Gå till innehåll

Sattelitpengar o savvybonus


BackJauer

Recommended Posts

Hej,

 

Fråga 1:

 

Lirade igår en sattelit för FTOPs 200+16$ HA turre, fick min registration, unreggade mig och började lira sit'n'gos för att få T$ bytt mot riktiga moneys.

Vann mina sit'n'gos och fick riktiga pengar.

 

Sen reggade jag mig igen för 200+16$ FTOPsen för riktiga $, av misstag avreggade jag mig lite senare då jag skulle avregga mig från en satt istället. Då förvanlades de pengarna jag oreggade mig från FTOPsen till T$ igen? Även om det var riktiga pengar jag reggade mig med. Antar att det skall vara så men varför?

 

Fråga 2:

 

Pokersavvy har utlovat en bonus om man typ samlar 200 FTpoints, jag gjorde mitt acc till FTP typ 2 år sen har gjort ett antal depos, jag är inte trackad under någon annan affiliate. är det möjligt att jag får mig trackad till pokersavvys bonus på efterhand?

 

Mvh.

Back Jauer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för snabb och smidig kundbetjäning.

 

Svaret om pokersavvyn blev nada nej, det går ej. Svaret på följefrågan om jag kan bli tillagd till en annan affiliate som ger rakeback, nej.

 

Köpte upp att par nödvändiga prylar och tog bort pengarna, stängde ner accountet.

 

Får sätta bruden att göra ett account och börja spela upp bonusarna istället, hon är ändå bättre på poker än mig. :roll:

 

Mvh.

Back Jauer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det inte går att byta eller tillskriva sig en affiliate till ett existerande konto, med vissa undantag men inte till t.ex pokersavvy. Det går heller inte att betala ut bonusar retroaktivt av samma anledning.

 

Angående ditt inköp så ska det alltid framgå av reglerna hur återköp betalas ut. I dom flesta turneringar så betalas det ut i samma valuta som du gjort inköpet om inte annat anges. Om du får ut ditt inköp i "fel" valuta så kan du givetvis kontakta supporten (så som du gjort) för att ta reda på om det är så utbetalningarna fungerar för just den satelliten eller om det måste justeras.

 

Det är ju tråkigt om just avsaknaden av pokersavvy gör att du väljer att inte spela på vår sida, det finns säkert något vi kan erbjuda dig i bonusväg om du inte redan tagit del av ett erbjudande när du registrerade dig hos oss på Full Tilt. Mitt förslag är att du mailar in till supporten och frågar om det finns någon bonus eller liknande så kommer du att få ett klart svar i alla fall.

 

Vi välkomnar givetvis din flickvän till Full Tilt Poker, hoppas att hon kommer att trivas hos oss.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...