Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mycket skönt inlägg, skaffa Lambi?

 

Är det extra mjukt papper? Låter rätt najs faktiskt, men tror ändå inte det har så stor betydelse typ. Inte direkt så att jag kör sandpapper nu liksom :?

 

Du måste biffa upp dig lite Bluwajt. Lite stöd av skinkorna är ju inte fel i den prekära situation du befinner dig i. 8-)

 

 

 

btw sov jag 14 timmar i natt/dag. :mrgreen:

 

Standard att använda "prekär" som 18åring? :?

 

jkkman > Bluwajt btw. Sov 13 timmar i natt :( Skulle tro att min dygnsrytm sliter nåt in i helvete på mig tyvärr.

 

tors - fre : 0030-0645

fre - lör 0130-1430

 

Värsta är dock måndagen där jag ska upp 630 efter att ha gått upp ~14 dagen innan, men vafan ska man göra :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jkkman > Bluwajt btw. Sov 13 timmar i natt :( Skulle tro att min dygnsrytm sliter nåt in i helvete på mig tyvärr.

 

tors - fre : 0030-0645

fre - lör 0130-1430

 

Värsta är dock måndagen där jag ska upp 630 efter att ha gått upp ~14 dagen innan, men vafan ska man göra :(

 

Kör hardcore söndagsgrind och ring och säg att du blivit sjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör hardcore söndagsgrind och ring och säg att du blivit sjuk.

 

Funkar väl 2-3 gånger men sen då? Vill inte gula varje söndag heller :cry:

 

Blir nog en sjuk grind idag. Tänkte köra fyra turrar som alla startar kl nio och thats it typ :? Kommer köra på ongame, boss och b2b där jag kört vääldigt lite innan så är mest för att känna p åklienterna typ och kommer nog köra husngs vid sidan, iaf när jag har 2 bord och mindre.

 

fejkedit: Blir nog 500krs på svs också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen cash såklart :( Busta gsop lite surt i stor pot med 66 vs qq ai pre men sä är det. HUsngs nu!

 

edit: För övrigt så sjukt hur dåliga klienter vissa sidor har :/ Tänker främst på ongame liksom hur fan tänker man. Människor vid borden? Rebuy görs i lobbyn som är sämre än svenska spels? Enbart sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog till gymmet i morse. Körde typ 45 minuter, sista jag gjorde var att köra rodd. Efter det mådde jag fruktansvärt illa och hade den sjukaste krampen i fingrarna och precis ovanför handlederna. Hade kvar chins och en extra runda magövningar men skippade det. Cyklade hem, drog en gainomax och ställde mig i duschen. Orkade obv inte tvätta mig utan klev ut och spydde i toaletten. Sen gick jag och lade mig. Precis käkat och nu mår jag lite bättre. Söndagsgrind ikväll, sista jag reggar blir nog million.

 

 

Standard? Antar att trebeten borde blivit till minst 1k.

 

PokerStars No-Limit Hold'em, $200+$15 Tournament, 25/50 Blinds (7 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Button (t9825)

Hero (SB) (t9600)

BB (t10425)

UTG (t10400)

MP1 (t10625)

MP2 (t10075)

CO (t9050)

 

Hero's M: 128.00

 

Preflop: Hero is SB with Aheart.gif, Kheart.gif

1 fold, MP1 bets t250, 2 folds, Button calls t250, Hero raises to t850, 1 fold, MP1 raises to t2100, 1 fold, Hero raises to t9600 (All-In)

 

Edit.

Bara jag som upplever att Ongame är fruktansvärt segt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mått rätt kasst och känt mig seg under helgen, trodde jag höll på att bli sjuk eller något men släppte nu när jag drog in till stan för att kolla Blåvitt och insåg att jag knappt gått ut nåt under helgen och är tyvärr rätt vanligt :( Så sätter ett mål att varje dag jag inte går till skolan ska jag vara ute å röra mig minst 20 minuter. Inte bara dega på altanen utan gå till affären eller vad som. Skulle jag fejla blir det $100 varje gång till nån organisation eller degen pokerspelare :(

 

För övrigt varit sjukt hungrig hela dan idag. Började med att käka 11 pankakor innan jag drog. Direkt när jag kom in en halv spec och efter match en 150g med pommes, alla med drickor obv :( Borde fixa min kost också (pokeremil får göra schema) men det är inte prio ett :(

 

Knappt kört något senaste dagarna då jag inte orkat. Sugen nu dock men har en ska ha läst en bok till imon i svenskan vilket jag obv inte har så ska kolla om jag hittar nån bra recension. Efter det kanske spel även om jag vill sova :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard? Antar att trebeten borde blivit till minst 1k.

 

PokerStars No-Limit Hold'em, $200+$15 Tournament, 25/50 Blinds (7 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Button (t9825)

Hero (SB) (t9600)

BB (t10425)

UTG (t10400)

MP1 (t10625)

MP2 (t10075)

CO (t9050)

 

Hero's M: 128.00

 

Preflop: Hero is SB with Aheart.gif, Kheart.gif

1 fold, MP1 bets t250, 2 folds, Button calls t250, Hero raises to t850, 1 fold, MP1 raises to t2100, 1 fold, Hero raises to t9600 (All-In)

 

Edit.

Bara jag som upplever att Ongame är fruktansvärt segt?

 

 

tycker verkligen inte att detta spel är standard. jag synar bara preflop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker verkligen inte att detta spel är standard. jag synar bara preflop.

