Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År

Orrarah

Recommended Posts

Tog 6.5h att komma över sträcket och hitta plusset på 16 dollars. Dagsresultatet landar på 141$. 265$ plus på PL-borden på 3300 händer och 121$ back på NL-borden över 5k händer. Kanske bara blir PL-bord imorn...

sfPNXtZRj.png

Hur kall är den här synen? Har för mig att fi inte hade några anmärkningsvärda stats på runt 40-50 händer.

PokerStars Game #27204228019: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25) - 2009/04/17 19:22:03 ET

Table 'Asios' 9-max Seat #8 is the button

Seat 1: oststriker17 ($35.20 in chips)

Seat 2: KIDNIC ($7 in chips)

Seat 3: obesegringo ($10 in chips)

Seat 4: jacoraymer ($5.20 in chips)

Seat 5: ManU-roma7-1 ($33.50 in chips)

Seat 6: Atze2007 ($16.10 in chips)

Seat 7: kcolbear ($24.50 in chips)

Seat 8: Mamasgirl22 ($4.65 in chips)

Seat 9: DannyCoy ($25.10 in chips)

DannyCoy: posts small blind $0.10

oststriker17: posts big blind $0.25

*** HOLE CARDS ***

Dealt to ManU-roma7-1 King of ClubsKing of Diamonds

KIDNIC: folds

obesegringo: folds

jacoraymer: folds

ManU-roma7-1: raises $0.75 to $1

Atze2007: folds

kcolbear: calls $1

Mamasgirl22: folds

DannyCoy: folds

oststriker17: folds

*** FLOP *** 8 of HeartsJack of Clubs7 of Hearts

ManU-roma7-1: bets $2

kcolbear: raises $21.50 to $23.50 and is all-in

ManU-roma7-1: calls $21.50

*** TURN *** 8 of HeartsJack of Clubs7 of Hearts3 of Clubs

*** RIVER *** 8 of HeartsJack of Clubs7 of Hearts3 of ClubsQueen of Clubs

*** SHOW DOWN ***

ManU-roma7-1: shows King of ClubsKing of Diamonds (a pair of Kings)

kcolbear: shows 8 of Clubs8 of Diamonds (three of a kind, Eights)

kcolbear collected $46.90 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $49.35 | Rake $2.45

Board 8 of HeartsJack of Clubs7 of Hearts3 of ClubsQueen of Clubs

Seat 1: oststriker17 (big blind) folded before Flop

Seat 2: KIDNIC folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: obesegringo folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: jacoraymer folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: ManU-roma7-1 showed King of ClubsKing of Diamonds and lost with a pair of Kings

Seat 6: Atze2007 folded before Flop (didn't bet)

Seat 7: kcolbear showed 8 of Clubs8 of Diamonds and won ($46.90) with three of a kind, Eights

Seat 8: Mamasgirl22 (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: DannyCoy (small blind) folded before Flop

Tänkte du på att du är krossad av hans shovingrange? Känns som det sämsta han får in det med, är JTs. Jag kan ha läst fel, klockan e 5.18 :& natti !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skönt att majoriteten säger syn.:-) När bordet ploppa upp och jag såg att fi hade pushat ai, så var det ju enda man täntke "WOW, en superfisk som skänker bort ett inköp", så när jag är på väg att syna börjar jag tänka till lite istället :P. Aja, idag blir det nog inte så mycket grind. Istället iväg till systemet strax för att inhandla lite skit till ikväll! Ha de

det är en jätte enkel syn, pengarna ska in

Länk till kommentar

Okej. Jättekonstig kväll har precis utspelats här. Vet inte riktigt var jag ska börja, men jag antar att det är från början? ;-)

Kvällen börjar bra. Vi sitter hemma i våran lägenhet och lyssnar på skön musik och dricker våran bacardi som vi inhandlat på walmart. När vi känner oss så där lagom salongsberusade bestämmer vi oss för att dra in till den svenska nyöppnade restaurangen här nere för att ta en pizza. Alltså den restaurangen som vi besökte under öppningsaftonen och vars ägare vi känner lite grand. En pizza och ett par mariestad senare drar vi oss vidare till nästa ställe, the terrace. Där var allting på topp. Vi småkänner en av servitriserna där så hon fixade gratis champagne och tvingade ett par ifrån ett bord för att göra plats för oss, allt för att en i vårat sällskap fyller 20 år. Dönice!

Senare under kvällen sluter vi upp med en av servitriserna från svenskrestaurangen. (Jag berättade tidigare om hur vi bytt ut telefonnummer tror jag?). Allt var fortfarande på topp och jag satt och konverserade med henne. Helt plötsligt så dyker hennes chef upp och stirrar ner mig för att ett par sekunder senare säga till mig att "jag hoppas du tar bra hand om henne, för att efter idag har hon inget jobb längre." OMG är väl ungefär det första jag tänker och begär dirr ett samtal med honom ute på terrassen. Jag säger till honom något i stil med att jag hoppas att du inte är sur på mig för jag vet inte hur det funkar här, jag har bara varit här i en vecka osv. Han svarar ungefär med att de som jobbar hos mig vet vilka regler som gäller; de får inte gå ut med kunder. Vi vill inte driva nån jävla horklubb.

Oj, vilket dåligt samvete jag har nu kan säga. Snackar med lite andra svenskar vi har lärt känna och förklarar sitationen. De tycker ju obv att det är lika sjukt som jag och att de tänker snacka med denna s.k. Andy Skumberg som äger stället. Och om det inte skulle hjälpa så bojkottar vi helt enkelt skiten. Ja, ja. Imorgon blir det i alla fall att dra iväg ett sms till hon servitrisen och fråga hur det är. Det var ett par personer som trodde att chefen bara snackade och att det i själva verket inte skulle hända nånting med hennes jobb. Man får väl hoppas på det bästa. Återkommer med update imorgon!

Länk till kommentar