Gå till innehåll

Spammande affiliates


dlinder

Recommended Posts

Hej dlinder,

 

Lång förklaring; Full Tilt Poker lämnar inte ut din mailadress till tredje part. Givetvis förväntar vi oss att en affiliate följer vissa spelregler, och att spamma våra spelare är ju givetvis inte något vi uppskattar.

 

Sen kan det ju finnas olika anledningar som varken du eller jag känner till, t.ex ett fel i ett mailsystem eller liknande (säger inte att det är så, men jag har inte heller alla detaljer). Vad som framförallt är viktigt är ju att om någon bestämmer sig för att skicka en massa mail att det framgår i förväg att du som signad (eller inte signad) till denna affiliate kan förvänta dig en mängd e-mail. Sen är det ju en bedömningsfråga exakt hur många mail som är spam, och vilket innehåll det måste vara för att bedömas som irrelevant.

 

Kort; Du har PM, jag behöver lite mer information för att rätta till/kolla upp det här.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Samma ärende. Får ett affemail från en Full Tilt-anknuten affe. Det är till en maialdress som jag använder seriöst, och alltså inte signar upp med i tid och otid.

 

Jag blir lite irriterad, men inser att det kan finnas en rimlig förklaring att jag har signat mig hos någon där det står i avtalet att jag godkänt användning av tredje part.

 

Det som verkligen stör mig är emellertid att jag replyar mailet med frågan till er affe var min adress kommer från, och inte får något svar.

 

Nu är min fråga direkt till er på Full Tilt: var har er affe fått min mailadress ifrån? PM:a mig med den info ni behöver för att ta reda på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...