 

spelar ganska sällan mtt:s, men så jag upplevt mtt:s på ongame så är det nog inte standard av få in AKs här 200bb deep pre. Ongame = nits jämför med stars och ftp. Säg däremot på cg NL1k hade jag nog oftast fått in det pre med AKs mot random fi på ongame, men mer sällan på stars och ftp (inte spelat mkt cg på senaste två nämda sajtarna men iofs)

Slutsats: Sluta vara donkamentspelare ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker ner till Aten om några timmar. Bugetsemester i Europa hägrar. Ska typ tågluffa och bo på vandrarhem. Hoppas hinna med några olika länder. Planeringen är det inte alls gott ställt med men har bokat flyg och två nätters boende i alla fall. Kommer vara ute 3-5 veckor och inget pokerspelande alls. Blir nog kul:-D.

Sen väntar hårdgrind, körkortstagande eller något annat. Får se om jag kan dunka in några timmar poker när jag kommer hem igen, tycker inte poker är så kul för tillfället och då har jag ändå bara varit hemma i drygt 5 veckor efter ett 7 veckors break med semester.

Volym FTW :-(.

 

ciao

 

PS. Gogogo Zumsar och de andra svenskarna i San Remo. DS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker ner till Aten om några timmar. Bugetsemester i Europa hägrar. Ska typ tågluffa och bo på vandrarhem. Hoppas hinna med några olika länder. Planeringen är det inte alls gott ställt med men har bokat flyg och två nätters boende i alla fall. Kommer vara ute 3-5 veckor och inget pokerspelande alls. Blir nog kul:-D.

Sen väntar hårdgrind, körkortstagande eller något annat. Får se om jag kan dunka in några timmar poker när jag kommer hem igen, tycker inte poker är så kul för tillfället och då har jag ändå bara varit hemma i drygt 5 veckor efter ett 7 veckors break med semester.

Volym FTW :-(.

 

ciao

 

PS. Gogogo Zumsar och de andra svenskarna i San Remo. DS

 

Ha det så kul!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha det så kul!:)

 

Tack :-D

 

Trevlig resa jk, storartat!

 

Angående AK-handen, jävligt knepigt iom sjuhandat, men kan nog vara bra att syna ganska ofta pre där.

 

Man tackar (Storartad? Jag? :mrgreen:)

 

Också lite osäker på AKs handen. Önskar rätt ofta att jag var bättre på poker :roll: För lat för att lägga ner alltför seriöst arbete dock :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha det grymt i Europa såklart. Antar att nätberoende kommer ta över och du lär väl sitta på nätcaféer större delen av resan :(

 

DBn kommer väl dö ut totalt under tiden han är borta men ska göra mitt bästa :oops: Varit väldigt seg igår + idag tidigare (sov 15.00-07.00 inatt :roll: ) men nu är jag igång igen! Får se, ska nog dra lite mtt-spel snart efter middagen och sedan kanske husngs. Blir nog för övrigt ingen skola imon och kanske inte på fredag för känner att jag behöver några days off 8-)

 

edit: Kollar zummie för övrigt, gogogo!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha det grymt i Europa såklart. Antar att nätberoende kommer ta över och du lär väl sitta på nätcaféer större delen av resan :(

 

DBn kommer väl dö ut totalt under tiden han är borta men ska göra mitt bästa :oops: Varit väldigt seg igår + idag tidigare (sov 15.00-07.00 inatt :roll: ) men nu är jag igång igen! Får se, ska nog dra lite mtt-spel snart efter middagen och sedan kanske husngs. Blir nog för övrigt ingen skola imon och kanske inte på fredag för känner att jag behöver några days off 8-)

 

edit: Kollar zummie för övrigt, gogogo!!

 

Lool. fu :evil:. Orka att du får rätt redan nu :cry:

Sitter givetvis på sidewalk express och kollar läget för Kaffedopp och dom andra svenskarna samt skriver facebookinlägg.

 

Grinda för två nu Bluwwe!

 

/jkk's fucked up life

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mått rätt kasst och känt mig seg under helgen, trodde jag höll på att bli sjuk eller något men släppte nu när jag drog in till stan för att kolla Blåvitt och insåg att jag knappt gått ut nåt under helgen och är tyvärr rätt vanligt :( Så sätter ett mål att varje dag jag inte går till skolan ska jag vara ute å röra mig minst 20 minuter. Inte bara dega på altanen utan gå till affären eller vad som. Skulle jag fejla blir det $100 varje gång till nån organisation eller degen pokerspelare :(

 

För övrigt varit sjukt hungrig hela dan idag. Började med att käka 11 pankakor innan jag drog. Direkt när jag kom in en halv spec och efter match en 150g med pommes, alla med drickor obv :( Borde fixa min kost också (pokeremil får göra schema) men det är inte prio ett :(

 

Knappt kört något senaste dagarna då jag inte orkat. Sugen nu dock men har en ska ha läst en bok till imon i svenskan vilket jag obv inte har så ska kolla om jag hittar nån bra recension. Efter det kanske spel även om jag vill sova :(

 

Helt klart +ev att stoppa in det i mr-flow (btw jag hatar mitt egna nick) fonden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lool. fu :evil:. Orka att du får rätt redan nu :cry:

Sitter givetvis på sidewalk express och kollar läget för Kaffedopp och dom andra svenskarna samt skriver facebookinlägg.

 

Kommer du lägga upp bilder från resan på facebook? :S

 

Helt klart +ev att stoppa in det i mr-flow (btw jag hatar mitt egna nick) fonden

 

haha, no offense men du är inte bland de första på en ev lista isf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...