KungKroon Postad 23 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Jag är inget metal-fan, men att jämföra den musikaliska talangen mellan metalband och punkband, så är ju metal ganska överlägsna. Så är man musiknörd är väl valet mellan dessa två genrar ganska lätt. Huwet på spiken! Jag lyssnar i princip bara på musik som jag anser kräver någon form av skicklighet/kreativitet att skapa. Läste några recensioner på furst nids förbannelse och det får nog bli ett begagnat-köp. Får se om jag tackar dig sen, Ego Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Huwet på spiken! Jag lyssnar i princip bara på musik som jag anser kräver någon form av skicklighet/kreativitet att skapa. Samma åsikt. Det är därför det spelas så mycket Onkel Kånkel här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Jag är på din sida om harry potter kroon! även om man började tycka de sista blev aningen lökiga nu när man är vuxen och har tråkig smak. Här är lite instrumental TV-SPELSMETAL!!!! en av mina favoritkompistörer detta, de har gjort två skivor vad jag vet, med bara musik från spelet final fantasy, det är han som skrivit musiken som har bandet. edit: och förväxla inte förmågan att spela snabbt med musikalisk talang, det stämmer inte alltid överrens. Givetvis har kroonan båda två, hans favoritlåt är ju ruskigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Kroon. Det här är inte så bra metal, eller? Edit: Hur f-n klipper man in youtubeklippen direkt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Kroon. Det här är inte så bra metal, eller? Edit: Hur f-n klipper man in youtubeklippen direkt...? FYP (youtube)nummer(/youtube) ( mot [ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slashen Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 *läser bok som handlar om pedagogik* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Om du fortf gillar sånt och inte har läst dem än så är ju eddings serier om belgarion, mallorea och elenien ett måste + Althalus-serien tyckte jag var grym också! Fakeedit: SÅJA FRANSEN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Huwet på spiken! Jag lyssnar i princip bara på musik som jag anser kräver någon form av skicklighet/kreativitet att skapa. Precis, skit i om det är bra eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Kroon. Det här är inte så bra metal, eller? Edit: Hur f-n klipper man in youtubeklippen direkt...? Skriv <youtube_>pIRuBZNVjNg</youtube_> utan understrecken dock, bör funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Jag är på din sida om harry potter kroon! även om man började tycka de sista blev aningen lökiga nu när man är vuxen och har tråkig smak. Här är lite instrumental TV-SPELSMETAL!!!! en av mina favoritkompistörer detta, de har gjort två skivor vad jag vet, med bara musik från spelet final fantasy, det är han som skrivit musiken som har bandet. edit: och förväxla inte förmågan att spela snabbt med musikalisk talang, det stämmer inte alltid överrens. Givetvis har kroonan båda två, hans favoritlåt är ju ruskigt bra Detta var riktigt bra När jag hälsa på en tjej i Östersund (!) för nåt år sen, så var vi på nån random pub en kväll. Där lirade ett TV-spelsmetalband som var helt sjukt bra! Hatar mig själv för att jag har glömt vad dom hette. Har dessutom inte ens tjejens nummer kvar *läser bok som handlar om pedagogik* *LeR koNSpiRatORiSKT* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Kroon. Det här är inte så bra metal, eller? Edit: Hur f-n klipper man in youtubeklippen direkt...? Kasst imo. Har dock mycket större förståelse för folk som lyssnar på CC än för folk som lyssnar på 50 cent och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 *läser bok som handlar om pedagogik* Någon vaknade upp från dem döda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Lite livstilt nu, då jag nyss vaknade efter endast 5h sömn och inte kan somna om. Just nu är det maintenance på WoW (jaja sluta klaga ^^) till kl 11 och jag har sovit för dåligt för att grinda. Vad göra? Heja Lettland!!!!! Sick om de hittar dit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Min första post på PF, för tre år sedan. Man kan redan här ana vilken raketkarriär jag skulle komma att få! När jag hittar en monsterhand i låga spel så spelar jag dem oftast efter skolboken. Som sagt så är det oftast onödigt att spela med finess då de flesta på de här nivåerna inte ens kan stava till poker. Jag gillar för övrigt att limpa med låga par och Ax suited på låga bord då de implicita potoddsen är enorma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 tjena professorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 tjena professorn Hej hej! PMa för info om coachning. Någon får gärna rekommendera nåt roligt tankespel online. Gärna nåt i stil med "Hitta ut ur rummet"-spelen. Har tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Blev grind iaf. Back 5 inköp, men glad ändå! Bjuder på lite Bigelf såhär på morgonkvisten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Hej hej! PMa för info om coachning. Någon får gärna rekommendera nåt roligt tankespel online. Gärna nåt i stil med "Hitta ut ur rummet"-spelen. Har tråkigt +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Inte så jättemycket tänka, men Bike Champ på jesper.nu, så jävla nöt. Lätt bästa motorspelet som finns online, vilket också är nötkategorin när det gäller onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Det är något speciellt med japaner, vilken inlevelse, vilken show! En gitarrist vill verkligen vara rockstar men resten är väl gamla studiomusiker som aldrig stått på en scen, men de är såklart awesome ändå för de är japaner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 japaner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Kissade lite utanför nu, men sket i att torka upp det. Nu repa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Kissade lite utanför nu, men sket i att torka upp det. Nu repa! highstakes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 highstakes! Inga jävla whiperostakes sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Det hände nyss en sjuk sak...! hahahahaha :D:D Ska fundera på om jag vill berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts