jackbalsam Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 hmm dåligt, aja man får väll lira 24 bord då.. Jag tänkte likadant. Kommer nog vara sjukt många som spelar 24 bord microstakes tiden när 25kkk väntas komma. Edit: Kommer det upp något meddelande på bordet om man är med i handen eller får man hålla koll på det själv? Citera
Ebbesson Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Om man sätter in 1000 dollar för att få den här 250 dollars bonusen, kan man ta ut 1000 dollar då innan bonusen e avklarad och ändå få bonusen sedan? Citera
Ekenstar Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Om man sätter in 1000 dollar för att få den här 250 dollars bonusen, kan man ta ut 1000 dollar då innan bonusen e avklarad och ändå få bonusen sedan? 48 timmar efter du satt in pengarna kan du ta ut dom igen. Jag tänkte likadant. Kommer nog vara sjukt många som spelar 24 bord microstakes tiden när 25kkk väntas komma. Edit: Kommer det upp något meddelande på bordet om man är med i handen eller får man hålla koll på det själv? För att citera en starsrepresentant på 2+2: If a milestone hits at your table, you'd have to be away with the fairies not to notice. Citera
Lisa87 Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Jag tänkte likadant. Kommer nog vara sjukt många som spelar 24 bord microstakes tiden när 25kkk väntas komma. Edit: Kommer det upp något meddelande på bordet om man är med i handen eller får man hålla koll på det själv? Bordet pausas och 139719731 railbirds skriver DONT FOLD DONT FOLD sedan skriver admin "mileston-hand congratulations all players" och sedan "game will now start".. Nått sånt var det under jul iaf Satt på 24 bord under vääldigt lång tid under jul-rushen men lyckades inte klonka någon hand *buhu* Citera
PokerStars_Karl Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2009 Hej, plocka 2 flugor i en smäll? //Akim Se pm för svar på din fråga. Om man sätter in 1000 dollar för att få den här 250 dollars bonusen, kan man ta ut 1000 dollar då innan bonusen e avklarad och ändå få bonusen sedan? Man kan göra uttag från sitt konto innan man har avklarat sin bonus. Man kan däremot inte göra uttag innan man har aktiverat bonusen, då kan man tyvärr inte använda bonusen 139719731 railbirds skriver DONT FOLD DONT FOLD sedan Inte riktigt men man måste sitta i andra tankar om man skall missa det. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
ibmachine Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Kan jag byta: * Paket till säsongsfinalen av European Poker Tour i Monte Carlo * Paket till PokerStars Caribbean Adventure * Paket till World Series of Poker mot T$ ? Pallar inte åka... Citera
Akumila Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Man hoppar alltså över dem om de skulle hamna på ett turneringsbord? Då blir den ju kanske inte den 25 miljardte handen egentligen. Vill du svara på frågan, Karl? Citera
eurythmech Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Det kan vara relevant för andra, så jag klistrar in ett mailsvar jag fick: >Hi! > >Poker Stars is the largest online poker room in the world and is often >associated with it's wide range of fantastic tournaments - both heavily >trafficked sit and goes, as well as multi table tournaments with gigantic >prize pools. > >In the light of this, it seems peculiar that Stars chooses to not include >tournament players in the 151 milestone and celebratory hands that are to be >played over the next few days. > >Are there any specific reasons why this only applies to cash games? > Hello Xxxxx, Thank you for your email. I see your point, however we normally do have plenty of various promotions for tournament players, such as the $1 Million Turbo Takedown, Battle of the Planets, Tournament Leaderboards and so on. You can view the Milestone promotions as a way of handing a little something out to the cash game players as well. Please let us know if we can be of further assistance. Regards, Martin K PokerStars Support Team Citera
