Legato Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Då har personen i fråga bakat in personliga värderingar och det är ett personangrepp. Nä, begreppen är inte likvärdiga och de senare orden betraktas ofta som skällsord. Men "idiot" betraktas inte som skällsord? Ganska meningslös diskussion, men ologiskt IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Inte för att det spelar så stor roll, men är det mitt inlägg du pratar om? Bara så jag är på det klara om modsen hatar mig eller inteJo, det är det som avses och nej, inte tusan hatar vi dig för det. Mycket väsen för ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Att se s.k. etablerade pokerprofiler och "skribenter" "entreprenörer" eller vad fan de nu kallar sig, kötta loss i den här tråden, är inte bara underhållande. Det är jävligt beklämmande också. Jag ska inte ens gå in på att bedöma IQ hos några av debattörerna. Jag nöjer mig med att önska samtliga exlovers, nuvarande lovers och försmådda lovers, ett uppriktigt "lycka till" med nästa utfläkning av känsloliv och infekterade relationer, i bloggar eller offentliga forum. Min enda kommentar får bli denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Alltså, den här tråden är underbar läsning en sysslolös söndagseftermiddag men hur fan vuxna, "kända" pokerprofiler kan hänga ut sig och skämma ut sig så här övergår mitt förstånd. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Märker ni inte att ni håller på att göra bort er? EDIT: Och känner du att du måste fråga om det är dig jag menar, så är det antagligen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Men "idiot" betraktas inte som skällsord? Ganska meningslös diskussion, men ologiskt IMO. Idiot är ett skällsord om du säger det till någon med IQ över 25, det har jag redan skrivit, och det är det som Eury brukar bli bannad för, nu senast på ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Spoiler: Nu kommer 3-4 inlägg per sida vara skrivna av Legato i 10 sidor framöver tills alla har tröttnat på att svara på det högtravande språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Idiot är ett skällsord om du säger det till någon med IQ över 25, det har jag redan skrivit, och det är det som Eury brukar bli bannad för, nu senast på ett halvår. Rätt bra analys om MikeTime där. EDIT: varningen av detta inlägg resulterade i en veckas avstängning då han redan hade två poäng liggandes på sig. /Appel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Märker ni inte att ni håller på att göra bort er? EDIT: Och känner du att du måste fråga om det är dig jag menar, så är det antagligen det. "Håller på.." var nog dagens understatement. Menade du mig förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 "Håller på.." var nog dagens understatement. Menade du mig förresten? Nej, du är redan förlorad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Märker ni inte att ni håller på att göra bort er? EDIT: Och känner du att du måste fråga om det är dig jag menar, så är det antagligen det. Jag känner att jag behöver fråga = du menar mig. Så låt höra, på vilket sätt tycker du jag gör bort mig. Att gömma mig när någon öppet förtalar mig har aldrig varit min melodi. Jag bemöter angreppen, like it or dont. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Älskar ömma tår och trycka på knappar för att få igång folk och tro mig jag är jäävligt bra på det. mo ha ha ha haaaaaa Det är ganska uppenbart vad avsikten med hennes inlägg var med tanke på att hon faktiskt säger det rakt ut. Det är svårare för mig och Bosse som inte kan vara anonyma här och jag har inga problem med att folk vem att det är jag som sagt, men då måste jag känna och veta att man slipper bli utsatt för precis sånt här. Med nästan 20 tusen träffar i en tråd som ni förmodligen från början insåg skulle ge ett positivt (annars hade det väl rimligtvis inte blivit en alldeles egen tråd) utslag så borde det kanske ha varit värt besväret.. vad vet jag. Men som sagt det är ert forum och jag känner mig inte på något sätt bekväm här så jag ber er ta bort mitt medlemskap och skriver vad jag tänker på aftonbladet bloggen istället. d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungarne Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Hehe härligt att Legato har haft ett enormt behov att gå in och försvara sin Dilba till alla kostnader (även på hennes blogg), Som om att hon inte kan tala, tänka, äta för egen maskin, Och sen fullständigt göra bort sig på kuppen nåväl med en god natts sömn så inser han imorn hur patetiskt det egetligen var och går och skämms lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Hata.. nu vet jag ju precis vem du är. Och då är det solklart att du skulle behöva mina råd ang kvinnor. Men som sagt det är ert forum och jag känner mig