Gå till innehåll

WSOP 2009 satelliter på PokerStars

Bananmannen

Recommended Posts

• Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilka datum är det man får hotell för? Går dessa att ändra?

Kommer ändå inte spela main.

Hotellrummet gäller för den 2 juli - 10 juli. Det går inte att ändra datumen, men du kan välja att ta $1000 istället och boka ditt eget rum. Vill du göra det ska du välja "no hotel"-alternativet i onlineformuläret som skickas till dig.

Mvh,

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hotellrummet gäller för den 2 juli - 10 juli. Det går inte att ändra datumen, men du kan välja att ta $1000 istället och boka ditt eget rum. Vill du göra det ska du välja "no hotel"-alternativet i onlineformuläret som skickas till dig.

Mvh,

Alexander

PokerStars Support

Man är garanterad en svit som supernova? Bara så att det inte står nåt i det finstilta om "i mån av plats" eller liknande.

Länk till kommentar

Det är precis så det står i det finstilta... (Svit i mån av plats, först till kvarn). Så stod det iaf för nån månad sen när jag fyllde i formuläret.

Aha, misstänkte det. Kan du kolla hur det ligger till, Karl?

Jag skulle gärna vilja veta det innan jag betämmer mig för om jag ska ta hotell eller $1000.

Länk till kommentar

Aha, misstänkte det. Kan du kolla hur det ligger till, Karl?

Jag skulle gärna vilja veta det innan jag betämmer mig för om jag ska ta hotell eller $1000.

Det bör dock finnas sviter för de löser problemet genom att sätta de som är fler än 2 personer i vanliga rum. Jag fick ett mail från hotellbokningsavdelningen där jag fick välja om jag ville ha en svit för 2 eller vanligt rum för 3+. Fick bekräftelse på att en svit var bokad åt mig men sen om man får det när man kommer dit det märker man väl...

Länk till kommentar

Hej,

Akumila, det finns fortfarande Studio suites tillgängliga (och även standard rum)..

Om du fyller i formuläret nu/idag finns det stor chans att du får uppgraderingen men det går tyvärr inte att garantera i det här läget då det finns ett begränsat antal kvar.

Mvh,

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar

Hej,

Akumila, det finns fortfarande Studio suites tillgängliga (och även standard rum)..

Om du fyller i formuläret nu/idag finns det stor chans att du får uppgraderingen men det går tyvärr inte att garantera i det här läget då det finns ett begränsat antal kvar.

Mvh,

Karl

PokerStars Support

Jag registrerade tidigt i morse och har ännu inte fått nåt bekräftelsemail från hotellbokningen.

Jag fick ett annat mail där det stod "You should have already received your booking confirmation from pokerstars@meridican.com"

Det har jag däremot inte och jag mailade denna adress för 3 timmar sen, inget svar än. Vill verkligen ha sviten, så kan du ligga på lite kanske, Karl?

Tack på förhand

Länk till kommentar