Gå till innehåll

Skanke bygger hus, SE's familj e sjuk, Blattan & Miata slappar


miata91

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lirade totalt 12 sng idag och backade $2, men å andra sidan blir det ju lite bonus så det är ok. Surare med mtt där jag åkte 10 platser innan pengarna. Var kort, låg väl bland de 15 sista när jag hittar AJ och ställer. Får syn av AQ men floppen KJ8 funkar helt ok för mig, tyvärr kommer T på turn och så var man borta.

Plussade några $ på cg så totalt borde kvällen gå plus minus noll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torskat 2/3 AA allin pre idag.... Men ligger några få buck plus ändå...

 

Seat 1: dR.eadLord (1,065 in chips)

Seat 2: EazY4mE (1,750 in chips)

Seat 3: 1sAp1 (1,520 in chips)

Seat 4: DreamMonkey (2,235 in chips)

Seat 5: pccp_KQ (1,650 in chips)

Seat 6: snoppesen (1,305 in chips)

Seat 7: daviddavsn (1,080 in chips)

Seat 8: EdSackbauer (1,080 in chips)

Seat 9: jhuine (1,675 in chips)

Seat 10: Hero (1,640 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

jhuine posts ante (20), Hero posts ante (20), dR.eadLord posts ante (20), EazY4mE posts ante (20), 1sAp1 posts ante (20), DreamMonkey posts ante (20), pccp_KQ posts ante (20), snoppesen posts ante (20), daviddavsn posts ante (20), EdSackbauer posts ante (20), jhuine posts blind (100), Hero posts blind (200).

 

PRE-FLOP

dR.eadLord bets 1,045 and is all-in, EazY4mE folds, 1sAp1 folds, DreamMonkey folds, pccp_KQ folds, snoppesen folds, daviddavsn folds, EdSackbauer folds, jhuine folds, Hero calls 1,045.

 

FLOP [board cards: 7 of Diamonds,3 of Hearts,Ace of Spades ]

 

 

TURN [board cards: 7 of Diamonds,3 of Hearts,Ace of Spades,10 of Spades ]

 

 

RIVER [board cards: 7 of Diamonds,3 of Hearts,Ace of Spades,10 of Spades,Jack of Diamonds ]

 

 

SHOWDOWN

dR.eadLord shows [ Queen of Hearts,King of Diamonds ]

Hero shows [ Ace of Diamonds,Ace of Clubs ]

dR.eadLord wins 2,390.

 

 

Lyckades komma HU i denna ändå, men torska första handen då jag ställde in 3800 med Q8s, Sigge syna med 85 å satte 5.an redan på floppen.... attans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seat 1: daviddavsn (1,750 in chips)

Seat 4: loufi8 (1,095 in chips)

Seat 5: julianross10 (2,880 in chips)

Seat 6: Hero (1,245 in chips)

Seat 7: x lior26 (2,970 in chips)

Seat 8: juurvi (2,835 in chips)

Seat 9: knackybzh (1,025 in chips)

Seat 10: marc.aurele (1,200 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

marc.aurele posts blind (100), daviddavsn posts blind (200).

 

PRE-FLOP

loufi8 folds, julianross10 folds, Hero raises to 500, x lior26 folds, juurvi folds, knackybzh folds, marc.aurele bets 1,200 and is all-in, daviddavsn folds, Hero calls 1,200.

 

FLOP [board cards: 10 of Clubs,7 of Clubs,4 of Clubs ]

 

 

TURN [board cards: 10 of Clubs,7 of Clubs,4 of Clubs,10 of Diamonds ]

 

 

RIVER [board cards: 10 of Clubs,7 of Clubs,4 of Clubs,10 of Diamonds,6 of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

marc.aurele shows [ Ace of Clubs,King of Hearts ]

Hero shows [ King of Diamonds,King of Clubs ]

marc.aurele wins 2,600.

 

Bubblar sen en med KJ<AT och den sista var det AJ<KJ.... Alla 4 otm. Så ligger man back.... FITTHEMUL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag blev det sovning till nio rycket för att sedan skicka de sjuka barnen till deras mamma. Efter det kastade jag en 10-15 set 501 men jag var lika kass som vanligt. Fan att man inte blir bättre :)

 

Sedan kastade jag lite kort med plus resultat för att sedan kasta mer dart medans de sjuka barnen hade kommit tillbaka och tittade på Bolt.

Avrundade dagen med att till på Knowing med tjejen....

 

Sovläge nu ska jobba lite imorgon för att sedan ladda innför den stora div 4 dartmatchen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan blev 4st till OTM.... Bubbla en när jag syna på min BB med KQ när han som låg näst sist ställde från SB.... Floppa K men river A. Sen bubbla jag en med en dålig syn... Var en megachippie jag semikort och 2 korta. Megachippien ställde allt och jag plocka upp TT på BB. Vet ju att man skall vika allt utan KK och AA där, men kunde fan inte låta bli. Sigge visar upp K5 och sätter K på river.

