Gå till innehåll

Fråga Dilba - utflyttade poster från De Betou-tråden


ablid

Recommended Posts

  • Svars 334
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Annars kan man säga åt mannen/kvinnan att sluta göra bort sig.

 

Om jag på något sätt hade tyckt det hade jag såklart tagit upp det med henne.

 

Ser ut som Valterego startat en liten klan här med tomtar som gärna anklagar, men samtliga har svårt att konkretisera...

 

För mig är det rätt uppenbart att den enda som gjort bort sig ordentligt är fröken lögnare/uppviglare.

 

Observera att det senare inte är något personangrepp i och med att hon själv erkände båda delarna... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så låt oss säga att någon av dina favoritkontrahenter (inga namn nämnda) skulle sprida lögner om dig här i forumet. Skulle du då låta dem stå oemotsagda "för forumets bästa"?

 

Nej, det skulle jag antagligen inte, och det är just därför jag talar om att kasta sten i glashus. Men jag borde möjligen då jag inser att vissa strider kan jag inte vinna, men det är en annan fråga. "För forumets bästa" skulle jag inte göra speciellt mycket över huvud taget, och jag har aldrig pratat om det i den här tråden heller. Den biten överlåter jag med varm hand åt ägare och moderatorer. Själv har jag varken tid eller intresse.

 

 

Ser ut som Valterego startat en liten klan här med tomtar som gärna anklagar, men samtliga har svårt att konkretisera...

 

 

Que? Jag tror du överskattar mitt inflytande på forumet å det grövsta. Jag har (vad du än hört) ingen klan och ingen tomtearmé. Det är ju just de anklagelserna du talar om som är orsaken till att jag lackade ur tidigare i tråden. Hade jag velat att tråden skulle fortsätta haverera hade jag väl bättre suttit still och hållit käften (kanske inte nån dålig idé dock).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom Dilba själv begärt time-out på sitt konto anser inte jag att den här tråden har något fortsatt existensberättigande. Någon form av lägsta-etik får vi praktisera även på flashba-... förlåt, pokerforum.

 

De flesta som deltagit i den här tråden borde fundera på hur mogna de egentligen är. Det gäller särskilt de tre som använt tråden för privata och ohyggligt barnsliga gräl. Ni har barn alla tre - bete er som vuxna, för fan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...