Gå till innehåll

TV: Aussie Millions 2009 (cashgame)


Ekenstar

Recommended Posts

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Oavsett om durrrr har haft tröjan förr eller inte så borde han köpa den ny. Nuff said. Den är ju fett ful vafan. +4 på bakgrundsmusiken.

 

Fråga: Om dom hade kört resten av leken efter robl plockat hem fjärde handen; hur många av dom korten/de två korten som läggs turn och river, hade hjälpt robl då? Typ inget kort alls? :-o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

0.27^4 = 0.00531441

 

edit: och kan någon ge durrrr 100 dollar till en ny t-shirt?

såg just handen och orkar inte kolla vidare i tråden för att undvika spoilers. men den sammanlagda sannolikheten måste väl ändå vara mindre än så? för efter den första robl vinsten så kan han ju knappast fortfarande ha 27% mtp att vissa av hans vinstkort redan är döda osv. do you see what i mean?

 

för komplicerat dock att räkna ut den exakta sannolikheten att robl ska vinna 4 olika brädor där dock.. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man talar om trollen, var håller gamle Sammy till? Plz dear good säg att han inte bustat, blir ledsen i ögat då :(

 

Jag lyssnade nyss på veckans: "Greenstein ringer Ivey". Denna gång så var de i Bobby´s Room och talades vid samtidigt som det pågick ett högt Cashgame där inne. Barry rabblade upp namnen på några av dem som var där och spelade. Ett av namnen han svamlade ur sig var Sammy. Så, visst spelar han högt fortfarande. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det jag som har på nåt gammalt Zelda-spel i bakgrunden eller är det bara sjukt jobbigt produktion med alla ljud och bakgrundsljud hit och dit (jag har kollat i 5 min och är redan galen)?

 

OT: Önskar att jag hade ett gammalt Zelda spel :(

Ingen som vet hur man får ner det gamla till SN? Hittar i stort sett alla spel förutom just det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det jag som har på nåt gammalt Zelda-spel i bakgrunden eller är det bara sjukt jobbigt produktion med alla ljud och bakgrundsljud hit och dit (jag har kollat i 5 min och är redan galen)?

 

Verkar vara medvetet val från produktionen, plingar till när nån spelare gör något. Exempelvis betar eller synar. Hur fan gick det produktionsmötet till? Nån borde skjutas :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två mycket bra avsnitt. Durrrr imponerar stort som vanlig, speciellt HU mot Antonious. Finns på pokertube och på det andra stället.

 

Helvete vad good run PA är i HUn.

 

 

Antonius är sjukt run good i HUn och träffar ju varenda jävla gång. Durrrr imponerar ju nåt sjukt med sina läggningar, kunde varit back bra mycket mer än det blev

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid undrat hur durrrr gått o blivit en av de bättre i världen men efter sett HU mot ANotnius så förstår jag. HAde jag vart Antonius skulle jag aldrig spelat mot durrr igen live, han måste ha en sjuklig read på finnen. Att headsupen inte slutade med att Antonius äger både durrrs framtida fru, barn, hus, volvo och vovve är ett under.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...