Carandiru Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Öppna kommandotolken (skriv "cmd" i "kör"). Skriv tracert 77.87.179.116 Där kan man se var det tar stopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beer tha babe Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Jobbigt.. Blir gonatt nu och ett mail till support imorrn. Lycka till ni tappra som kämpar vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Mitt har dött och jag har comhem.. har åkt ut en av turrarna.. får jag bara pengarna tillbaka blir jag oxtokig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Kom tillbaka och hade 11 k kvar av mina 250 k, allin mot en Sitout och förlora...tack och godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svinn Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Skitkul ! Satt o monteCarlo-kvalade i 5 timmar o med 13 man kvar är man utblindad när serverskiten är igång igen. KULKULKULUKUL ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Satt som CL i en turre på finalbordet och låg väldigt bra i en till.. Alltså, blir det bara pengarna tillbaka blir jag VANSINNIG. Anekdot är att jag precis har tagigt upp speladet på PS igen efter 1 års uppehåll då jag har vart förbannad på sajten.. Mina två första turneringar går grymt och så händer det här.. Två mtt senare.... Ett år tills nästa gång jag testar den här förbannade sajten igen. DÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn Postad 3 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Va iof inte fel hos PS utan påvägen dit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Hej, Det har tyvärr varit en lokala ISP (internet service provider) i Europa som har haft problem som kan ha påverkat er uppkoppling mot PokerStars. Detta kan ha drabbat ett par länder i Europa. Vi undersöker problemet och vi ber om ursäkt för den olägenhet som detta kan ha inneburit för er. ISP:en skall vara uppe igen vad jag förstår. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Mitt spotify dog också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spiker1977 Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Kom tillbaka och hade 11 k kvar av mina 250 k, allin mot en Sitout och förlora...tack och godnatt! ?förlorade mot en sitout? Jag hade liknande problem förra veckan, då krashade nätet till ongame och boss men PS funkade bra. Maila supporten och får tillbaka standard svar: inga problem hos oss måste vara fel på din sida . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Pokerstars är ett jävla skämt. Så uselt så det finns inte. Nu kommer jag ihåg varför jag sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Pokerstars är ett jävla skämt. Så uselt så det finns inte. Nu kommer jag ihåg varför jag sluta. Men herregud, problemet låg ju inte hos dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Pokerstars är ett jävla skämt. Så uselt så det finns inte. Nu kommer jag ihåg varför jag sluta. Som han ovan mig skrev låg det inget fel hos PS utan på vägen dit! Va bara för oss i norra EU som de inte funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wandalen Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Dött för mig iallafall, jag som spelade turnering och allt Hur fort brukar dem laga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Dött för mig iallafall, jag som spelade turnering och allt Hur fort brukar dem laga det? Felet ligger ej heller denna gången hos stars utan hos din ISP... funkar fint när jag tjuvar på grannens WLAN. Langa username och password vettja så lirar jag klart turren åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 asså vad i helvete.?! lirar 7 tours där atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FilenAce Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 roliga e ju att jänkarna inte får samma problem så nu sitter dom där o snor blindsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wandalen Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Jo, man blir arg - jag har BBB, inget WLAN så kan inte göra som pojken ovanför mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Borde väl får pengarna tillbaka i af? låg helt ok till i några Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Borde väl får pengarna tillbaka i af? låg helt ok till i några tyvärr inga stålar tillbaka Du har ingen polare som är nattuggla som kan ta över? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 tyvärr inga stålar tillbaka Du har ingen polare som är nattuggla som kan ta över? jo fick layya över det nu. Men vafan asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 nämen det är ju kul med bra stack i 1k... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aynee Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 jo fick layya över det nu. Men vafan asså. Jag vet.. det suger. sjävl har jag bredbandsbolaget och får stå ut med detta typ någon natt varje vecka.. Vågar aldrig mer spela turneringar som sträcker sig förbi 1-2 på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts