Blattanfejan Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Min medrigg håller i sig. Lirade ett set bestående av 4*1 och 2*22. +$92 på det. Har fortfarande inte bestämt mig för vilken Ipoker site som står på tur att få Blattan hos sig. Någon med ett bra tips? Har konto på PokerOcean, Expekt, CD, Noble, och VC. Ja, och så Titan då förstås. Citera
miata91 Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Fint Blattan... Lirade bara ett set igår med, men tappa rejken. Har spelat väldigt lite denna veckan. Men ligger iaf +132 på det jag spelat så helt OK. Citera
Blattanfejan Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Fint Blattan... Lirade bara ett set igår med, men tappa rejken. Har spelat väldigt lite denna veckan. Men ligger iaf +132 på det jag spelat så helt OK. Toppen och att du skriver db igen Citera
Blattanfejan Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Extra ledig dag idag:-) Superskönt, har precis klivit ur sängen. Låg och läste med barnen och bara tog det lugnt på morgonkvisten. Har inga direkta planer för dagen, mer än att vi ska till syrran och käka ikväll. I morgon blir det bröllop, det ska bli kul. Kommer nog hinna med mina vanliga kvällsset och är rätt nöjd med det. Är lite sugen på att börja spela lite mer mtt, men tycker det blir lite för sena kvällar då. Som sagt, kanske blir lite deg på svs, där är det ganska lagom många startande. Citera
Skanke Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Lirat rätt mycket på slutet och fått ut en 400 dollars bonus. Spelet går väl ungefär som förväntat med turbodon man är lite bättre än rejken, är ju rätt mycket lotto i 3min blinds turrarna. I övrigt så var jag till Salem igåpr och hade trevligt, nu i helgen vet jag inte riktigt vad som händer... Citera
SouthEast Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Oddset gick bra och därför spelade jag Chicago och Detroit inatt. Det gick också bra. Trodde jag skulle jobba idag, men icke. Sambon däckade i magsjuka. Minstingen fortfarande krasslig men sov faktiskt från 23-06.40 Sambon är däckad och minstingen sover tupplur sen 9.30. Stora grabben kollar Barnkanalen, men har före det målat med vattenfärg och tvättat sitt fönster med tvålvatten. Roar mig med att leta lite roliga odds till ikväll. Funderar på Buffalo hemma mot Islanders och Ystad borta mot H43. Blir också lite microcg på ladbrokes med blandad framgång. Citera
apekatt Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 BJ går bra på PAF, så bra så att jag kände mig hågad att investera €10 på HV och Skellefteå ikväll (en dubbel). Heja mig!! I övrigt är minstingen sjuk och håller oss vakna om nätterna. Blev 50% jobb och 50% VAB idag. Hade med den matchen och slö tittade lite ibland på den när det var avblåsningar i min matchen. Sitter och tror att allt är helt klart när SAIK leder med 3-0, slår över med fem min kvar och ser att det står 3-2 och Timrå har PP. Blev lite smånervöst Citera
miata91 Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Men tilt på detta... nu slutar jag skriva här igen... Dagbokrigg NOT. Torskar AK<Q8, AK<A7 och A6<66. Sen har jag AJ<KT för plus på setet då kommer en skiten K på rivern så det blir back. Edit. Plussa lite 2.a setet så even steven. Citera
Blattanfejan Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Men tilt på detta... nu slutar jag skriva här igen... Dagbokrigg NOT. Torskar AK<Q8, AK<A7 och A6<66. Sen har jag AJ<KT för plus på setet då kommer en skiten K på rivern så det blir back. Fittehmulstilten på det:-( Orkar ingen poker idag. Kom hem för en stund sen och känner inte för att dra igång nåt nu. Citera
SouthEast Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Struntade i Ystadmatchen och tur var det. Lirade lite på Buffalo 1x nu. 1a ger miniplus och x lite mer plus. CG på laddy gav miniplus. Minstingen somnade 18.30 och vaknade 20.00, sen hade vi det livat tills 22.00. Hoppas han sover hela natten, men misstänker att han inte gör det. Räknar med att han vaknar och är superhungrig. Han har ätit och druckit ytterst lite i 3 dagar nu. Risk för akuten imorrn om vi inte får i honom mer mat och dryck. Den som sitter i kläm är stora grabben som inte får så mycket uppmärksamhet när vi ägnar det mesta åt att försöka trösta och mata minstingen. Vi hoppas kunna jobba ifatt lite med bio och andra roliga aktiviteter för stora grabben i helgen. Citera
miata91 Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Hahha... Plocka upp AA i en MTT höjer 3bb får 3st syn bland annat av chippen på SB. Floppen kommer 567. SB checkar jag ställer syn av en sigge plus chippien som visar upp 34 för floppad stege... Men jag klonkar runner runner färg å tripplar. Citera
SouthEast Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Lillpluss på Buffalo dådå. Sov ca 4h totalt inatt och slumrade 2h runt lunch. Idag har vi Chelsea och Barca, var för sig och som en dubbel. Hoppas orka lite poker ikväll, men börjar få ont i halsen (=illavarslande). Nu är sambon och äldsta grabben på bio. Citera
