Pold Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Så, han är vinnande H2H CG........men vilka nivåer? Jag gillar hasse som person (trots att jag bara sett honom på håll) Btw så har han ju ett pokerforum account, någon med bättre kontakter än jag kan ju be honom komma in! Citera
Big Less Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Jag vet inte om man kan klassa det som "back så in i helvete" men det är inget fint resultat, väldigt långt i från faktiskt. Drygt en miljon SEK back över tre år utan att ens ha tagit med kringkostnader eller WSOPär inte mkt att hänga i granen. Är då inte Eskilsson själv en av dem som spelar alldeles för högt i förhållande till kompetens? Citera
Burning Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Han är väl sponsrad av Expekt så jag tror inte han ligger så mycket back live trots allt. Citera
ulaf Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Att Eskil inte skulle vara vinnande på HU CG är ju ett riktigt skämt då han lever på det och plussar i princip varje månad enligt sin blogg iaf. Eskilsson är iaf till det yttre och det jag känner till en riktig kanon- och helylle kille och proffsig som få. Citera
el_kryddo Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Han är väl sponsrad av Expekt så jag tror inte han ligger så mycket back live trots allt. Trodde att det var hans kompetens som pokerspelare som diskuterades i tråden. Vem som betalat inköpen har väl inte med saken att göra? Citera
ulaf Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Eftersom han freerullar är det ju riktigt bra pengar att bara komma itm, det förklarar nog lite av hans nitighet och att han trots allt lyckats fem (?) gånger. Citera
jackbalsam Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Citat från artikeln: Har man lyckats tjäna ihop en summa på ett par miljoner kronor så är det inte värt att riskera de två miljonerna för att de ska bli fyra. Och då är det inte värt att riskera en miljon för att det ska bli två osv... Detta är samma sak som de som ser en graf där någon vunnit massa till hand x och sedan förlorat allt och säger "Varför slutade du inte vid hand x?". Citera
-Gilbuert- Postad 24 Februari , 2009 Rapport Postad 24 Februari , 2009 Han och brolin kan båda två ge uppp de var usla sportsmän och pga deras sk kändisska fått sponsorer men har nån av dem presterat bra inom okern så de förtjänar spons?de kan båda två lägga ner Och vad var det den blekfetta brolin sa att han vllle nå finalbordet PCA okej vill inte alla det??? Vlken komentar!!! Brolin e fet ja, Brolin e medioker pokerspelare ja. Dock är han en gång vald som spelare i världens bästa 11 i ett VM, bland det största man kan vara med om. Ganska svårt hacka ned på en sån person imo. Har själv lirat mot eskilsson hu och blev förvånad hur usel han är Citera
Jennez Postad 24 Februari , 2009 Rapport Postad 24 Februari , 2009 Har egentligen noll koll på hur bra Eskilsson är men jag har fått intrycket att han är lugn och stabil. Sen är det ju bara löjligt att sitta och räkna på hur mycket plus han borde varit. Att dra av kost och logi är ju fjanteri också. Ska du dra av all kost och logi du har haft i livet för att du öht ska kunna använda din kropp till pokerspel? Han ÄR ju plus, oavsett hur man räknar. Ja, han har frirullat, ja han har fått massor betalt men vem bryr sig? Eskil är plus, sen kan man ju sitta och fundera på att han "egentligen" är minus men det är väl kronor och ören på kontot som räknas om man nu tvunget ska mäta kuk? För övrigt är Hasse definitivt en av de trevligaste människor jag någonsin mött (vill dock inte påstå att jag känner honom). Det är bra mycket mer creddigt, hur mycket plus eller minus han än är. MVH Jennez the bruntunga (men det kan inte hjälpas i det här fallet) Citera
m1978 Postad 25 Februari , 2009 Rapport Postad 25 Februari , 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ESkdLP-WBOI Heja bajen, heja eskil Citera
Jeppish Postad 25 Februari , 2009 Rapport Postad 25 Februari , 2009 Visst Durrr va ett kasst exempel..so what, unnar honom plats i media ändå..Hans kapacitet/resultat tycker jag har tagit upp alltför stor del i denna tråden..Hans attityd/Inställning gör ändå honom direkt till en bra representant i media för pokern samt han själv till en solid vinnare.. för övrigt känns inte antal ITM som nån bra värdemätare för en spelares kapacitet.. Citera
Recommended Posts