mceot Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 I holdem finns tabeller så man kan se vad man har för odds att slå en hand om du går alin före flopp finns det något liknande till omaha orsaken till att jag frågar är en hand jag spelade igår: Jag satt på BB med OK ingen drömhand men 2spelare synar knappen höjer pot SB syn Jag syn spelaren till v om mig höjer pott fold knappen höjer pott sb fold om jag vill syna här så är jag all in och jag räknar med en till syn så jag måste vinna lite mindre än var 3 gång för att detta ska vara en bra syn. jag sätter mina motståndare på höga par och höga kort så de bör ta bort outs för varandra så jag synar var detta att bra eller kast beslut Citera
Laser Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 http://www.propokertools.com/simulator/omahaSimulationEditor.jsp Testa lite med den länken, där kan du exprimentera med olika händer, men om du just sätter dom på AAxx och KKxx har du runt 28% equity. Citera
mceot Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Tack intresant Länk jag knappade in de exakta händerna och såg att jag var favorit att vinna 32% 31% mot mina 35% tack igen den länken kommer jag att använda en hel del:smile: Citera
mceot Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 länken ovan funkar inte längre! Kan någon vänlig själ ge mig en ny? Citera
honest99 Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 här EDIT: Förbjudet tydligen. Sorry. Du får gissa lite vad stjärnorna betyder. Citera
mceot Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Tack ! Jag hittade den. Är inte bra på data men borde ha räknat ut det själv:oops: Citera
Ola Brandborn Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 twodimes.net är en annan bra Citera
Recommended Posts