Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År

Orrarah

Recommended Posts

• Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Wei ni hao! Inte uppdaterat på ett par dagar nu. Men den här veckan blir det hårdgrind då jag behöver få in pengar. Har blivit riktigt dåligt med grind hittills, mycket pga strul med hälsan här nere. Går fan inte att grinda när man behöver attackskita en gång i timman ungefär. :lol:

Nu jävlar är det i alla fall 24 bord på allvar som gäller på NL25. Igår hade jag lite problem, spelade inte riktigt på topp och kände av viss varians så slutade på -$80 efter kanske 3 timmars spelande. Idag kände jag mig mer hemma och hittade ett helt okej plus på $125 på 4½ timmes spel.

En knepig hh: hur spelar man denna?

PokerStars Game #27284322329: Hold'em Pot Limit ($0.10/$0.25) - 2009/04/20 11:18:29 CCT [2009/04/19 23:18:29 ET]

Table 'Ounas' 9-max Seat #2 is the button

Seat 1: JimiRecall ($27.65 in chips)

Seat 2: Kith77 ($12.25 in chips)

Seat 4: mikethescarf ($31.25 in chips)

Seat 6: earthgermz ($19.70 in chips)

Seat 8: pherlo ($25 in chips)

Seat 9: smiley99er ($4.75 in chips)

smile919 will be allowed to play after the button

mikethescarf: posts small blind $0.10

earthgermz: posts big blind $0.25

DigiSlarks: sits out

*** HOLE CARDS ***

Dealt to pherlo Ace of ClubsAce of Spades

pherlo: raises $0.60 to $0.85

smiley99er: folds

JimiRecall: calls $0.85

Kith77: folds

mikethescarf: folds

earthgermz: calls $0.60

*** FLOP *** 9 of Hearts2 of ClubsQueen of Diamonds

earthgermz: checks

pherlo: bets $2

JimiRecall: raises $3.50 to $5.50

earthgermz: folds

pherlo: calls $3.50

*** TURN *** 9 of Hearts2 of ClubsQueen of DiamondsJack of Spades

pherlo: checks

JimiRecall: bets $8.75

pherlo: ???????????

Har inte hänt så mycket skojigt här i Kina de senaste dagarna så har inga toppenbilder att bjuda på. Får bli en failbild jag tagit:

005.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det för den kinesiska tjejen som skulle fått sparken undrar jag?

Jag har faktiskt inte snackat med henne ännu. Tänkte att chansen att det var tomt snack från bossen var så pass stor. har fortfarande hennes nummer så jag kan fråga henne någon gång idagarna.

Nu kom precis städhjälpen till våran lägenhet för en drags prövning. 15 spänn i timman skall hon ha och hon ska vara här i fyra timmar. Hon ska visst kunna laga mat också. 8-)

Ska strax dra iväg och käka frukost sen blir det en lång session grind!

Länk till kommentar

Wei wei wei. Vårat hembiträde lagade visst helt okej mat. Hon fixade till nudlar med någon köttfärssås till frukost som var väl godkänd. Efter frukosten satte jag igång med en lite längre session. Varade i strax över 2 timmar och jag slutade upp 90 dollar. Nu har jag tagit en paus och sitter för stunden på starbucks och avnjuter en iced latte i vårvärmen. Mer grund snart!

Länk till kommentar

Då var dagens andra och förmodligen sista session avslutade. Blev ytterligare 2 timmar och summan för dagen hamnar på +$135. Snart ska vi ut och äta och säga adjö till en av våra asiatiska medarbetare. Hon är gravid i 7e månaden och börjar sin mammaledighet nu i dagarna. Så det blir förmodligen sista gången vi ser henne.

Bye bye!

Länk till kommentar