Gå till innehåll

Skanke bygger hus, SE's familj e sjuk, Blattan & Miata slappar


miata91

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Körde 2 mindre turrar igår som jag busta i en bit innan ITM. Sedan körde jag 2 set Sng på FT för mina T$, blev +35 på dem.

 

Körde även Miniftops main som jag kvalat in till. Planen var att köra djävligt hårt och ha en stor stack eller bustat innan kl 02. Börja bra och lyckades nästan dubbla stacken under första timmen. En bit in i 2a timmen får jag AKh och bestämmer mig för att köra på hårt. En sigge höjer jag gör en reraise och sigge synar, floppen kommer T93, två hjärter. Sigge betar nästan pott och jag ställer in. Sigge tar time men hittar synen precis innan tiden går ut och visar upp JJ. Ingen hjärter A eller K kommer och jag får bara 250marker kvar.

 

Gör nästan en hero comeback när jag vinner 2 raka potter, men bustar sedan med T2 mot KQ på floppen K22.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla skit set jag avluta dagen med -99 buck. Började dagen så fint med + dryga 60 och sen +52.

 

Sista setet busta jag 3 ganska tidigt i sista som var en 33a lyckades jag torska en 5k stack å bli 5a. Först var det mot kortisen med TT<JJ sen följde jag upp att torska A6<A7 lyckades inte få till split trots QQ3 flopp. Sen bustar jag med AJ<AT som sätter färgen.

 

Jaja lite plus trots allt med tiltande att torska nästan allt på slutet... hade vart bättre tvärtom för så hade man haft känslan att vara en vinnare som hämtar upp ett stort minus. Nu är känslan bara att man SUGER.... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp i svinottan efter 5 timmars sömn för månadsmöte på jobbet kl. 07.00.

Vaknade redan 06.20 av minstingen som började stuffla.

Gick sen upp 6.35 och rusade iväg till jobbet.

 

Äldsta grabben fick en allergisk reaktion i båda ögonen på dagis.

Sambon fick rusa ner och hämta honom och trycka i honom Betapred och Tavegyl samt ringde sjukvårdsupplysningen.

Vi slapp som tur var åka till akuten eftersom svullnaden i ögonen la sig lite! :-)

 

Pokern drog igång med forumets bountyturre.

Gick ju jävligt kasst i den för mig, miata och skanke.

Vi var alla ute bland dom första.

 

Blev sen lite 5-manna turbos.

Började bra med att bli 2a och 1a, men jag togs snabbt ner på jorden.

Blev trots allt miniplus ikväll och det får ju va ok då.

 

Kvällens idrott för Karlskronalagen var ju snäppet sämre än mina pokerresultat:

 

KHK inhämtar en dyngtorsk i derbyt mot Olofström (4-7), från vilka man snott länets i särklass bästa back... (andra raka förlusten i serien 1a på sudden).

 

Hästö satt tydligen på läktaren mot Ystad (22-35) i Allsvenskan och fick åka häst och vagn hem från Skånelandet!

 

Skjerpning FFS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

421 på två serier efter 4,5års uppehåll får väl anses som godkänt :)

 

Imorgon är det mycket, först jobb 8-14. Efter det blir det direkt till Nyköping för att fixa bodelning och skuldtjofräs. Påtiden att slippa stå på huslånen då det var ett år sedan jag flyttade. Därefter följer blitur till Salem för att plocka upp tjejen, vidare till Heron där syrran med vänner möter upp för en bit mat och bio.

 

Noll och intet spel imorgon alltså....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern gick skit, 2,3,3 och 9 otm ger -$56 om jag räknat rätt.

Enda positiva var sista sng där jag efter badbeat på bubblan hade 110 kvar och lyckades dubbla och dona så jag till slut kom itm. Väl där var turen förstås slut men det är en annan historia.

Ligger iaf plus än så länge på Titan.

Sängen nu:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När sambon kom för att hämta grabbarna fick hon veta att minstingen hade rymt från dagis tidigare på dagen.

Ingen visste hur länge han vart borta!!?

Han hade öppnat den olåsta ytterdörren och gett sig iväg.

 

Nån vänlig tant i området hade tydligen kommit tillbaka med honom.

 

Först nu idag börjar jag bli jävligt ilsken.....

Igår var jag bara jävligt trött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När sambon kom för att hämta grabbarna fick hon veta att minstingen hade rymt från dagis tidigare på dagen.

Ingen visste hur länge han vart borta!!?

Han hade öppnat den olåsta ytterdörren och gett sig iväg.

 

Nån vänlig tant i området hade tydligen kommit tillbaka med honom.

 

Först nu idag börjar jag bli jävligt ilsken.....

Igår var jag bara jävligt trött.

What? Hur länge var han borta?

Dom måste ju slå larm och börja leta.

 

Skandal!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

What? Hur länge var han borta?

Dom måste ju slå larm och börja leta.

 

Skandal!!!

 

Om tanten kom innan se märkte att han var borta är det ju onödigt att slå larm och börja leta. Sånt här skit är det värsta som kan hända för alla...

 

Exakt, dagis hade aldrig märkt att han var borta förrän tanten kom "tillbaka" med honom.

Dom har ingen aning om hur länge han vart borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...