Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

6-2 på några 50s vilket jag är nöjd med, men orkar inte köra mer utan får bli sängen istället :P

 

Tråkigt att höra att massa trackers lägger ner. Ska man börja hyra film igen alltså? Sjukt ju. Och med alla serier, lär väl iofs finnas trackers för dom fortfarande kan man hoppas iaf.

 

Läste http://www.aftonbladet.se/poker/article4960169.ab Låter som ett rätt kul vad, skulle inte tacka nej till något liknande även om jag väl kommer få $50 eller något vilket inte känns så värt :) Tror dock inte det är sååå svårt ändå med 24 big mac på 24h även om jag kanske underskattar det. Liksom, man får ju ladda upp med att inte käka något på rätt många timmar och då bör man ju kunna trycka 4-5 direkt iaf tror jag. Sen kanske sova 4 timmar, trycka två till.... Insåg nu att det nog blir jävligt tufft ändå :/ Mkt tveksamt om jag klarat.

 

För övrigt är nya LAPT-vinnarens frisyr nöten för poker ju. Slipper ha glajjor :/

 

starsbig.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står ju max en i timmen, känns rätt simpelt imo...

 

Sjukt att jag inte såg det =/ Mjo, känns lätt på ett sätt typ, men att trycka i de 6-7 sista trött som fan kan nog vara svårare än man tror kanske.

 

Som sagt hemma från skolan vilket ju betyder att jag måste ut 20 min. Blir tufft men borde gå. Kör iaf lite spel nu så fort jag läst kollat igenom forumet lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom ut förut ett tag. Gick till affären (vilket jag inte gjort typ senaste tre åren) och köpte några engångsrakhyvlar vilket jag planerat att göra i typ tre månader :( Skönt att få det gjort iaf!

 

Kollade sedan söndagsparty med Filip och Fredrik vilket såklart var grymt. Helt sjukt att dom kan leverera gång på gång. Sen efter det Bajen-Blåvitt där vi tog en skön seger vilket var fint =)

 

Tyckt in lite spel också men inte så mycket. Svårt att hålla uppe långa husngssessioner på något sätt utan så lätt att trycka ner liksom =/ Inte som mtts där man ju måste sitta rätt många timmar efter att ha startat utan här är det bara att stänga ner direkt nästan. Sprang dock rätt bra (9-4) men ska köra två timmar nu hoppas jag. Bör komma upp i typ 50 totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev bara dryga timmen spel (obv :() men gick bra iaf. Slutar på 24-13 totalt för dagen och alltså plus kring 450. Sprungit bra såklart osv, men har även spelat mot en del riktiga djupa lirare så ska nog gå att plussa även andra dagar.

 

Sängen nu så jag inte sabbar dygnsrytmen. Så länge får ni hålla er till godo med denna :)

 

ibckn8.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söt tjej obv.

 

[ ] beeing Rooney :-)

 

Hon ser ju typ ut att sakna ögonfransar... Sen går inte asiater för min del, men hon är väl ändå så bra det blir :-)

 

[x] beeing Rooney :(

 

Gillade inte heller asiater förut typ men verkligen fått upp ögonen framför allt japanskor nu eftersom jag blivit beroende av musik därifrån (beeing Bluwajt :(). Segt bara att snittlängden är typ 1.55 eller så =(

 

Eftersom du gillar porrbrudar tycker du säkert denna är bättre ;) Ruggigt fin för att vara porrskådis faktiskt och det bästa syns inte ens på bilden (vet inte vad för slags bilder man får posta här :P)

 

2z8dswi.jpg

 

edit: Skulle för övrigt sova ju men fastna med lappien :(:(

 

edit2: Mycket love till Emma såklart :heart: Orakad eller ej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens promenad gick till närmsta matställe där jag skulle handla kinamat men tydligen hade dom bytt ägare och fanns bara massa indisk mat (vem fan vill ha det?) så fick bli kebabpizza istället. Riktigt god med mår alltid så jävla dåligt efter jag ätit pizza, både psykiskt och fysiskt typ :(

 

Mycket sjukt också att inte jkk fastnat vid något nätcafé än. Får smsa och kolla vad han har för sig tror jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev bara dryga timmen spel (obv :() men gick bra iaf. Slutar på 24-13 totalt för dagen och alltså plus kring 450. Sprungit bra såklart osv, men har även spelat mot en del riktiga djupa lirare så ska nog gå att plussa även andra dagar.

 

Sängen nu så jag inte sabbar dygnsrytmen. Så länge får ni hålla er till godo med denna :)

 

ibckn8.jpg

 

Alltså sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt fin. Hur kan man tycka nåt annat. Visst hon ser ju väldigt liten ut men fyfan va söt hon va.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens promenad gick till närmsta matställe där jag skulle handla kinamat men tydligen hade dom bytt ägare och fanns bara massa indisk mat (vem fan vill ha det?) så fick bli kebabpizza istället. Riktigt god med mår alltid så jävla dåligt efter jag ätit pizza, både psykiskt och fysiskt typ :(

 

Själv sitter man här efter att nyss ha ätit 3dl vitlöksdip och vickningschips. Känns knappt.

 

 

Mycket sjukt också att inte jkk fastnat vid något nätcafé än. Får smsa och kolla vad han har för sig tror jag...

 

Not so hidden.

 

 

[ ] beeing Rooney :-)

 

Hahahaha det här var det första jag såg när jag öppnade dagboken. Tolkade det som att du postat en tjej på förra sidan, som ulaf tyckte var ful och sedan skrev att hon var söt på ett ironiskt sätt och du sedan svarade med "man är ju inte rooney" ungefär som att hon duger åt dig för du inser att du är chanslös på dom på Rooney-nivå. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt fin. Hur kan man tycka nåt annat. Visst hon ser ju väldigt liten ut men fyfan va söt hon va.

 

:heart: till dig Haslo. Vet inte om du menar längd eller ålder med liten men hon är 18/19 på den bilden iaf :-)

 

En vanlig chicken curry eller rogan josh brukar va bra för den nyinvigde!

 

Glömde säga att jag spyr av curry också (:)) men en rogan josh får väl köpas nästa morgonpromenad så länge det inte är curry i den. Låter för övrigt som nån sprit ju :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...