Gå till innehåll

Skanke bygger hus, SE's familj e sjuk, Blattan & Miata slappar


miata91

Recommended Posts

-€10 på Arsenal igår.

 

Stålmannen testades för halsfluss på VC idag, han passerade testet.

Räknar med att minstingen ska till dagis imorrn, så man kan få jobba lite för första dagen sen torsdags förmiddag.

Fått sova ok i två nätter nu, gått och lagt mig före kl. 22 både mån-tis.

Hoppas kanske orka lite poker ikväll, om jag inte blir sämre.

 

Tror det är dags för bajsblöjbyte här strax, minstingen sitter och tar i rejält på golvet här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Allt är förstört, mina pokerplaner har gått i stöpet.

Tänkte spela massor idag och imorgon men tjejen fick för sig att ta ledigt två dagar så vi kunde träffas. Så istället för poker blir det sex och liknande aktiviteter FML.......

 

Misär!

Själv jobbade jag till 21:30 igår och det ser ut som det skulle behövas nåt liknande idag. Om jag får vara på kontoret och inte har så mycket möten funkar det hyfsat att sköta en heltidstjänst på 75%, visserligen till något sämre kvalite, men nu har jag varit borta på mycket konferens och möten och tjofräs så nu ligger jag katastrofalt efter. Troligtvis ingen poker idag alltså:-(

 

GL looserskompisar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoo hooo + idag med.... Lite dryga 110 plus idag. Verkar vara nöten att blattan inte spelar, då rinner lite tur över på mig. Med en gnutta mer tur kunde det blivit betydligt bättre... Blev 3a i 2st där jag jag låg klar 2a men torska QQ<AQ resp KK<AJ.

 

Men men, det kan jag ta om det i övrigt flytter på helt OK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoo hooo + idag med.... Lite dryga 110 plus idag. Verkar vara nöten att blattan inte spelar, då rinner lite tur över på mig. Med en gnutta mer tur kunde det blivit betydligt bättre... Blev 3a i 2st där jag jag låg klar 2a men torska QQ<AQ resp KK<AJ.

 

Men men, det kan jag ta om det i övrigt flytter på helt OK.

Snyggt jobbat! Vi får testa din teori ikväll, då kommer jag förhoppninsvis hinna klämma in ett set. Fitthemulen på QQ och KK, men snyggt plus iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag skulle jag inte lirat... 7/8 otm. Hade några trista allins som jag missa bla KK<AQ, AA<TT, QQ<AJ, AQ<AT och Q9<56. Den sista ställde jag på BB efter knappen hade höjt... han hitta synen som jag tyckte var lite väl light. Han syna för 825 till efter lagt 500.

 

Gjorde en snygg utdragning dock.. var med QQ mot KK och AK. Kom A på floppen men jag turna Q... Iofs var den till ingen nytta då jag bubbla den med AA<TT.

 

Skulle kollat film istället för tagit 2a setet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte för ett par veckor sedan att jag hade lite för lite pengar på mitt bankkonto, men tänkte inte mer på det.

Fick sedan ett nytt Visakort från banken, eftersom det tydligen stulits kortuppgifter nånstans i världen.... tänkte inte mer på det (mitt pucko).

Skulle betala på Donken med mitt gamla kort häromdagen, det gick inte.

Åkte hem och hämtade nya kortet och betalade.

Började ikväll stämma av alla insättningar och uttag på bankkontot.

Hitta en post från början på oktober på nästan 8,000kr där nån handlat på en för mig helt okänd site.

 

Anmälde till banken ikväll och ska polisanmäla imorrn. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev 2a i en liten 22dollars MTT för 211 buck. Ledde när vi var 4 var men torska en allin med AKd mot KJ och TT. TT vann och blev ny chippie.

 

Med 3 spelare kvar är jag supershort och chippien höjer hej vilt. Då hittar den andra siggen QQ och går allin chippien synar med A8. Bordet kommer Q8x 8 8. Najs utdragning som tar mig till HU. Men där torskar jag direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev 2a i en liten 22dollars MTT för 211 buck. Ledde när vi var 4 var men torska en allin med AKd mot KJ och TT. TT vann och blev ny chippie.

 

Med 3 spelare kvar är jag supershort och chippien höjer hej vilt. Då hittar den andra siggen QQ och går allin chippien synar med A8. Bordet kommer Q8x 8 8. Najs utdragning som tar mig till HU. Men där torskar jag direkt.

 

Snyggt jobbat!

 

----------------------

 

PL 5 Card - 2a

PLO - 2a

 

Efter 5 turrar har jag fina 392 poäng.

 

Nu har jag Holdem turrarna och PLO8 kvar.

Kan ju inte misslyckas nu....

Siktar ju främst på topp 200.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skottade en 33 ihop med en 22 och 5 st 11.

Började inte så bra med AA<67, QQ<AQ och AA< nån annan random hand.

Vände några men slutade trots allt -20. Surast på 33 semibubblan med ATs, får syn av AQ och AK, träffar T och färgdrag men AQ lyckas luran in stege på river. Jävla skit, hade suttit fint att komma itm i den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skottade en 33 ihop med en 22 och 5 st 11.

Började inte så bra med AA<67, QQ<AQ och AA< nån annan random hand.

Vände några men slutade trots allt -20. Surast på 33 semibubblan med ATs, får syn av AQ och AK, träffar T och färgdrag men AQ lyckas luran in stege på river. Jävla skit, hade suttit fint att komma itm i den.

 

Surt på Trettiotrean :cry:

 

-------------------------------------

 

Kör vidare på Decathlon

 

FLO8 och PLO8 liras i detta nu.

Chippe i PLO8 med 7 kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...