Gå till innehåll

The I Miss Eurythmech Of All OT Threads


Klyka

Recommended Posts

  • Svars 140
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det någon strategi som funkar om man vill stoppa Eury så är det att tala till hans mjuka sidor. Se bara hur han smälter som smör vid åsynen av en läraktig, leende nuna. Så vem det än är som planterat en jollrande liten knodd i hans liv visste vad hon gjorde.

 

Hoppas den ondskefullt utstuderade tjuvtaktiken inte funkar. I miss Eury. Men det är väl ingen hemlighet, jag är ju trots allt trådskaparen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt ska jag köpa skohylla och ett hemarkiv idag. Och säkert lite väggprydnader. Det blir nog fint. Några tips på väggprydnader? Populärkulturella referenser utan klyshighet funkar (bob marley mot en bakgrund av hashlöv, byggarbetare på en balk över New York, Golden Gate-bron etc funkar alltså inte).

 

Förresten, hur sköter man om en stor bladplanta? Har ett hörn att fylla upp.

 

Skohylla och hemarkiv blev det visst inget av. Återför dem på inköpslistan. Väggprydnaden blev helt grym, den är sååå jag:

 

smoking-in-the-peloton.png

 

Bladplanta blev det inte heller, har en träningscykel i det hörnet ist. Mkt mer levande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har produktutvecklingen gått bakåt när det gäller vätsketillgång under cykelfärd? Styret är ju klart bättre placering än nederdelen av ramen. En vettigare utveckling hade väl varit att behålla flaskan på styret men komplettera med ett böjligt sugrör upp till munhöjd.

 

Nä den där branchen kan lära av Gillette; kan ge mig tusan på att de snart uppfinner rakhyvlar med FEM rakblad, och tänk då på att det bara var något decennie sedan som de uppfann rakhyvlar med tre rakblad!

Där fick cykelflasktillverkarna något att suga på...

 

Var det för att upplysa omgivningen om detta förhållande som du valde motivet till väggbonad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har produktutvecklingen gått bakåt när det gäller vätsketillgång under cykelfärd? Styret är ju klart bättre placering än nederdelen av ramen. En vettigare utveckling hade väl varit att behålla flaskan på styret men komplettera med ett böjligt sugrör upp till munhöjd.

 

Det blir ju mindre luftmotstånd om flarran sitter på ramen, det fattar ju vem som helst. Ett bättre alternativ hade dock varit en s.k camel back i miniformat (dvs en liten vätskefylld påse som man bär på ryggen) med en slang till mungipan.

Eller varför inte en droppåse mellan sadeln och cyklisten med en injektionsnål i trakterna kring rektum? Cyklistens egen tyngd hade pressat vätskan rakt in i omloppet. Nöt? Nöt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det för att upplysa omgivningen om detta förhållande som du valde motivet till väggbonad?

 

Ja, världen MÅSTE få veta! Att som cyklist bli omsprungen av en rakhyvel är inget som stärker mig i min manlighet.

 

Har du provat den 16-bladiga hyveln ännu? Den sk tydligen raka av roten till stubben, dvs skinnet. Permanentrakning ftw!

 

Eller varför inte en droppåse mellan sadeln och cyklisten med en injektionsnål i trakterna kring rektum? Cyklistens egen tyngd hade pressat vätskan rakt in i omloppet. Nöt? Nöt!

 

Jag är inte säker på att min kroppstyngd är tillräcklig för att få vätskan att trotsa tyngdlagen. Jag är trots allt rätt smal, platt och nördig. (Förresten, det är korrekt uppfattat, jag identifierar mig med de kvaliteterna hos väggprydnaden i fråga)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir ju mindre luftmotstånd om flarran sitter på ramen, det fattar ju vem som helst. Ett bättre alternativ hade dock varit en s.k camel back i miniformat (dvs en liten vätskefylld påse som man bär på ryggen) med en slang till mungipan.

Eller varför inte en droppåse mellan sadeln och cyklisten med en injektionsnål i trakterna kring rektum? Cyklistens egen tyngd hade pressat vätskan rakt in i omloppet. Nöt? Nöt!

Du menar att kroppsmassan strax bakom styret inte räknas i luftmotståndets värld? Hm. I övrigt bra tankar. Möjligen kan ju sadellösningen skapa viss ömnad och därmed plågsam cykling, men wtf...motion är ju en plåga redan från start ändå.

 

Ja, världen MÅSTE få veta! Att som cyklist bli omsprungen av en rakhyvel är inget som stärker mig i min manlighet.

 

Har du provat den 16-bladiga hyveln ännu? Den sk tydligen raka av roten till stubben, dvs skinnet. Permanentrakning ftw!

Men för i helvete...!!! Jag uppgraderade min trebladiga till fyrbladigt förra veckan. 159 pix kostade det. Menar du att det i dagsläget existerar rakhyvelsystem med ännu fler blad??? Nån jävel på Gillette kan i så fall se fram emot en smällfet stämningsansökan i maillådan inom kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom är den inte nån sån där jävla sissyhyvel som är formgiven med inspiration efter en ferarri - den här är formad som en RYMDRAKET!! Manligare blir det inte. Dessutom ser man i reklamfilmen att man vid användande av denna hyvel får jävligt heta brudar som inte har några som helst problem med tre-, fyr- och femkanter och som inte ringer dig förrän du ringer dem. När du gör det är de naturligtvis alltid villiga. Lite samma effekt som om man dricker Coca Cola Zero (som är nåt heeeelt annat än bögiga Coca Cola Light).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä fy fan, Gråvarg, don't get me started om tandborstar! Det är gummibitar på sidorna, olika hårdheter i olika delar av borsten och och olika långa borst. De "vetenskapliga rönen" avlöser varandra, men den bästa tandborsten är fortfarande en helt vanlig kvantumhandlad sak med lika långa medelhårda borst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att inte tala om mascara! Det senaste var visst "Explosive", med en sfärisk borste för en explosiv look:

 

Cos48.jpg

 

Ok, en sfärisk borste är förmodligen betydligt sämre än de vedertagna något koniska formen när det gäller applikationen. Men hur många har man lyckats lura att tro att en explosiv look på borsten automagiskt transfereras i kontakten mellan borst och frans?

 

Bäst var ju ändå den reklamfilm där tittaren informerades om att aktuell mascara innehöll Expansyl, en atom som förlänger fransarna. Jag måste verkligen ha sovit på kemilektionerna. Jag kom verkligen inte ihåg att det finns ett grundämne som är uppkallat efter sina ögonfransförlängande egenskaper!

 

---

 

Nä, nu ska jag till affären och försöka lokalisera det där schampot jag såg reklam för. Det är det första schampot med äkta bambu!! Måste ju vara bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skrev jag inte "är det för eller mot fetthår" istället... Nåväl, hoppas du inte gjort det vansinniga att applicera handcremen innan du bläddrar igenom blaskan. Trycksvärta på fingrarna hör inte hemma på 2000-talet (något för Pfizers produktutvecklare att fundera på).

 

För att avrunda det där med flaskhållarna måste jag bara framföra ett tips till alla cykeltillverkare som eventuellt läser detta: snegla på era kollegor i tvåhjulsbranchen. Hint: deras tvåhjulingar brummar och har en aerodynamiskt utformad kåpa framför styret, bakom vilket man kan gömma en massa praktiska saker som lämpligast är placerade där.

För fasen, som det är nu riskerar man ju diket eller kollision när man fumlar efter flaskan, och måste man tvärnita så är det ju definitivt kört.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...