Leooo Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Vad säger du kroon? Tdx9 med eliminator dubbelstamp och 2 fetaaa PA högtalare, kan jag väcka några grannar om jag vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 [ X ] Ikea matta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Kom att tänka på att våra morsor hade varit bra kompisar om de känt varandra. Sjuk sak att citera :D Dock väldigt väldigt sant! Vad säger du kroon? Tdx9 med eliminator dubbelstamp och 2 fetaaa PA högtalare, kan jag väcka några grannar om jag vill? Nice! Ser ut att vara lite flashigare än mitt Vad fick du ge för det, och fick du med dubbelpedal köpet? [ X ] Ikea matta =) [X] IkeAmutu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Detta är resultatet av en natt med alldeles för lite att göra: Ta emot min hyllning med ett leende på läpparna, Leo. Allt är obv gjort med glimten i ögat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 haha riktigt bra 5 solar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 guld kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nieezzborren Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 världsklass! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Sjukt bra! 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 du har mycket fin röst kroon edit: nice brag med dig själv i skrivbordsunderlägget i början väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 guld obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Frän låt [ ] Städat [ X ] Håller på Frölunda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Detta är resultatet av en natt med alldeles för lite att göra: Ta emot min hyllning med ett leende på läpparna, Leo. Allt är obv gjort med glimten i ögat i ren tristess över att jag inte får igång bord på nl400-nl1k kollar jag nl200 och ser kungkroon sitta där. kollar in din dagbok för första gången och hittar detta guldkornet! wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Förväntar mig en Puni-tribute härnäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
splashy Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Kungligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 ja, om inte redan tidigare förstått varför han nickar KUNGkroon då gör man det då nu vwp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Riktigt skön låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Haha fy fan vad skön du är. Toppbetyg till låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 fy fan vad bra hahaha gjorde min morgon "han satt och räkna i pokerstove, kom fram till att åttor var fyrbetsfold" pure gold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Detta är resultatet av en natt med alldeles för lite att göra: Ta emot min hyllning med ett leende på läpparna, Leo. Allt är obv gjort med glimten i ögat Sjukt bra jobbat kroon wpwp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 fantastisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Detta är resultatet av en natt med alldeles för lite att göra: Ta emot min hyllning med ett leende på läpparna, Leo. Allt är obv gjort med glimten i ögat Allvarligt mannen du måste klippa dig. På PF så är det okey men i det verkliga livet tar ju ingen dig seriöst när du går omkring och ser ut som en påse skridskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Ongames turbokung slår till, högsta betyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Kungligt helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Tack för alla fina kommentarer du har mycket fin röst kroon edit: nice brag med dig själv i skrivbordsunderlägget i början väl? tyty. Var ju tvungen att titta så att filmjäveln gick igång Men antar att det blev en undermedveten hidden brag Frän låt [ ] Städat [ X ] Håller på Frölunda Har aldrig brytt mig om att ha det städat. Visst finns det hälsoargument och så, men utöver det ser jag ingen anledning alls ^^ Goa gubbar är vi allihopa obv! i ren tristess över att jag inte får igång bord på nl400-nl1k kollar jag nl200 och ser kungkroon sitta där. kollar in din dagbok för första gången och hittar detta guldkornet! wp! tyty! Stort att beblanda sig med Heltok faktiskt Förväntar mig en Puni-tribute härnäst! Du har rört upp för lite känslor för att det ska finnas tillräckligt med material :S Allvarligt mannen du måste klippa dig. På PF så är det okey men i det verkliga livet tar ju ingen dig seriöst när du går omkring och ser ut som en påse skridskor. Haha De få gånger jag vill att folk ska ta mig på allvar brukar jag inte ha några problem alls med det. Måhända blir första intrycket lite skevt, men folk som inte kan ta sig förbi det vill jag inte ha att göra med i alla fall. När jag tänker efter skiter jag faktiskt fullständigt i hur jag ser ut eller vad jag har på mig. Jag tror många skulle må bra av att låna lite av den inställningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Åker till Sweden Rock om tre timmar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts