pontusl Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Vad är det för skillnad på hur man tjänar Full Tilt Points och Frequent Player Points? Stars store är ju mycket billigare än Full Tilts. Har läst på hemsidorna men förstår inte riktigt, någon som kan förklara det enkelt och snabbt? Citera
MJ Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Du har rätt i dina antaganden. Du behöver inte egentligen veta hur man tjänar poängen då FTP värdet av shopen är någonstans mellan 1/5 och 1/10 av Stars. Citera
VaNiaL Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Nån som vet om man kan avsluta ett gammalt FTP account?? Tänkte fixa med Rakeback och grinda PLO 6 max och HU Citera
jkkman Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Nån som vet om man kan avsluta ett gammalt FTP account??Tänkte fixa med Rakeback och grinda PLO 6 max och HU gar ej Citera
pontusl Postad 13 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2009 Du har rätt i dina antaganden. Du behöver inte egentligen veta hur man tjänar poängen då FTP värdet av shopen är någonstans mellan 1/5 och 1/10 av Stars. Jag förstår inte vilken är den billigare om man jämför två lika produkter? Citera
VaNiaL Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 gar ej Sick isf... Grejjen är att accountet står i min farsan namn och allting... Men jag har gjort insättning med mitt Kredit kort på det kontot osv... Det går ändå inte avsluta? Citera
pontusl Postad 13 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2009 Sick isf... Grejjen är att accountet står i min farsan namn och allting... Men jag har gjort insättning med mitt Kredit kort på det kontot osv... Det går ändå inte avsluta? sno min tråd bara. haha Citera
Lixifer Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Jag förstår inte vilken är den billigare om man jämför två lika produkter? Han menar att du får tio ggr mer prylar för dina poäng på stars än på FT. (Stars är alltså billigare) Stars shop har också väldigt mycket mer prylar än FT:s. Citera
pontusl Postad 13 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2009 Men dåså! Tack, snabbt och enkelt som man fråga efter haha Citera
Lisa87 Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 på stars får du 1 fpp för varje $0.4 i rake (om du är brons) och på ftp får du 0.05pts för varje $0.05 i rake. Citera
DrRoland Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 på stars får du 1 fpp för varje $0.4 i rake (om du är brons) och på ftp får du 0.05pts för varje $0.05 i rake. Nej, det är inte så det fungerar. På FTP motsvarar poängen raken exakt (Såvida det inte är happy eller triple hour.) medan du får 1fpp för en 8$ pott inne på stars, noll för lägre potter och ingenting extra för högre potter (2fpp för 40$+pott på 6-max.) Poängen är alltså inte jämförbara då det är mycket lättare att få fpp:s inne på FullTilt. Nu är det väl knappast för vip-shoppen man lirar på FT. Den lär väl motsvara en RB på ca 1-2% utöver de där 27... Citera
Full Tilt Support Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Hej, Det är korrekt som Lisa87 skriver ($0,05 i rake ger 0,05 FTPs) men en enklare förklaring är helt enkelt $1 i rake från potten (totalt) ger dig 1 FTP (max 3 poäng per hand). Beräkningen beror på antal spelare vid bordet, stakes och speltyp. Vad vi erbjuder i vår affär kan du se på vår hemsida. Som jag nämnt i ett par trådar så tar jag gärna emot förslag, alternativt kan du/ni skicka dom direkt till store på customerservice@fulltiltstore.com MVH, Full Tilt Support Citera
Recommended Posts