Gå till innehåll

Saknar sharkscope


Hjulapan

Recommended Posts

http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/51344-pokerstars-foerbjuder-sharkscope.html

 

I slutet på tråden löser sig det hela lite vill jag minnas. Men annars är det väl program som SNG Tracker och sånt som gäller.

Det saknas något under ditt nick. Med det kvar hade du haft möjligheten att ge undertecknad en varning för OT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker mig att många kanske blandar sina spel och vill kunna skilja ut sng-spel från kanske cashgamegrinden som är huvudspelet och mtt:andet som är helgnöjet, eller så.

 

Dessutom är det ofta svårare för trackers att hålla reda på turneringar än på cashgames, detta pga dessa turneringshistorikfiler som iaf spökar på Stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker mig att många kanske blandar sina spel och vill kunna skilja ut sng-spel från kanske cashgamegrinden som är huvudspelet och mtt:andet som är helgnöjet, eller så.

 

Dessutom är det ofta svårare för trackers att hålla reda på turneringar än på cashgames, detta pga dessa turneringshistorikfiler som iaf spökar på Stars.

 

Ja precis.

 

Fast jag upptäckte att sharkscope fortsätter att samla data precis som vanligt från Stars. Fattar inte, de skulle ju inte tillåta det. Men jag är glad i alla fall :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...