inte på något sätt bekväm här så jag ber er ta bort mitt medlemskap och skriver vad jag tänker på aftonbladet bloggen istället. d Hur ska det då gå med alla utlovade lektioner i kvinnokunskap Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerPlogg Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 "Användaren skrev ölämpligheter" /baller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Hehe härligt att Legato har haft ett enormt behov att gå in och försvara sin Dilba till alla kostnader (även på hennes blogg), Som om att hon inte kan tala, tänka, äta för egen maskin, Och sen fullständigt göra bort sig på kuppen nåväl med en god natts sömn så inser han imorn hur patetiskt det egetligen var och går och skämms lite Utan att vara ett dugg insatt så tycker jag att det var lina som gjorde bort sig. Komma in i en tråd där vi får ställa frågor till dilba och prata massa skit om att de sitter och skrattar åt henne i loungen. Nu i ett senare skede av tråden tycker jag alla har gjort bort sig men i mina ögon är det lina som skämt ut sig totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Hehe härligt att Legato har haft ett enormt behov att gå in och försvara sin Dilba till alla kostnader (även på hennes blogg), Som om att hon inte kan tala, tänka, äta för egen maskin, Och sen fullständigt göra bort sig på kuppen nåväl med en god natts sömn så inser han imorn hur patetiskt det egetligen var och går och skämms lite Du menar ang att Annette är duktigare turneringsspelare än Magda? Jo jag skäms så jag rodnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Hehe härligt att Legato har haft ett enormt behov att gå in och försvara sin Dilba till alla kostnader (även på hennes blogg), Som om att hon inte kan tala, tänka, äta för egen maskin, Och sen fullständigt göra bort sig på kuppen nåväl med en god natts sömn så inser han imorn hur patetiskt det egetligen var och går och skämms lite Tycker inte Legato har gjort bort sig. Ganska självklart att han går in i diskussionen med tanke på vad som skrivits. Dessutom var det ju knappast för att försvara Dilba i början utan diverse skriverier om Magda, prop betts etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 **** wow, just WOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Hur ska det då gå med alla utlovade lektioner i kvinnokunskap Hata.. du är hjärtligt välkommen till min blogg på Aftonbladet Poker. så diskuterar vi vidare där. Hur mår bajssnacket här.. Uppenbarligen så kan jag tala för mig själv. Men att Bosse blir förbannat när ett bittert gammalt ex dyker upp (som hon gjort många ggr förut) för att på alla tänkbara sätt försöka trampa på så kallade ömma tår, därför att hon vet att både han och jag är offentliga personer så vet i alla fall JAG vem jag skulle ge kredit för att göra bort sig. Och jag skulle vilja se någon av ER stå och läsa sånt "crap" och tyst stå bredvid. Det är i alla fall i min värld likvärdigt med att äta bajs med sked. Sen skiter (åter igen bajs snacket) fullständigt i, ifall någon random tomte tycker att jag eller Bosse gjort bort oss för det. Alltid lättare att stå och spela fiffig på någon annans bekostnad när man kan gömma sig bakom ett nick.. eller hur? Skönt i alla fall att det finns vissa här som fattar vad jag menar. Det räcker för mig. d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Dilba: Gör du melodierna, eller arrar du dom också,producerar? När du gör musik, är det med dator eller instrument? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Jag känner att jag behöver fråga = du menar mig. Så låt höra, på vilket sätt tycker du jag gör bort mig. Att gömma mig när någon öppet förtalar mig har aldrig varit min melodi. Jag bemöter angreppen, like it or dont. Jag tar gärna den här diskussionen med dig, Bosse. Men inte i den här kanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Då har personen i fråga bakat in personliga värderingar och det är ett personangrepp. Jag förstår inte riktigt vad det är du försöker säga? Menar du att det finns ett enda inlägg i hela den här tråden där en personlig värdering inte är inkluderad? Vilket syfte fyller då inlägget egentligen? Btw, om man bortser från kidsen så är Valterego den enda personen som har gjort bort sig imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Jag förstår inte riktigt vad det är du försöker säga? Menar du att det finns ett enda inlägg i hela den här tråden där en personlig värdering inte är inkluderad? Vilket syfte fyller då inlägget egentligen? Btw, om man bortser från kidsen så är Valterego den enda personen som har gjort bort sig imo. Det bjuder jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 "så jag ber er ta bort mitt medlemskap" ablid är på time-out enligt egen begäran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts