Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Aldrig ägt en iMac innan. Nu ska jag flytta från hus till en liten lägenhet och en iMac är ju som en snygg möbel som man inte behöve skämmas för att ha framme.

Nu till frågorna:

1. Funkar det bra med SVS? ...vet att det ska finnas något program som gör macken kompatibel med win-apps, men segar detta ner systemet märkbart och funkar det att köra med pokertracker?

2. Ska ha den med 24" skärmen, men märker man något mellan 2,8 ghz och 3 ghz? ....det tyngsta den ska arbeta med är ju pokern.

...va någon/några fler frågor jag hadde tänkt att ta uppm en glömt, kommer kanske senare.

Mvh

vackert...

imac_narrowweb__300x4422.jpg

Postad

Jag kör själv nya macbooken. Kör då windows xp virtuellt(som ett program) med vmware, fungerar alldeles utmärkt. Är ju då ett vanligt xp, så då fungerar allt fint :)

Tror knappast du märker någon nämnvärd skillnad på 2,8 och 3,0, ska du bara spela poker är det att slänga pengarna i sjön.

Postad
Jag kör själv nya macbooken. Kör då windows xp virtuellt(som ett program) med vmware, fungerar alldeles utmärkt. Är ju då ett vanligt xp, så då fungerar allt fint :)

Tror knappast du märker någon nämnvärd skillnad på 2,8 och 3,0, ska du bara spela poker är det att slänga pengarna i sjön.

Aha, så du måste ha XP instalerat endå?

....botar upp som vanligt i mackane och med vmware startar du upp xp?

Postad
Aha, så du måste ha XP instalerat endå?

....botar upp som vanligt i mackane och med vmware startar du upp xp?

Installerat, ja, men "som ett program". Har en programikon för vmware, klickar på den och vips poppar xp upp i i en ruta, behöver inte köra det på fullscreen ens ;)