ulaf Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Ja i SnGs borde man bli avreggad. Vad gäller MTTs så tycker jag nog inte det, gör ju inte så mkt att missa exempelvis en halvtimma i början. wtf avatar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Bara jag som har strul nu? Jag hade lite strul igår ungefär vid den tiden. När jag kom tillbaka stod det något i chatten om att turneringen blev pausad eftersom en stor del av spelarna hade tappat anslutningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Okej, tryggt att veta. Jag tappade uppkoppling i kanske två minuter - samt fick starta om ett bord manuellt, där siten tyckte jag satt ute och inte gav mig någon tillbakaknapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 13 Mars , 2009 Rapport Share Postad 13 Mars , 2009 Allmänt lagg igen? Jag är iaf utkastad och en dialogruta meddelar att connection är 0% med PokerStars Webserver. Internet i övrigt inkl Everest funkar utan anmärkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalman123 Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Öppna kommandotolken (skriv "cmd" i "kör"). Skriv tracert 77.87.179.116 Där kan man se var det tar stopp. Följ bara anvisningarna ovan så ser Du var felet ligger! /skalman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Följ bara anvisningarna ovan så ser Du var felet ligger! /skalman Får man pingtider mot olika objekt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Får man pingtider mot olika objekt då? Den visar vägen som din dator tar för att nå den ipadress man skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Den visar vägen som din dator tar för att nå den ipadress man skriver. Varför kör den samma väg om man gör sökningen med ett mellanrum? Dos är roligt. är 77.87.179.116 stars? if not går det att ta reda på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 wtf. jag avreggade från sunday million när det var 20 minuter till start. nu poppade den upp i alla fall . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Finalbord alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Hur kan Stars vara bäst på allt förutom att få klientjäveln att fungera under tung trafik? Ingenting funkar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalman123 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Varför kör den samma väg om man gör sökningen med ett mellanrum? Dos är roligt. är 77.87.179.116 stars? if not går det att ta reda på http://www.who.is/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Men herregud. Någon mer som spelar? Nere för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Men herregud. Någon mer som spelar? Nere för mig. jag med... funkar nu... var tydligen nere för många.. man fick extra tid vid borden, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 jag med... funkar nu... var tydligen nere för många.. man fick extra tid vid borden, Japp. Igen. Stört. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Äh, det var väl bara världens samlade ISP:er som snackat ihop sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Nån mer än jag som har problem att connecta till stars just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Nån mer än jag som har problem att connecta till stars just nu? serveromstart. Bör vara färdigt när som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 serveromstart. Bör vara färdigt när som helst. Ok, fungerar fortfarande inte för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Vad sega dom är idag då. Fortfarande omöjligt att connecta. Jag vill ju in och rejka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Jag har problem nu, men alla andra pokerklienter fungerar. Så störigt att Bahnhof, Tele2 och Bredbandbolaget inte kan lösa problemen med att ansluta till Pokerstars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 tror mest det handlar om en sjukt seg serveromstart och ingenting med ens internetleverantör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Kom in nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Kom in nu. Samma här, verkar funka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bampy Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 har ni satt in nån ny slumpgenerator eller? Så här mycke suck outs har jag aldrig vari med om.........jävla omstart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts