Almtom Postad 26 Februari , 2009 Rapport Postad 26 Februari , 2009 varför har ni tagit bort 24" skärmen, det va ju den enda användbara grejer i EU Electronics shoppen. Citera
Full Tilt Support Postad 26 Februari , 2009 Rapport Postad 26 Februari , 2009 Hej, Kan inte svara på det på rak arm, alltså inget som är uttalat just om den varan. Ska nysta vidare och se om det finns någon speciell anledning. Förmodligen så har den helt enkelt utgått. MVH, Full Tilt Support Citera
MannenMedH Postad 26 Februari , 2009 Rapport Postad 26 Februari , 2009 Ja, ni får allt se till att fixa en ny 24-tummare tycker jag. Det är ju den jag har sparat poäng till! Citera
Full Tilt Support Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 Hej igen, Det visar sig att modellen helt enkelt utgått och den kommer att ersättas snart. Det kommer alltså en ny 24" skärm till EU elektronik sektionen av butiken. MVH, Full Tilt Support Citera
mikj Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 kan ni inte lägga till fler saker som en TV, iPhone och laptop. Citera
Full Tilt Support Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 Hej, Jo då, så klart jobbar vi på fler varor till vår EU butik, vad som kommer och när det kommer kan jag dock inte säga. Om ni har några fler speciella önskemål så framför jag dom gärna till vår butiksansvarige. MVH, Full Tilt Support Citera
robster80 Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 Hej, Jo då, så klart jobbar vi på fler varor till vår EU butik, vad som kommer och när det kommer kan jag dock inte säga. Om ni har några fler speciella önskemål så framför jag dom gärna till vår butiksansvarige. MVH, Full Tilt Support Jag har framfört en hel drös med förslag som biljetinköp till liveturneringar, klockor, tv-spel, resecheckar, presentkort m.m.. Får alltid samma tråkiga standarsvar. "Thank you for your email we will look into this bla bla bla". Händer aldrig något. Citera
Full Tilt Support Postad 27 Februari , 2009 Rapport Postad 27 Februari , 2009 Hej, Ibland kan det vara trist att få dom där svaren när man har en bra idé, men anledningen är att dom som svarar inte är den slutliga mottagaren av ditt förslag (vilket också borde nämnas i det mailet du fått). Förslag skickas vidare till rätt personer inom företaget och utvärderas där. Eftersom vi får in så många olika förslag så kan vi helt enkelt inte ge svar på alla. Det betyder dock inte att vi inte tar till oss dom förslag som kommer in, även om det kanske är trist att få ett standardsvar när man har en bra idé. Kommer att sammanställa en lista ifall vi får inte ännu mer bra förslag och sedan skicka den vidare, kommer i så fall att posta eventuella svar här. MVH, Full Tilt Support Citera
Almtom Postad 2 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2009 24" skärm (obv), Macbooks å macbook pro! Bra att det kommer en ny skärm! Vore nice om ni kunde fixa lite mer 'dyra' items, finns ju bara 30" skärmen för oss i europa. Citera
Donkeyboy Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 ny på Full tilt så har inte koll på eran "store" än, men om ni inte har 42" TV skärmar så ligger det högt på önskelistan =) Citera
ffredd Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 De har lagt till en 24" skärm nu (för minst en vecka sedan). Jag tror att de har sänkt priset lite på 30-tummaren också. Om ni har några fler speciella önskemål så framför jag dom gärna till vår butiksansvarige. Det finns flera saker under rubriken "poker room" som jag hade kunnat tänka mig att köpa, men som bara är till för USA, framför allt det hopfällbara pokerbordet, alternativt den ovala "table top"en. Citera
Full Tilt Support Postad 2 April , 2009 Rapport Postad 2 April , 2009 Hej, Framförallt för större saker som är "krångliga" att frakta internationellt så kommer det ta ett tag innan vi kan erbjuda exakt samma saker till våra Europeiska (eller e.g icke amerikanska) spelare. Det är så klart målet att så småningom kunna erbjuda alla föremål till våra spelare, oavsett var dom bor. Svårt att säga när det är möjligt dock. Ska skicka vidare bordet och vår "table top" som förslag så får vi se om det hjälper MVH, Full Tilt Support Citera
ffredd Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Ett annat förslag du kan skicka vidare är att de borde göra något åt de bisarra leveranstiderna. 6-8 veckor är ju helt sjukt. En annan sak som jag tycker Full Tilt absolut borde göra är att designa om fönstren i klienten så att höjden blir 55-56 pixlar mindre. (Som jämförelse så är Windows taskbar 30-32 pixlar). Det skulle göra det möjligt att ha fyra fönster med full storlek på en skärm med "full hd", vilket skulle innebära att man kan spara typ 10000 spänn när man köper laptop. (Beloppet varierar naturligtvis när man kollar på olika märken, men 1920x1200 är alltid väldigt mycket dyrare än 1920x1080. Köper man HP så är skillnaden mycket mer än 10000 kr). Citera
Caroline87 Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Har lite mer förslag till EU shoppen: - Wii, x-box eller Playstation 3! - Spel till konsolerna Citera
Recommended Posts