dlinder Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Tillåter ni att affiliates skickar spam-mail? Vet att vissa sajter (sjukt nog) tillåter det, hoppas verkligen inte ni är en av dem. Förövaren har affe-ID 1149693. Citera
Ängeln17 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Nej det gör vi inte. Meddelar en admin så "fixar" den till det. Citera
dlinder Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Nej det gör vi inte. Meddelar en admin så "fixar" den till det. Framgick det att jag syftade på Full Tilt Poker nu? Blev lite osäker när du skrev "vi". Citera
Appel Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Han syftade på oss som håller på med PokerForumet. Vi har en kille som kollar på det just nu vad jag förstått. Citera
Ängeln17 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Vi har inte hittat något men det är lite bökigt att leta utan nicket på den som spammar. Om du kan ge oss det så blir det mycket enklare. Edit: Nu förstog jag innebörden av ditt inlägg . Poletten trilla ner så att säga. Det är inget PM på PF du fått. Citera
Staahla Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Ängeln och Appel - Männen med koll! Citera
Ängeln17 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Ängeln och Appel - Männen med koll! Don´t kill the messenger. Är det någon som ska killas så är det jag. Citera
dlinder Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 Det har inget med PF att göra alls, jag tänkte bara se om någon Full Tilt rep kunde svara angående deras policy för mejl-spam... Men jag få ge en eloge för att ni är så på hugget Citera
Full Tilt Support Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Hej dlinder, Lång förklaring; Full Tilt Poker lämnar inte ut din mailadress till tredje part. Givetvis förväntar vi oss att en affiliate följer vissa spelregler, och att spamma våra spelare är ju givetvis inte något vi uppskattar. Sen kan det ju finnas olika anledningar som varken du eller jag känner till, t.ex ett fel i ett mailsystem eller liknande (säger inte att det är så, men jag har inte heller alla detaljer). Vad som framförallt är viktigt är ju att om någon bestämmer sig för att skicka en massa mail att det framgår i förväg att du som signad (eller inte signad) till denna affiliate kan förvänta dig en mängd e-mail. Sen är det ju en bedömningsfråga exakt hur många mail som är spam, och vilket innehåll det måste vara för att bedömas som irrelevant. Kort; Du har PM, jag behöver lite mer information för att rätta till/kolla upp det här. MVH, Full Tilt Support Citera
valterego Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Hej. Samma ärende. Får ett affemail från en Full Tilt-anknuten affe. Det är till en maialdress som jag använder seriöst, och alltså inte signar upp med i tid och otid. Jag blir lite irriterad, men inser att det kan finnas en rimlig förklaring att jag har signat mig hos någon där det står i avtalet att jag godkänt användning av tredje part. Det som verkligen stör mig är emellertid att jag replyar mailet med frågan till er affe var min adress kommer från, och inte får något svar. Nu är min fråga direkt till er på Full Tilt: var har er affe fått min mailadress ifrån? PM:a mig med den info ni behöver för att ta reda på det. Citera
Full Tilt Support Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Valterego, du har PM. Jag vill bara be om ursäkt om det finns något vi kunde gjort för att undvika detta. Rapporterar tillbaka här om jag får någon mer allmän information. MVH, Full Tilt Support Citera
Full Tilt Support Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Hej, Kan bara säga att vi är medvetna om problemet och har rättat till det under dagen. MVH, Full Tilt Support. Citera
Recommended Posts