 

Sen hade jag KQ mot A8, allin på Q flopp men sigge får in stege på river.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nära att bli tolv raka OTM.... Inga marginaler semibubbla en med 88<K6.

 

Sen lyckades jag bara få split med AQ mot T9... Bordet kom A77 7 7.... Lol på den.

 

Men lyckades iaf vinna den sista och rädda upp resultat till bara halv katastrof. Men blev onödigt spännande, var megachippie i den och pusha med KT mot 2an, som hitta JJ och gjorde en lika dålig syn som jag gjorde tidigare. Tyvärr lyckades hans hand stå. Sen lyckades kortisarna oxå dubbla upp så blev tokjämnt... Men lyckades komma itm och där hade jag tur lyckades på split med A6 mot A9 och sen vinna med KJ mot A8. Så kom HU i stor ledning och vann direkt när 88 fick stå mot K3.

 

Lirat 20st idag.... bubblade 4st, 5a i 3st och 6a i 3st. Irriterande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag sympatitiltade med Miata, 6 raka otm blev det. Speciellt iriirternade när SuperSigge tycker att JT är nöten att syna sig AI med. Ena gången hade jag 77 och andra gången 88.

Jaja, det har gått ganska bra på siste tiden så det var väl tvunget att vända nån gång. Är dessutom sjukt okoncetrerad när jag spelar. Blir bra med en dags pokeruppehåll, ska bort i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen från helvetet är avklarad....Blev +/-0 på den. Skandal...

 

Har klonkat bra på små MTT, men SNG har gått så jävla pissigt...Har haft alldeles för mycket 4e till 6e platser. SE tycker jag skall fatta att jag suger på sng men jag vet inte vad jag skall tro.

 

Gjorde en sammanställning i somras på mina SNG då låg jag på 8,5% Roi på 1100st, med snittinköp på 22buck. För denna bonusen blev det -13% roi på drygt 500st med snitt inköp på 15buck.

 

Kommer nog att dra igång nån liten bonus på typ 200buck... Går det åt skogen får jag ge SE rätt och inse att jag nog suger på sng. Fast det kommer ta emot om så skulle vara fallet. Tycker man ser så mycket riktigt dåligt spel på de nivåerna jag lirar, så jag tycker att jag borde lyckas ligga på lite +roi.

 

Nu blir det lite pause medans jag väntar på uttaget skall komma, så under tiden tänkte jag pass på att formatera om datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sov dåligt, var vaken mellan 04.00-05.30 för att minstingen tyckte det var dags för blöjbyte och välling...

Upp och hjälpa stora grabben på toaletten kl. 07.00 och iväg till jobbet.

 

Väl hemma från jobbet vart det middag och två trötta småttingar efter en 7-timmarsdag på dagis.

Vi la minstingen 19.20 och den stora kl. 20

 

Fick återigen molas från PAF (€10) som jag återigen förvaltade väl på BJ.

Har därför nu $45 på PAF.

 

Poker började illa:

HU Sng $11

1-3

förvandlades efter hot från sambon (gällde att jobba gentemot äldre herrar)

5-3

Skulle lagt ner, men mot bättre vetande fortsatte jag och torskade två snabba för

5-5

 

Skotta sen en $22

Hade 76 för vinst på Q76 floppen.

Sigge med Q8 hitta synen och en 8a på rivern.

0-1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit en fin pussignuttkille ett par dagar så inget lir, men två dagar får räcka för denna gång. Siktar på många sng idag och imorgon blir det lite live spel i Västerljung.

 

Välkommen om DU vill, runt 15-20 pers som kör lite kort och hejar lite fotboll är ju inte det sämsta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyyyy faaaaan för poker.... Nu är det jävligt nära att jag lägger ner skiten, iaf för ett bra tag framöver. Börjar att torska ett skott med AA mot 77, följer upp med att ställa A8 in i AQ. Sen har jag AJ mot A2 för ITM, men floppen vill annorlunda som kommer 345. Sen åker jag i den sista med AJ mot AK.

 

Spelar ingen roll om jag kommer in som favorit eller inte, resultatet är alltid det samma..... TORSK

 

Edit... Lägger ner dagboken tills jag plussar igen.... eller om jag gular så skriver jag det. Men fram till dess no more whine......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog ett gäng don igår börjadfe riktigt bra men landade på 24-18. Idag blir det lite fix innför kvällens lilla liveturre ena dottern skulle tydligen på kalas oxå...

 

Från idag har jag officellt ett förhållande med tjejen oxå, allt enligt facebook standard, det var fan så seriös man ska vara dårå....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...