Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker den började starkt men sedan gick det svagt utför....

 

Nu blir det Vita huset.....

 

Mjo, men ändå okej tycker jag. Vita huset har jag aldrig sett men är på se-listan.

 

Heltidsspelare som inte är film/serie addict? Wudup :(

 

Sen när är jag heltidsspelare liksom :-( Ska dock börja grinda massa serier osv när jag tagit studenten tror jag, längtar redan lol

 

Fatta då hur tänd jag blev när jag klonkade in Into The Wild helt oplanerat på C+.

 

Hehe, kan tänka mig det :( Inte sett den heller men hört att den ska vara grym (alt svindålig från vissa).

 

Vetifan hur man ska göra. Kanske ska smygkolla lite på tablån på morgonen och låtsas glömma av för att sedan klonka. Eller så får man helt enkelt lägga sig och zappa regelbundet vid jämna klockslag. hmmm :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är så tiltad på spotifyreklamen nu, får fan se till att köpa prenium snart eller så slutar jag använda skiten.

 

"Hej jag heter xxx och jag tycker spotify är bra. Och idag fyller jag nitton (wtf???) och jag kommer använda spotify idag."

 

"Hej jag heter xxx och jag tycker spotify ÄGER"

 

"Hej, jag tycker det är kanon att ha tillgång till all musik som finns på spotify, men jag tycker det är synd att inte beatles finns med där"

 

Tiltar som fan på skåningen och den där jävla göteborgaren som tror han är kul. Hur normalt är det att avsluta "ha det gött änna" och säga gryyyyyyyymt ist för grymt. fml

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen helt sjukt duktig artist :-D. Verkar som så många andra begåvade människor inte så psykiskt stabil dock:-P

 

Blir alltid ledsen i ögat av att se gamla videos på michael.

 

Han hade blivit sjukt stor om han hade gjort en Heath Ledger och tagit en överdos efter i början på 90 talet (? vet inte när han hade sin egentliga topp)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör mtts idag fmed start 18 till 2230 eller något. Allt från $20-$200 fo och $10-30r på ftp stars och party. gogogo

'

Får springa och slänga i mig lite mat nu.

 

ipokers 6max 25r är galet bra värde i. Lira den imo.

 

Kör själv lite cg + någon donkament. Startar med stars 320 fo klockan 7.

 

Var ensam i gymmet idag. Älskar det så jävla mycket :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...