Hjulapan Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Blääääää Hur ska jag nu hålla koll på min SnG-ROI och se min vinst/förlust-kurva när man inte kan använda Sharkscope. Citera
Othello Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/51344-pokerstars-foerbjuder-sharkscope.html I slutet på tråden löser sig det hela lite vill jag minnas. Men annars är det väl program som SNG Tracker och sånt som gäller. Citera
Saint_Bjorn Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/51344-pokerstars-foerbjuder-sharkscope.html I slutet på tråden löser sig det hela lite vill jag minnas. Men annars är det väl program som SNG Tracker och sånt som gäller. Det saknas något under ditt nick. Med det kvar hade du haft möjligheten att ge undertecknad en varning för OT. Citera
Hjulapan Postad 14 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2009 Okej, ursäkta. Var väldigt längesedan jag SnG-grindade på stars bara. Citera
Deco89 Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 Har fan alltid på sharkscope och kollar på den när jag spelar Stars, händer inte ett piss. Citera
blaenda Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Jag brukar hålla reda på mina vinster genom att titta på saldot på sajten. Om det är mer pengar idag än igår brukar det tyda på att man har plussat. Citera
eurythmech Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Tänker mig att många kanske blandar sina spel och vill kunna skilja ut sng-spel från kanske cashgamegrinden som är huvudspelet och mtt:andet som är helgnöjet, eller så. Dessutom är det ofta svårare för trackers att hålla reda på turneringar än på cashgames, detta pga dessa turneringshistorikfiler som iaf spökar på Stars. Citera
Hjulapan Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2009 Tänker mig att många kanske blandar sina spel och vill kunna skilja ut sng-spel från kanske cashgamegrinden som är huvudspelet och mtt:andet som är helgnöjet, eller så. Dessutom är det ofta svårare för trackers att hålla reda på turneringar än på cashgames, detta pga dessa turneringshistorikfiler som iaf spökar på Stars. Ja precis. Fast jag upptäckte att sharkscope fortsätter att samla data precis som vanligt från Stars. Fattar inte, de skulle ju inte tillåta det. Men jag är glad i alla fall Citera
eurythmech Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Var det snack om att förhindra SS att samla in data? Citera
Hjulapan Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2009 Det lät så om man följer den andra tråden rörande ämnet. Citera
Recommended Posts