heltok Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 du försörjer dig som ladyboy i thailand, det vet vi. men visst du kan ju alltid försöka hävda att ditt fiskspel går hem på 2/4. ta inte tag i dina problem och erkänn din inre fisk. fortsätt sälja din kropp, din själ om hellre lever i förnekelse. du är bara avundsjuk för att du inte haft råd med "the cut" än. fortsätt du vara breakeven på nl1k och tro du är så kool. Citera
MikeTime Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Ungefär som man kan göra åt detta. jag brukar ge dåliga råd och sen letar jag upp fiskarna vid bordet. bäxt är alla tightveka muppets med dagböcker som visar hur lättbluffade de är. perpetuum mobile. ok. varför alla latinskt droppande? heltok hur br aär d själv då? va, va? VAAAAA? rätt kass imo. du försörjer dig som ladyboy i thailand, det vet vi. men visst du kan ju alltid försöka hävda att ditt fiskspel går hem på 2/4. ta inte tag i dina problem och erkänn din inre fisk. fortsätt sälja din kropp, din själ om hellre lever i förnekelse. pimp åt forumpojkarna som åkt till thailand för att grinda hor som ladyboys. Det är inlägg som ovanstående som gör att det är -EV att läsa pf. Citera
Matfrid Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Jahaja, nu äre dags igen, satt o funderade lite på denna upplärning av nybörjare på denna site, är det inte så att det kan räknas som rätt skapligt -EV att lära så många fiskar att spela bättre? Ni som jämt tjatar om +EV hit och -EV dit just my thoughts. * Lite RP - QoS * Råden är väl oftast så bristfälliga och missvisande att de får folk att förlora mer pengar. T ex det vanliga att säga till folk att de ska ( ha ha ha ) bli mer aggresiva. Citera
tototorsten Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Nix. Kan inte låta bli, Svenska spel ? Citera
Appel Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 I mitt huvud undrar jag lite varför man hittar en 2.5år gammal tråd och sen sätter igång och sen bumpar upp den med en massa blaha blaha? Inget fel med att komma med åsikter, men att lägga fram det hela på ett sådan oerhört töntigt sätt som JonasPelle här har gjort visar verkligen att vissa borde sova mera på nätterna. Citera
sombrero Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Kan inte låta bli, Svenska spel ? Stod om ett par tre veckor... inte ett par tre år =) Citera
sorkenkk Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 I mitt huvud undrar jag lite varför man hittar en 2.5år gammal tråd och sen sätter igång och sen bumpar upp den med en massa blaha blaha?Inget fel med att komma med åsikter, men att lägga fram det hela på ett sådan oerhört töntigt sätt som JonasPelle här har gjort visar verkligen att vissa borde sova mera på nätterna. Det var ju jag som bumpade tråden då jag tyckte det var ett intressant ämne och inte ville skapa en ny tråd! Citera
Mecklenburgare Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 http://susning.nu/Perpetuum_mobile mjo, jag är rätt kass jag spelar fixed limit $2/4 för det mesta. men man behöver ju inte direkt vara savant för att kunna läxa upp generisk postare på pf.nu Susning är pålitligt, en vacker dag sviker den dig. Citera
sorkenkk Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Susning är pålitligt, en vacker dag sviker den dig. mm för du tror inte att han kollar upp om det som står där stämmer innan han länkar det? troll! Citera
MikeTime Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Det var ju jag som bumpade tråden då jag tyckte det var ett intressant ämne och inte ville skapa en ny tråd! Jo, ämnet är intressant men jag personligen tyder rubriken som att det är -EV att läsa pf p.g.a alla levlingar och små elaka troll....inte p.g.a att man lär fiskarna att simma bättre. Så kanske det var en gång i tiden (vad vet jag - har ju bara varit aktiv ett år) men just nu känns det som -EV bara för att en massa idioter förstör trådarna. De stackars nybörjarna som försöker ställa vettiga frågor blir ju bara hånade och nå´n hjälp är ju inte att tala om. Nä, fram för mer vett och hyfs! Skulle ni (ta åt sig den som vill) bete er så här irl också? Citera
sorkenkk Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Jo, ämnet är intressant men jag personligen tyder rubriken som att det är -EV att läsa pf p.g.a alla levlingar och små elaka troll....inte p.g.a att man lär fiskarna att simma bättre. Så kanske det var en gång i tiden (vad vet jag - har ju bara varit aktiv ett år) men just nu känns det som -EV bara för att en massa idioter förstör trådarna.De stackars nybörjarna som försöker ställa vettiga frågor blir ju bara hånade och nå´n hjälp är ju inte att tala om. Nä, fram för mer vett och hyfs! Skulle ni (ta åt sig den som vill) bete er så här irl också? Det är ju sjukt +EV ffs. Citera
LuckyStar5.1 Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Jag har aldrig varit speciellt intreserad av att hänga här för att lära mej något utan kanske mer för lite insperation och för att döda tid. Kanske ställt någon fråga men imo så är lektyr och forum inte min väg, erfarenhet och oddsberäkning är väll det som tagit mej framåt och det är något man själv söker/lär sej. Lever med tron att man blir bäst av att utveckla sin egen spelstil och erfarenhet. Sen tycker man att det finns en hel del som kan slappna av lite och inte måste ha rätt varje gång dom tycker något. Stava fel eller göra en särskrivning på pf = Digital avrättning ! Citera
MikeTime Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Det är ju sjukt +EV ffs. Vilket? Citera
thrasher Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Postad 7 December , 2007 vad håller ni på med egentligen, försöker ni ge mig dåligt rykte när ni bumpar den här gamla fylletråden Citera
striker Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 why dont you play on a table with higher stakes jojje2k 8) ??? Citera
Dante Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Lite OT, men här är en mycket rolig länk: perpetuum mobile Citera
saxin1 Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Jag håller med thrasher, sluta lära upp alla fiskar! ad hominem-tok, hur går 2/4? Citera
Recommended Posts