MaiPenRai Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 lol svenskaspel, 600bb pot sedan 500bb pot? 93o utg+1. sinnes gratz orrah Citera
ypsil0n Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Hahaha... Helt klart en av de värre firrarna jag har mött hittills. Spelade säkert bort 5-6k under dryga timmen. Jag tog 3. Träffade bra och hade pos. Behövdes inte så mycket mer. 2.9k upp idag. 11 fina för månaden. Snart har man ju tom råd med flyg hem, Sickooooo... Har du outat vad du nickar? Skicka pm om du vill annars Låter som fisken som jag spela nyss, var rätt galet på det bordet Citera
Caroline87 Postad 9 November , 2010 Rapport Postad 9 November , 2010 Ser du han vid borden lyckas du nog lista ut att det är han! Citera
hansolo Postad 12 November , 2010 Rapport Postad 12 November , 2010 Dexter är på väg ner, men det får bli i morgon. Dexter s05 är riktigt bra, självklart inte i klass med de första säsongerna, men jag tycker att dem utvecklar storyn väldigt bra. Speciellt efter att: Rita dog Citera
diazo Postad 12 November , 2010 Rapport Postad 12 November , 2010 Bah, trist derby... Uppgraderat internet här borta från 2mb till 4mb, vilket har gjort stor skillnad hittills! Fortsätter vara medriggat på svs. Upp ca 12k där för November på 2/4 och 2.5/5. Det är kul när det går bra! tycker inte alls det är kul när de går bra när det är mig du drar ut GLGL iaf bara att trycka på när det är godmode! Och glöm inte att du lovade mig några öl till våren hehehe Citera
m1978 Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Ja för Helsingborgs publik hade troligen varit neutrala om det varit på deras hemmaplan Nu håller vi tummarna för att Linus Hallenius tar hem årets mål på galan.. hur ska han inte kunna göra det? Citera
obvspeltorsk Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 Börjar ju rycka i pain-richen där nere när man sitter här i -20 grader och ser såna där bilder Citera
m1978 Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 hehe, skit i galan! Puskas award nästa! Glöm inte bort att rösta på Linus Hallenius i fifatävlingen, om årets mål. 10 kandidater: http://www.fifa.com/ballondor/puskasaward/video=1335425/index.html Så sjukt att ett superettan mål är nominerat där Citera
Recommended Posts