Gå till innehåll

TV: Aussie Millions 2009 (cashgame)


Ekenstar

Recommended Posts

Tycker detta är värt en egen tråd. De två första avnitten är väl inte så intressanta då det är ett vanligt finalbord. Men i avsnitt 3 och 4 visar dom cashgame, de spelar hälften NL texas och hälften PLO.

 

I avsnitt 3 spelar följande 6-handed:

Niki Jedlicka

Jamie Pickering

Phil Laak

Andy Robl

Tom Dwan

Patrik Antonius

 

I avsnitt 4 är det HU mellan Dwan och Antonius :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

haha,, ok att den ser ut som nåt från en brandhärjad UFF-container, men hur kan man kommentera tröjan på en kille som är så extremt ful?

Fast wtf, han har ju råd att ändra på det oxå :ola:

 

Jag menar att han väl haft samma t-shirt på alla tv-framträdanden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

0.27^4 = 0.00531441

 

edit: och kan någon ge durrrr 100 dollar till en ny t-shirt?

 

Uträkningen blir väl inte helt rätt eftersom kort försvinner från leken så att oddsen ändras inför varje ny turn/river.. I verkligheten måste väl Robls chanser bli mindre och mindre eftersom många blanka kort försvinner från leken? Alltså har han ÄNNU sämre chans än 0.00531441 att vinna alla fyra... Tänker jag rätt här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det första cashgamet var mycket underhållande. Var visst sjuhandat då Jesus kom och satte sig, fast det blir väl i praktiken samma sak som sexhandat. HU-spelet var ju ganska trist, Durrrr höjde väl nästan inte en enda gång postflopp?

 

Lite störande med bakgrundsmusiken och alla upprepningar av bluffcatcher.

 

Man får hoppas att det blir mer PLO-cashgame i framtiden nu när det visats att det går att tvsända det.

 

Sjukt att köra det fyra gånger och belönas för sitt skitspel med att vinna alla fyra gångerna. "Reminds me of Sammy Farha. He used to do this to me" :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan tvekan det sjukaste jag sett i pokersammanhang.. Blandningen av idioti och rövtur kommer nog aldrig att överträffas i televiserad poker.

 

Good2cu verkar onekligen ha ett riktigt stort behov av att bli en stjärna. De få gångerna jag sett honom i WSOP, PAD och nu här så har han försökt göra väldigt spektakulära spel (om de funkar dvs) men nästan varje gång har det slutat med att han bara framstår som väldigt donkig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...