Othello Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Jag har beslutat mig för att avsluta maj i förtid, så här kommer en graf. Inte lika het som förra månaden, men jag spelade lite 6-max också eftersom jag ville bli sån där ironman på full tilt. Det är rätt tråkigt med 6-max, men det gick förvånansvärt stabilt och var inte så mycket svängningar som headsup-spelet medför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Pdanet heter programmet som gör om din iphone till 3g-modem, har själv inte en iphone så vet inte var man ska ladda ner det osv men här är en länk jag hitta http://www.iphonehacks.com/2008/09/iphone-pdanet.html Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Ty ty Hamstern. Mkt användbart. --- Annars så... All work and no play makes Othello a dull boy. Eller kanske inte förresten, men jag leker mest med min iphone för tillfället. Airport Mania är jag rentav hooked på, det var väldigt välanvända sju kronor. Det finns en flashversion här som dock är lite begränsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Det passar ju bra med allt ditt flygande Jag tar gärna emot en lista på bra billiga ipodspel till mig. Jag gillar söta "plattformsspel typ", och så lite towerspel och andra pusselspel. Skjutaspel är int emin bag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Flight Control till Iphonen då? Jag har mesiga 64 i rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Flight Control till Iphonen då? Jag har mesiga 64 i rekord. Inte testat, men medan jag googlade på det snubblade jag över deras försäljningssiffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsf Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Inte testat, men medan jag googlade på det snubblade jag över deras försäljningssiffror. Vi borde göra iphonespel istället, verkar vara en bra business... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Verkligen. --- Humor tenderar att ha ett visst bäst före-datum, men jag visade just Linus på Linjen för mina barn, och den visade sig fortfarande fungera utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 2 Juni , 2009 Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Humor tenderar att ha ett visst bäst före-datum, men jag visade just Linus på Linjen för mina barn, och den visade sig fortfarande fungera utmärkt! Min femåring skriker av skratt åt detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2009 Om man hängt med lite i allt trams på 2+2 under året så är den här videon lite rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 3 Juni , 2009 Rapport Share Postad 3 Juni , 2009 Rätt ok gps program som mäter hastighet, längd mm. Kartorna över där jag bor finns tyvärr inte kanske inte ens finns något över Sverige men lite skoj om man är ute och rör sig lite. Värt 22 spänn iallafall.... http://gps.motionx.com/overview/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 Coolt! Keep 'em coming. Skall man twittra? Jag tvivlar, men med min nya telefon blir ju uppdateringar möjliga på ett annat sätt. Twitter verkar dock tråkigt. Jag menar, vem fasen bryr sig om vad jag gör - det är ju knappt jag gör det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 4 Juni , 2009 Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 Rätt ok gps program som mäter hastighet, längd mm. Kartorna över där jag bor finns tyvärr inte kanske inte ens finns något över Sverige men lite skoj om man är ute och rör sig lite. Värt 22 spänn iallafall.... http://gps.motionx.com/overview/ Var in till storstaden Trosa idag och där kom det up en karta då jag testade, så det borde finnas över det mesta förutan bonvichan... Twitter = nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 4 Juni , 2009 Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 Har även laddat ner Hitta.se appen. Smidig och gratis,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 4 Juni , 2009 Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 Om man hängt med lite i allt trams på 2+2 under året så är den här videon lite rolig. Very nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Juni , 2009 Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 Haha fett skön, vem gjorde den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Haha fett skön, vem gjorde den? Det verkar varit någon helt okänd kille med skön humor. Första inlägget i tråden på NVG ger lite kort bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 6 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Jag har lite otur i all-in situationer hittills under månaden. Trots det håller jag humöret uppe! Go go go! Annars så hade mina iphone-konverterade Mad Men-avsnitt fått ljudet ur synk (liksom allt annat jag konverterat dit) så jag fick göra om alltihop. Xilisofts converter är kanon btw. Andra nyheter är att vi var och tjuvkikade på om huruvida det blir en pojke eller flicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 6 Juni , 2009 Rapport Share Postad 6 Juni , 2009 Jag tippar på flicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Correctemundo! Hon sade att det ser ut som att det blir en "three-peat". Självklart med diverse brasklappar om att det kan vara fel, etc. Idag har vi varit på klasspicknick med vår äldsta dotter (6 år). Alla föräldrar samt barn inklusive syskon var hembjudna till ett av barnen i hennes klass där vi hade picknick och det bjöds på väldigt mycket barnvänlig underhållning. Föräldrarna som vi var hos är minst sagt välbärgade och lyckas sympatiskt nog balansera mellan att ha ruggans mycket stålar och inte vara ett dugg dryga. De bjöd hem alla i klassen till deras nya hus där de hade hyrt in en tjej som lät barnen rida (de har hästar), lät alla som ville och vågade åka på små motorcrosscyklar och fyrhjulingar, etc. Det var rena nöjesfältet och vi hade fullt sjå med att försöka få hem barnen som helt klart var villiga att hänga kvar betydligt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Två timmar i Zürich, jag har redan migrän. Wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Göran säger (20:59): fatta, jag kom till hotellrummet och mitt internet fungerade inte Göran säger (21:00): det visade sig att de inte checkat in mig ordentligt, så det var inte påslaget Cassano säger (21:03): phew! det hade varit en mardröm Göran säger (21:03): ja jösses Cassano säger (21:03): tysk tv är ju sådär Göran säger (21:03): hahaha det var följande på de tre första kanalerna Göran säger (21:04): CSI Miami, dubbad Något som såg ut som På spåret samt Dirty Dancing. Dubbad. Cassano säger (21:04): lol . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BosniskPatriot Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Cassano säger (21:04):lol qft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 13 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2009 Första tredjedelen av den här månaden har, ur ett rent pokermässigt perspektiv, varit ganska udda. Jag är i princip breakeven efter att ha haft 31 raka plusdagar innan månadsskiftet men efter detta haft lite otur i flipliknande situationer (inledde med 0/6) och efter det inte spelat optimalt i alla lägen. Nåja, jag är lillplus för månaden och mitt främsta gnäll är på mig själv - jag kan bättre. Å andra sidan har jag arbetat mycket de senaste veckorna, och mer kommer det att bli. Jag fick en väldigt fin recension på mitt arbete av CTOn för centraleuropa förra veckan och en annan sade att det varit "an honour to work with you", vilket självklart sporrar en att fortsätta göra sitt bästa. Nackdelen är självklart resorna (vilka hindrade mig från att joina team PF nere i Linköping igår och idag) och det faktum att jag är trött som fasen på kvällarna nere i Zürich och längtar hem till familjen. Detta leder till att jag tröstäter äckligt godis samtidigt som jag slösurfar vilket inte direkt är optimalt ur ett hälsoperspektiv. Jag skall försöka ändra på det och dessutom införskaffa en extra webcam så att jag kan säga godnatt till flickorna. Här foldar en kille för $14 i en 530-pott. Sånt är alltid lite roligt. Turn: ($79)9:spade: 3:club: 2:diamond: 5:club: (2 Players) HERO checks, HEKIMA bets $50, HERO calls $50 River: ($179)9:spade: 3:club: 2:diamond: 5:club: K:club: (2 Players) HERO checks, HEKIMA bets $176, HERO raises to $190 and is all-in, (1 folds), HERO returns $14 Results: HERO wins $527.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 13 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2009 Beroendeframkallande spel 101:Peggle Dagens tips, de sänkte priset på det här för några dagar sedan till 7:- i App store. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts