Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År


Orrarah

Recommended Posts

hans syrra var där 15-20 mins efter att han valde att lämna oss

 

Polisen kom väl innan syrran och det hade väl gått mer än 15-20 min innan polisen kom?

 

Innan självmordet skrev han på sin facebook sida att han tänker ta självmord men även att han har haft ett riktigt bra liv. Han måste väl ha varit rätt deprimerad och inte haft mycket hopp kvar men ändå skriver han att han har haft ett riktigt bra liv vilket jag tycker är konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vet inte exakt, men så skrev hans föräldrar på facebook iaf, så jag tror hon kom före

 

ganska orelevant dock

 

isåfall varför försöker hon inte hjälpa honom? Den enda som försöker hjälpa honom enligt videon är polismannen som är först på plats. Isf om hon kom före, varför inte göra nånting? Hon fanns iaf inte på bild

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

citerat ifrån hans syrra på facebook

 

Snälla, av respekt för Marcus, titta inte på några filmer eller bilder på honom som sprids. Sprid inga falska rykten och lyssna inte på dom heller. Det tog 15-20 min från att han la upp brevet på fb, tills att jag stog vid hans dörr. Polisen va där 1 min efter mig. Så snälla, visa respekt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit i Hongkong hela dagen. Första gången jag var där faktiskt, pga att jag tidigare haft taskigt visum. Riktigt fet stad. Väldigt olik Shenzhen på många vis. För att fatta mig kort är det mycket mer västerländskt. Riktigt bra shopping och fick en liten nytagg till pokern!

 

Kom hem runt 21-22 och satte mig för att dra 1-2h grind. Nytändningen känns bra och jag är upp 40-50€ ganska snabbt, men fortare än blixten kommer misären igen och tappar ner till 4 bi ner i hålet.

 

Tänker på shahin89s poster om att allt känns så miserabelt att det finns ingen anledning till att fortsätta. Tog de inte på så stort allvar då, men nu fan... Haha, klarar inte många veckor till. Om du läser detta, vad fan gjorde du för att komma igen?

 

its420time.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker på shahin89s poster om att allt känns så miserabelt att det finns ingen anledning till att fortsätta. Tog de inte på så stort allvar då, men nu fan... Haha, klarar inte många veckor till. Om du läser detta, vad fan gjorde du för att komma igen?

 

 

 

Har spelat poker i 6 år och haft 2 riktigt långa downswings(annars mest väldigt stabilt ungefär 10+ månader och 1 minus och en breakeven per år typ).

Och då har jag spelat mest Fullring som det ska vara mindre varians i.

 

Men downswingsen var jobbiga inte så att man backade 6 månader men backade kanske 2 månader sen hade man 2 breakeven sen backade igen osv.

 

Tar på psyket man funderar om det är värt det och "'är jag inte bättre än så här" "kanske var man bara ruungood förut?".

 

 

Jag brukar göra så här iaf

1)Gå ner i nivå 1 eller 2 steg tom tills pengarna inte spelar så stor roll(om du fort, har motrigg o backar 20 BI gör det inte så mycket

2)Byt site -Mest för att få nystart och sätt in en rätt liten summa/Br och ha som mål att grinda upp den från låga nivåer.

3)Underskatta inte nivån(sktiviktigt och vääldigt svårt)bara för man kommer från NL200€ tex o nu spelar NL50 så kan man inte bara köra över folk tänk på att det finns folk(oftast mer NITS med) som sitter o försöker kämpa sig uppåt på dom nivåerna med,Sen skiljer sig spelet en hel del man kan inte göra samma avancerade bluffar etc då det finns mer synfiskar just imho :).

4)Om inget funkar byt spel ett tag bara för att hitta glädjen igen spela låga Mtt´s /Sng´s/Omaha nån vecka lr två bara för att ha kul sen tillbaka.

 

Lycka till vet motriggen kan vara så löjlig och så elak ibland

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...