Ola Brandborn Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hur gick det föra Ola? Missade att kolla i live-uppdateringen och så.Någon som vill berätta hur han åkte ut och när? Trevägspott (hand 2 dag 3) Flopp Q:s: 8:h: 6:h: PAF-finne stoppar in 40k Jag synar Chipleadern sätter mig all-in Jag synar PAF-finnen har KQo Chipleadern har A:h:J:h: Jag har 6:s: 6:c: Gissa turn/river... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Trevägspott (hand 2 dag 3) Flopp Q:s: 8:h: 6:h: PAF-finne stoppar in 40k Jag synar Chipleadern sätter mig all-in Jag synar PAF-finnen har KQo Chipleadern har A:h:J:h: Jag har 6:s: 6:c: Gissa turn/river... Men vadå? Du hade ju tur och träffa set! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Nej, det blir nog en bra stund tills man spelar live-mtts igen. Extrem misär att spela, sjukt besviken när man kommer långt och inte vinner. Sen pissar konceptet timlön rakt i ansiktet. Lycka till resterande svenskar, vem det nu är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Nej, det blir nog en bra stund tills man spelar live-mtts igen. Extrem misär att spela, sjukt besviken när man kommer långt och inte vinner. Sen pissar konceptet timlön rakt i ansiktet. Lycka till resterande svenskar, vem det nu är! Du såg riktigt uttråkad och ointresserad ut på livesändingen. Stämmer det intrycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saxin1 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jo, det stämmer väl ganska bra. 9-handed turneringspoker live är ingen skrattfest direkt, speciellt inte med 35k när average är kring 200k och man sovit ~12-13h på 3 dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Usch lider nästan lite med nielsen efter den där potten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Nalle vill bara tacka dig för Pelle Pirat när han vann till 4x pengarna i sommras på Valla, du berättade att han var klar. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pocket triss Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Fck... mitt internet gick ner... tog mig till khao san... laggar satan Nagon bangkokbo som tittar in pa forumet som kan tipsa om ett stalle som visar finalbordet (fr[getecken) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 http://www.eptlive.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag tycker det är trist att man hör så lite av snacket vid bordet på eptlive. Nalle brukar ju hålla en djävla låda... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pocket triss Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 http://www.eptlive.com Lag kvalle http://tinopolis-PokerStarLive-Eng-256k.wm.llnwd.net/tinopolis_PokerStarLive_Eng_256k Hog kvalle http://tinopolis-PokerStarLive-Eng-500k.wm.llnwd.net/tinopolis_PokerStarLive_Eng_500k Fck.. vad det laggar GO NALLE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Lycka till Nalle! Tjata sönder huvudet på finnen och vinn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Varför raisar dom aldrig pre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonasson Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jobba Nalle , vinn NUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 6.15pm -- Mine's a pintA tray full of beers has arrived, filling a table. It's from Peter Hedlund looking to sway the support on teh rail in his favour. It's working. Bra jobbat Nalle! Vi håller tummarna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pocket triss Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 gg nalle... grattis till 2a platsen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonasson Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Grattis till andraplatsen , grymt bra jobbat !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Grattis Nalle! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztranger Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 gjordes det någon deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts