Ola Brandborn Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 För att fira detta så börjar 24hPoker med att erbjuda femkorts Omaha (nej, inget skämt). Citera
greywolf Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 "Idag skall vi prata om djur, men inte vilka djur som helst, utan Djuuurhythmics" Citera
Bisox Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 För att fira detta så börjar 24hPoker med att erbjuda femkorts Omaha (nej, inget skämt). haha Citera
Klyka Postad 7 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Woho! Nu ser vi fram emot hans intåg med nya kortfattade mästerverk. Något som f.ö. verkligen platsar i den kategorin är Ernest Hemingways svar på utmaningen att skriva en roman på sex ord: "For sale: Baby shoes, never worn". Och i avdelningen nostalgi, här är Eurys senaste inlägg, daterat den 2009-04-08, 18:55: Varför låtsas du vara dum i huvudet hela tiden? Mästerligt på så vis att det är omöjligt att ge en infraction för en sådan förolämpning - i sitt inlägg implicerar han ju trots allt att adressaten inte är dum. Dock så följde på detta två inlägg senare: in after ban Det bör tilläggas att Carandiru f.n. är bannad... Citera
Saint_Bjorn Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Vafan, hänger han inte på låset? Citera
Jennez Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Vafan, hänger han inte på låset? Han hänger över ett skötbord. Metangas och e-coli bakterier står högt i hans arma näsborrar. Det närmaste jag själv kommer bajs är mitt eget exkrement och möjligtvis en chokladmuffin från 7-11. Life is goooood. Citera
honest99 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Vafan, hänger han inte på låset? Pappa björn har definitivt en cigg i tankarna. Sorry för OT. Citera
okocha Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 För att fira detta så börjar 24hPoker med att erbjuda femkorts Omaha (nej, inget skämt). när kommer sviten special då? Citera
Saint_Bjorn Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Han hänger över ett skötbord. Metangas och e-coli bakterier står högt i hans arma näsborrar. Det närmaste jag själv kommer bajs är mitt eget exkrement och möjligtvis en chokladmuffin från 7-11. Life is goooood. När min son var bäbis lät jag honom vid ett tillfälle snutta på min underläpp. Eftersom han var nytankad från mors äkta vara tryckte han en kaskadspya rakt upp i gomseglet på mig. Vilka härliga minnen... Har du ätit pizza har du ätit bajsbakterier. Pappa björn har definitivt en cigg i tankarna. Sorry för OT. Cigg? Tankar? OT? Citera
honest99 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Cigg? Tankar? OT? Kom och tänka på dina björnar igen. Kan inte låta bli. Citera
Saint_Bjorn Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Kom och tänka på dina björnar igen. Kan inte låta bli. haha, det där hade jag glömt. Minnet blir väl sämre av avhållsamhet? Citera
kraclob Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 när kommer sviten special då? +1m Citera
MikeTime Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 Eurythmech F2004-07-22 D2010-03-31 r.i.p Citera
popquee Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 totaly sucks. fan vad ledsen man blir.. Citera
Klyka Postad 31 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2010 Jag undrar om det är sista gången det är sista gången. Hoppas fan inte det. Sickt, han tillför ju så jävla mycket mer positivt än han skapar negativa vibbar. Citera
Recommended Posts