Woarda Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 lägggg ner skiten för fan jävla river stars vilket jävla joke :evil: :evil: Kanske läge att lägga ned Pokern för din del? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Rejken är högre, men vi svenskar får spela där också. Vad är rejken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 Hej Kan du kort förklara varför pokerstars.fr finns och om det på något sätt skiljer sig att spela där gentemot på er .com sida. Såg faktiskt denna sida först idag och funderade på varför, ser att alla turrar är annorlunda samt att det spelas i Euro, är det från början tänkt för franska spelare men nu för alla europeer? Det är så den franska lagstiftningen ser ut. Tror det har att göra med att du inte får stänga ute någon inom EU. Något italienarna inte bryr sig om. Det var bara spekulationer men i alla fall så har det med den franska lagstiftningen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 30 September , 2011 Rapport Share Postad 30 September , 2011 Hur är egentligen ert samarbete med Holdem manager? Registrerade på pokerstars via holdem mangers sida. Pokerstars kan "konfirmerat" att det hela har gått bra till och att jag kan spela mig till bonusen. Medan Holdem Manager inte fått något konfirmerat. Det hela känns väldigt dåligt får jag ta och säga. /Laagen13 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2011 Hej Laagen13, Exakt vad specifika affiliates erbjuder är inte något vi kan ansvar för. Vi kan bekräfta huruvida du har signat upp med deras länk eller inte men kan tyvärr inte hjälpa dig hur "Holdem Manager" sedan hanterar detta. Hör av dig till supporten och fråga om du har signat upp med Holdem Managers-länk eller inte. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Vilka är anledningarna till att ni inte erbjuder HeadsUp spel lägre än nivåerna 0,25/0,50? Tänker på Omaha och Texas. Vad säger ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Integrale Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 Nån mer som tappat uppkopplingen med pokerstars sen en kvart tillbaka, eller e det bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenz00r Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 Vilka är anledningarna till att ni inte erbjuder HeadsUp spel lägre än nivåerna 0,25/0,50? Tänker på Omaha och Texas. Vad säger ni andra? Detta har jag också undrat, det är ju förjävligt ((( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Hej Tänkte Bahamas kunde va skönt efter nyår. Om man kvalat in till main vad gäller då? Värde $14778 står det vad ingår i det? Om man ändrar sig kan man ta pengar då istället? Skattskyldighet trots EPT? All info finns säkert men jag hittade då inget snabbt svar på dessa frågor. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Hej Tänkte Bahamas kunde va skönt efter nyår. Om man kvalat in till main vad gäller då? Värde $14778 står det vad ingår i det? Om man ändrar sig kan man ta pengar då istället? Skattskyldighet trots EPT? All info finns säkert men jag hittade då inget snabbt svar på dessa frågor. Mvh Ett event anordnat på Bahams av en anordnare som av allt att döma har sitt huvudkontor utanför EES men med ordet European i turneringsnamnet måste ju vara skattefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Ett event anordnat på Bahams av en anordnare som av allt att döma har sitt huvudkontor utanför EES men med ordet European i turneringsnamnet måste ju vara skattefritt. Jag hörde att skv går in och addar 30% på alla vinster i det eventet. Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Ett event anordnat på Bahams av en anordnare som av allt att döma har sitt huvudkontor utanför EES men med ordet European i turneringsnamnet måste ju vara skattefritt. Tror jag har svaren redan, ville bara få bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Jag hörde att skv går in och addar 30% på alla vinster i det eventet. Källa Rakeback? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Ja Eller kanske finns nåt EU-stöd man kan söka? Borde bli politiker införa typ den 337e myndigheten som har hand om sponsring till behövande pokerspelare som vill uppleva lite nya kulturer. SIDA kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Ok Eftersom detta är satt som den viktigaste sidan på forumet för tillfället så kanske vi kan skippa tramset. Vill trots allt veta vad som ingår i ett sånt 14-15k paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Hej, Vinner du ett paket till PCA kan du inte ta pengar istället utan förutsättningen är då att du spelar PCA. Vill du hellre vinna pengar erbjuder vi andra typer av turneringar. PCA-paketet inkluderar i år följande: - $10,300 inköp till PCA PCA Main Event - 9 nätters övernattning på Atlantis, checking-in 6 Jan 6, check-out 15 Jan. (spelare+1gäst) - $1002 - fickpengar för reseutgifter (man bokar och betalar sin egen resa). - $1000 rumkredit - Kan användas för köp av mat/dryck etc på Atlantis under vistelsen. Om man kvalar in får man ytterligare information från vår Live events avdelning. Vi kan tyvärr inte ge råd om hur du skall deklarera inkomster eller utgifter. Har du fler frågor om det här eller något annat hjälper vi dig gärna med det. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Tjenare, måste fråga varför ni har 11.70 Double shoot-out till sunday million 1 säte garanterat , med ett minimum spelarantal på 20?? Lite dålig stil, mvh petig fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Hej, Ok, jag förstår, hur skulle du vilja att den ser ut? (inom rimliga gränser) Jag skall framföra det till de turneringsansvariga. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Hej, Ok, jag förstår, hur skulle du vilja att den ser ut? (inom rimliga gränser) Jag skall framföra det till de turneringsansvariga. Mvh, Karl PokerStars Support Brukar ju nästan aldrig bli övervärde på stars men kanske ett minimum spelarantal på 10? Menar på att det behöver inte stå 1 seat guarantee när minimum för att spela den skapar en prispott lika stor som sätet isig, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Hej, Ok, jag förstår, hur skulle du vilja att den ser ut? (inom rimliga gränser) Jag skall framföra det till de turneringsansvariga. Mvh, Karl PokerStars Support max 18 obv så det alltid är övervärde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 3 December , 2011 Rapport Share Postad 3 December , 2011 Hej! jag skapade precis ett konto hos er och har börjat spela. Någon som har frustrerat mig väldigt mycket är att det inte går att söka på alla spelare. Har testat söka på ett 20-tal spelare och det fungerar ibland och ibland inte. Vad beror detta på? Har det med att göra med super grinder som spelar 20-30 bord? För det är precis de jag inte vill spela mot...... tacksam för snabbt svar... MVh Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 3 December , 2011 Rapport Share Postad 3 December , 2011 Man kan själv välja om man ska vara sökbar eller inte. Många vill inte det, och följaktligen går det inte att söka efter dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 3 December , 2011 Rapport Share Postad 3 December , 2011 Tack för ett snabbt svar! men humor, kul att sitta på bord med folk som spelar 10-20 bord. hade varit bra om man kunde se det på något sätt.... för de nivåer jag spelar på är ju totalt sönder grindade. löjligt vilka bord man suttit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jagAERanton Postad 3 December , 2011 Rapport Share Postad 3 December , 2011 alltså bara massa grindare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 3 December , 2011 Rapport Share Postad 3 December , 2011 tja anton Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts