Gå till innehåll

vad har hänt me 24" skärmen?


Almtom

Recommended Posts

Hej,

 

Jo då, så klart jobbar vi på fler varor till vår EU butik, vad som kommer och när det kommer kan jag dock inte säga.

 

Om ni har några fler speciella önskemål så framför jag dom gärna till vår butiksansvarige.

 

MVH,

Full Tilt Support

 

Jag har framfört en hel drös med förslag som biljetinköp till liveturneringar, klockor, tv-spel, resecheckar, presentkort m.m.. Får alltid samma tråkiga standarsvar. "Thank you for your email we will look into this bla bla bla". Händer aldrig något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Ibland kan det vara trist att få dom där svaren när man har en bra idé, men anledningen är att dom som svarar inte är den slutliga mottagaren av ditt förslag (vilket också borde nämnas i det mailet du fått). Förslag skickas vidare till rätt personer inom företaget och utvärderas där. Eftersom vi får in så många olika förslag så kan vi helt enkelt inte ge svar på alla.

 

Det betyder dock inte att vi inte tar till oss dom förslag som kommer in, även om det kanske är trist att få ett standardsvar när man har en bra idé.

 

Kommer att sammanställa en lista ifall vi får inte ännu mer bra förslag och sedan skicka den vidare, kommer i så fall att posta eventuella svar här.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

De har lagt till en 24" skärm nu (för minst en vecka sedan). Jag tror att de har sänkt priset lite på 30-tummaren också.

 

Om ni har några fler speciella önskemål så framför jag dom gärna till vår butiksansvarige.

Det finns flera saker under rubriken "poker room" som jag hade kunnat tänka mig att köpa, men som bara är till för USA, framför allt det hopfällbara pokerbordet, alternativt den ovala "table top"en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Framförallt för större saker som är "krångliga" att frakta internationellt så kommer det ta ett tag innan vi kan erbjuda exakt samma saker till våra Europeiska (eller e.g icke amerikanska) spelare.

 

Det är så klart målet att så småningom kunna erbjuda alla föremål till våra spelare, oavsett var dom bor. Svårt att säga när det är möjligt dock.

 

Ska skicka vidare bordet och vår "table top" som förslag så får vi se om det hjälper :)

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett annat förslag du kan skicka vidare är att de borde göra något åt de bisarra leveranstiderna. 6-8 veckor är ju helt sjukt.

 

En annan sak som jag tycker Full Tilt absolut borde göra är att designa om fönstren i klienten så att höjden blir 55-56 pixlar mindre. (Som jämförelse så är Windows taskbar 30-32 pixlar). Det skulle göra det möjligt att ha fyra fönster med full storlek på en skärm med "full hd", vilket skulle innebära att man kan spara typ 10000 spänn när man köper laptop. (Beloppet varierar naturligtvis när man kollar på olika märken, men 1920x1200 är alltid väldigt mycket dyrare än 1920x1080. Köper man HP så är skillnaden mycket mer än 10000 kr).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...