miata91 Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Men sick vilken sjuk dag... Sng slutar på -12, efter brutalt missflytt. Åkte bland annat i 2 st där jag floppa 2 par men siggarna köpte ut. Sen den värsta av alla... Var chippie på bubblan hade 8k, men torska AK<A2, AQ<AJ och AK<AT mot samma snubbe. Sen hade jag bara 1bb och åkte. Sinnes Citera
SouthEast Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Lillpluss på Buffalo dådå. Sov ca 4h totalt inatt och slumrade 2h runt lunch. Idag har vi Chelsea och Barca, var för sig och som en dubbel. Hoppas orka lite poker ikväll, men börjar få ont i halsen (=illavarslande). Nu är sambon och äldsta grabben på bio. Men sick vilken sjuk dag... Sng slutar på -12, efter brutalt missflytt. Åkte bland annat i 2 st där jag floppa 2 par men siggarna köpte ut. Sen den värsta av alla... Var chippie på bubblan hade 8k, men torska AK<A2, AQ<AJ och AK<AT mot samma snubbe. Sen hade jag bara 1bb och åkte. Sinnes Död åt Chelsea och Barca!! ....och jag blev sjuk, magsjuk. Har spytt som en tok sen igår kväll och har feber. Har äntligen börjat få i mig lite saft. Fick lämna sovrummet för minstingen och sambons tupplur. Underhåller stora grabben med Asterix på VHS! Citera
Skanke Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Inget spel i helgen blev det, umgåtts med flickvän och annat trevlikt folk. Kommer spela rätt mycket i veckan som kommer istället.... Citera
miata91 Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Suck på MTT. Fick en fin start på forumets turre och dubbla upp tidigt. Men strax där efter tappa jag halva stacken med överpar mot 2st siggar med färgdrag. Den ena siggen hade träffat ett lågt par och satte sin triss. Sen åkte jag ut med AQ mot AK, ställde allin med färgdrag på floppen. Sen busta jag en annan MTT med AQ<A9 allin pre. Men det värsta var ändå att jag bubbla en liten turre med fint övervärde i. Låg riktigt bra till strax innan pengarna men åkte på en setup med QQ mot KK. Tappa 1/3 av stacken där. När vi kom till bubblan var jag 3.e sist men båda kortisarna lyckades dubbla men inte jag. Citera
SouthEast Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Ingenting av nånting här idag. Mest legat raklång. Citera
Blattanfejan Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Har lirat 6*11 och 3*22, totalt blev det ett plus på 118 dolares. Spelar en 35k rb, men det går inte så speciellt bra Citera
SouthEast Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Sambon blev mycket sämre under natten. Vi bestämde oss för att åka till Vårdcentralen och där öppnade jag munnen och läkaren sa att "här behöver vi inte ens ta nåt prov, det är självklart vad det är.." HALSFLUSS. Även sambon och minstingen har halsfluss. Vi fick penicillin alla tre. Stora grabben är Stålmannen och kärnfrisk. Citera
miata91 Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Krya på er Familjen NoImunförsvarWhatSoEver.... Är Agge hos sin riktiga pappa, brevbäran nu då? Citera
Blattanfejan Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Krya på er Familjen NoImunförsvarWhatSoEver.... Är Agge hos sin riktiga pappa, brevbäran nu då? Lol, men krya på er familjen SE. I våras hade vi halsfluss ungefär 3 ggr var, men vi hade lite otur då och gick aldrig på antibiotika samtidigt, så det var väl därför det tog om hela tiden. Fundrar på att skita i poker i kväll. Citera
Skanke Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Gårdagens donspel slutade 37-35 ingen höjdare förutom att det blev rätt bra med poäng. Hoppas på bättre resultat idag. Däremot grejade äldsta dottern simborgarmärket igår, trode inte hon skulle fixa 200 meter rätt ok för en åttaåring Ikväll blir det dartmatch, det är hög tid att vi vinner en match vi har varit förjävla kassa.... Citera
miata91 Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Körde tvättstugan igår kväll, efter det blev det 3 set med SNG. Började Ok med ett plusset, kunde blitt bättre men spela en HU kasst...Ledde stort men spela bort mig. 2a setet var katastrof missa all, blev utdragen i en men i de andra kom jag allin med bra Ax bara för att möta snäppet bättre Ax. 3e setet börja som föra sluta, bara med den skillnaden att jag hade den dominerade handen. Men resultatet var det samma... Bust. Men lyckades komma ITM i de 2 sista och vinna en av dem. Totalt sluta jag på ca +26.... Inga Blattan resultat, men godkännt. Citera
miata91 Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Hitta lite plus idag med.... Tror det blev 37buck på 2 setet... Sharkscope visa -41, men hade missat sista 22an som jag vann och den ger ju +78. Nu blir det natten här med lite ljudbok innan John Blund kommer. Citera
Skanke Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Tjenare, idag lyckades jag skramla ihop 250 ongame poäng och gick 90 dollares plus på dem, det tar sig Vi lyckades även spela 5-5 i darten alltid något. Godnatt Citera
Recommended Posts