Gå till innehåll

geewhizm8


gEeWhiZm8

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick en invite till att testa sc2 betan, om man skulle ta tummen ur roeven och göra det då. :D bara det inte är roligt så jag slutar spela poker helt...

 

Det är sjukt fint imo! Fick sätta ett grindvad med en polare för att ens ha en chans att få in ok med volym tack vare betan :)

 

Skeppa msn via PM om du vill spela lite ngn dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är sjukt fint imo! Fick sätta ett grindvad med en polare för att ens ha en chans att få in ok med volym tack vare betan :)

 

Skeppa msn via PM om du vill spela lite ngn dag.

 

Jag är en FPS spelare och har inte ens lirat SC1 så du kommer ju köra över mig totalt så du kommer nog inte tycka att det är så skoj :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en FPS spelare och har inte ens lirat SC1 så du kommer ju köra över mig totalt så du kommer nog inte tycka att det är så skoj :(

 

Tänkte iofs att man kunde geeka på 2v2-laddern eller nåt. Om du inte gillar det får du gärna släppa kontot till mig annars =)

 

Delar konto nu sas :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en FPS spelare och har inte ens lirat SC1 så du kommer ju köra över mig totalt så du kommer nog inte tycka att det är så skoj :(

 

jag också en FPS-spelare, men fixar du bara dig en grym teammate som carry'ar dig. :) vi beefa ju rentav lite om du minns :>

 

Jag blir carried av min m8 iaf, han har väldigt bra koll på vad som händer, har koll i både min bas och hans, och vad motståndarna gör. Kör via skype så han uppdaterar mig med info 24/7, typ vad de gör för units, vad jag ska bygga för units som countrar deras etc. "upgrada för fan, nu har du för lite arbetare.." and so on :> "EXPAAAAAAAAAAA"

 

I alla fall, med god com så man inte fastnar med arméerna i 1on2 fighter så tar man sig långt även om ena teammaten e långt sämre spelare, så länge den duktige tar ansvaret o ser till att armeerna man styr upp inte är totalt contrade.

 

Vi tog i alla fall rank 1 i högsta divisionen i 2on2, "platinum" före reset av ladder, och har spelat 2 kvällar efter reset o e rank5 eller så i platinum.

Nu är det ju inte så tufft i sig då det finns typ 50 st olika platinum leagues(alla har samma skill-värde), men man får iaf möta ett tuffare skikt av spelare om man e rankad i de övre regionerna i sin respektive division.

 

Finns Copper,Bronze,Silver,Gold leagues(miljarder divs i varje bracket) också.

Så länge man e duktig nog att inte bli ägd av lingrushar på banor där du har ramp så e de viktigaste i 2on2't att man kommer in med armeerna bra i fighterna, vilket är uppskattat då com alltid har varit vår starka sida.

 

1on1 är jag naturligtvis helt värdelös i och kämpar omkring i bronze, mest för att jag är så jäkla pampered att jag tappar helt när jag inte har min coach som skriker åt mig vad jag ska göra. :) Gillar att micra, tar lite för mycket tid då jag inte har världens högsta apm !

 

Wall of text blev ju detta, men jag tycker om 2on2 aspekten i sc2 så mycket att jag måste göra reklam för det heh, unitsen känns hyfsat balanserade för det spelet också. Att massa tier1 gubbar o pusha funkar, men att defensiv-pumpa/techa fungerar liksom också o så vidare......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...