gibbsson Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Hej pokerstars! Detta erbjudande vill vi också få http://www.pokerstars.com/uk/poker/promotions/may-special/ Citera
mpee Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Läste om detta på 2p2. Sjukt kasst om bara spelare från UK får ta del av detta. Citera
mendieta19 Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 skulle tydligen va ett test av nåt slag Citera
mpee Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 skulle tydligen va ett test av nåt slag Vadå ett test? Om folk gillar pengar i UK? Citera
DrRoland Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Läste om detta på 2p2. Sjukt kasst om bara spelare från UK får ta del av detta. Nog syns de där bonusarna i mitt konto iaf. Dock bara för folk som är silver eller högre. Citera
simon1583 Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Ja, bonusarna verkar finnas för alla. Och de ger lika bra värde som 4000 dollar bonusen, d.v.s. 0,016 dollar per poäng. Med andra ord verkar det vettigt att lösa in lite FPP:s. Citera
Caroline87 Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Förstår inte, vilka får ta del av detta? bara UK folk eller bara silver+? Citera
simon1583 Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Förstår inte, vilka får ta del av detta? bara UK folk eller bara silver+?Massa VPPs för lite spel; bara UK.Bonusar; silver+. Citera
PokerStars_Karl Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Hej, Det stämmer att Cash Crediten är tillgänglig för alla. Vip-statusen förvinner efter juli enligt följande: "Rewards will be credited to players’ accounts by June 3, and players will retain their new status for all of June and July." VPPs håller året ut och jag förstår att alla vill ta del av detta. Kampanjen är i nuläget bara öppen för följande länder, England, Skottland, Wales och Nord Irland. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Orrarah Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Alltså wooooooooooot. Vet inte om jag läser rätt, men det verkar vara för bra för att vara sant. Men fattar inte vf bara britterna får ta del av det? Helt sjukt. Skulle fan bli miljonär på denna dealen. Edit. Detta är fan inte okej. KRÄVER UPPRÄTTELSE KARL! Citera
emilio_15 Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Vafan.....det där är ju värt hur mycket som helst för alla britter. :S Dåligt stars. Citera
Blackbird Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Jag är redan gold vip där men får alltid kämpa långt för den. Men jag hade för mig att Supernova och Supernova Elite försvinner inte för ett år. Citera
Stormen_Per Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Konstigt gjort av Pokerstars då dom får mer badwill än goodwill genom det här. Citera
ziddax Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 sjukt konstig promotion om jag får säga det... framförallt att den är så lokal.... Citera
Caroline87 Postad 3 Maj , 2009 Rapport Postad 3 Maj , 2009 Alltså jag är bronzestar men kommer hinna bli högre innan månaden är slut, då kan jag köpa insta cash credits? Citera
FraXioN Postad 3 Maj , 2009 Rapport Postad 3 Maj , 2009 Alltså jag är bronzestar men kommer hinna bli högre innan månaden är slut, då kan jag köpa insta cash credits? Ja Citera
schenker Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Hey...WTF is this "$1000 Nordic xxx Expedition Freeroll" that you host each night? Why is it (and other Expedition tourneys in this series) only available to nordic citizens...that's lower than Glocalnet. Or...maybe it's not so unusal that companies throw campaigns for different customer segments... Citera
Orrarah Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Hey...WTF is this "$1000 Nordic xxx Expedition Freeroll" that you host each night? Why is it (and other Expedition tourneys in this series) only available to nordic citizens...that's lower than Glocalnet. Or...maybe it's not so unusal that companies throw campaigns for different customer segments... Lol, löjligt att jämföra en 1kfrirulle med 10k deltagare och viperbjudandet britterna får. Citera
schenker Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Lol, löjligt att jämföra en 1kfrirulle med 10k deltagare och viperbjudandet britterna får. Oh shit, tänkte inte på att världen måste vara helt rättvis. Och att inte Stars (i detta fall) har rätt att köra de kampanjer dom önskar. Om man är missnöjd med britternas erbjudande (i detta fall) så är väl det bästa och ända rätta att sluta spela på Stars, för att visa sitt missnöje. Att beklaga sig och tycka att detta är dåligt/orättvist är patetiskt och rent löjeväckande. Citera
Akumila Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Lol, löjligt att jämföra en 1kfrirulle med 10k deltagare och viperbjudandet britterna får. Nu är det ju ett WSOP-paket i veckan förutom de $1000 varje dag, men visserligen fortfarande mindre. Men britterna får väl bara VPP och inte FPP? (EDIT: Läste precis att det är så) Citera
aynee Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Att beklaga sig och tycka att detta är dåligt/orättvist är patetiskt och rent löjeväckande. Ja, eller hur! Att som trogen kund visa missnöje är ju helt åt helvete löjligt... ...elleeeeer? Citera
wyyyxz Postad 4 Maj , 2009 Rapport Postad 4 Maj , 2009 Oh shit, tänkte inte på att världen måste vara helt rättvis. Och att inte Stars (i detta fall) har rätt att köra de kampanjer dom önskar. Om man är missnöjd med britternas erbjudande (i detta fall) så är väl det bästa och ända rätta att sluta spela på Stars, för att visa sitt missnöje. Att beklaga sig och tycka att detta är dåligt/orättvist är patetiskt och rent löjeväckande. Företag kanske vill ha feedback från sina kunder? Citera
Recommended Posts