PokerStars_Karl Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2009 Hej, mot T$ ? Pallar inte åka... Det kan man tyvärr inte göra. Vill du svara på frågan, Karl? Mega Milestone handen kommer att spelas på en kontantbord då turneringsborden inte är del av den här Milestone-kampanjen. Det kan vara relevant för andra, så jag klistrar in ett mailsvar jag fick: Det var ett fint svar du fick av Martin. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerStars_Karl Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2009 Hej, Hur långt är det kvar var det någon som undrade, well, nu kan man se hur många händer det är kvar till nästa Milestone hand i nyhetsfönstret i lobbyn, övre högra hörnet. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerJr Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Vet att flera hundra går till varje milestone-bord men vad skulle hända om det fann någon plats ledig innan handen börjar? Låser ni platserna eller är det först dit som får den? Citera
gard Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Så när en 18-åring vinner, hur fan ska han göra med WSOP paketet? Citera
vuns187 Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Vilka nivåer behöver man spela för att kunna vinna 25bil hand? Citera
Lisa87 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Alla nivåer alla spel. Snart smäller det. 134k händer kvar, alltså händer det väldigt snart Citera
JohAAn1 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Alla nivåer alla spel.Snart smäller det. 134k händer kvar, alltså händer det väldigt snart Just nu är det ca 77 000 000 händer kvar till 25 miljarder Citera
Lisa87 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Just nu är det ca 77 000 000 händer kvar till 25 miljarder Meh, tittade fel Citera
JohAAn1 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Ser att det sitter folk på HU-bord nu och bara byter blinds för att träffa milestonehänderna. En milestonehand träffade just på ett sånt bord och eftersom den ena spelaren var supernova och den andra platinumstar blev det en ganska stor bonus. Killen som var platinum la sig direkt så supernovan skulle vinna. Hur ser stars på det här förresten? Citera
Deco89 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Ser att det sitter folk på HU-bord nu och bara byter blinds för att träffa milestonehänderna. En milestonehand träffade just på ett sånt bord och eftersom den ena spelaren var supernova och den andra platinumstar blev det en ganska stor bonus. Killen som var platinum la sig direkt så supernovan skulle vinna. Hur ser stars på det här förresten? Japp ser detta också det sitter nåra snubbar på 24 st 5/10 Hu bord precis innan milestone handen ska delas ut så börjar dom spela nåra händer sen slutar dom nåra händer efter... Vadfan är det frågan om pokerstars? AGERA! (båda är från Taichung, va nu det är för stad.....) Citera
JohAAn1 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Japp ser detta också det sitter nåra snubbar på 24 st 5/10 Hu bord precis innan milestone handen ska delas ut så börjar dom spela nåra händer sen slutar dom nåra händer efter... Vadfan är det frågan om pokerstars? AGERA! (båda är från Taichung, va nu det är för stad.....) Ja jag tycker också man borde göra något från stars håll. Nu spelar jag inte själv där för tillfället men jag antar att man från klientens håll har intensionen att detta ska vara något av en folkfest för alla deras spelare. Beteendet som vi har uppmärksammat förstör enligt min uppfattning. Citera
Hakflem Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Inte oväntat att detta skulle inträffa, jag insåg att det antagligen skulle bli nåt sånt redan för länge sedan men orkade inte kommentera det bara för att inte en massa puckon skulle utnyttja läget. Efter en snabbkoll på HU-borden så sitter det just nu en massa fina kärlekspar på diverse nivåer och väntar på att nästa milestone-hand ska närma sig så de kan börja byta blinds med varandra. Hoppas det inte lönar sig bara. Citera
JohAAn1 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Hoppas det inte lönar sig bara. Det har det som sagt redan gjort... Citera
Hakflem Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Stars brukar vara bra på att motverka fusk. Frågan är om detta är fusk bara, hoppas att det finns nåt i det finstilta som säger ifrån. Citera
JohAAn1 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Man hoppas ju att de försöker motverka det för sina spelares skull. Vet inte heller om det är fusk Citera
Deco89 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 två spelare från samma stad sitter på samma Hu bord(20+ st) foldar till varandra, det är colluding i min mening. Citera
Hakflem Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 två spelare från samma stad sitter på samma Hu bord(20+ st) foldar till varandra, det är colluding i min mening. Där har vi det magiska ordet! Citera
Recommended Posts