apekatt Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 ... Ätit gnällspik idag? Och jo expekt har tillhört b2b vad jag vill minnas. Citera
Blattanfejan Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Expekt har väl aldrig tillhört B2B? Och oavsett om de gjort det eller inte får man med 99% sannolikhet ingen ny signup bonus. Ok, hade för mig att det var B2B men det spelar ineg roll, De har väl iaf inte alltid varit ipoker? Citera
Blattanfejan Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Japp, de var klart bättre, tror jag 2:an var bäst. Fast jag skulle inte sträcka mig så långt så att jag skulle säga att första boken var dålig. Har fått klart en bonus på Titan som jag tänkte klämma. $225 som ska motsvara 68% rb. Krånglade massa med Titan för att jag fick för mig att PF:s erbjudande skulle vara bättre. Stängde kontot och grejade. Sen visade det sig att onlinesupporten inte alls visste vad det var för clearancerate på PF:s erbjudande. Så Titan får vänta tills jag fått svar om det. Kör ett set nu på gamla ipokersiten. Citera
Blattanfejan Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Gick fina fisken, 1, 1, 2, 3, 5, 8 gav +$84. Orkar inte spela mer, blir lite betapet, sen sängen. Citera
miata91 Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Klonk Dear Sir, By winning at least one special green colored Sit & Go during the 48 hours of Sit & Go Madness, you qualified for our Sit & Go Madness Raffle. On Monday, the entries were pulled from a virtual hat, and your name was picked! Congratulations, you won: A Full Tilt Poker Hat Citera
Vrakman Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Ätit gnällspik idag? Och jo expekt har tillhört b2b vad jag vill minnas. Hehe, närå försökte bara trigga igång Skankeman att berätta lite rövarhistorier om hans nattliga eskapader, men måste ju sägas att det misslyckades ganska duktigt. Ja jag kan inte minnas att de varit på b2b, minns att de började på prima, flyttade till tain som sen gick ihop med ipoker, och där öär man fortfarande. Men om du säger det så. Citera
apekatt Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Ja jag kan inte minnas att de varit på b2b, minns att de började på prima, flyttade till tain som sen gick ihop med ipoker, och där öär man fortfarande. Men om du säger det så. Jag kan mycket väl ha fel, men minns att expekt var samma nätverk som unibet ett tag. Och visst var det b2b? Citera
SouthEast Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Hehe, närå försökte bara trigga igång Skankeman att berätta lite rövarhistorier om hans nattliga eskapader, men måste ju sägas att det misslyckades ganska duktigt. Ja jag kan inte minnas att de varit på b2b, minns att de började på prima, flyttade till tain som sen gick ihop med ipoker, och där öär man fortfarande. Men om du säger det så. Jag kan mycket väl ha fel, men minns att expekt var samma nätverk som unibet ett tag. Och visst var det b2b? Måste nog hålla med Vraket här! Turordningen på nätverken stämmer i mitt huvud. Citera
Vrakman Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Jag kan mycket väl ha fel, men minns att expekt var samma nätverk som unibet ett tag. Och visst var det b2b? Måste nog hålla med Vraket här!Turordningen på nätverken stämmer i mitt huvud. Unibet har också tillhört prima... Citera
Blattanfejan Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Ok, vi säger väl att det inte har tillhört B2B, men lite synd att släppa det för det var första gången det blev lite diskussion i Looser´s DB:-D Lirade en livegryta med kompisarna som gick åt helvete. Tänkte ta igen det med lite härlig internetpoker men det gick åt helvete. Bara -$16 på setet men sjuuuuuuuka utdragningar tamefan hela tiden:-( Citera
Cyntax Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Jag misstänker att Skanke har virus på sin dator, för att han skickar riktigt skumma meddelanden, typ: HAHAHA OMG ?!?! LOL <Några länkar till skumma platser> Är det fler som fått sånt av Skanke? Citera
Skanke Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 nu går jag och lägger mig med........ Citera
SouthEast Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Miata aka Orangutangen har precis lämnat duschen som han sprungit in i för att lämna Orangutangen där, efter ett gäng brutala utdragningar. miata säger: 1.a 1 2.a 2 3.a 1 4.a 5 5.a 2 6.a 1 7.a 1 9.a 1 10.a 1 Mina senaste placeringar SE säger: lite för många bubblor tycker jag Blattan säger: då ska du fan inte gnälla aha, ok trodde det var dina 10 senast spelade miata säger: lol om det ändå vore såväl SE säger: LOL Citera
Blattanfejan Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Miata aka Orangutangen har precis lämnat duschen som han sprungit in i för att lämna Orangutangen där, efter ett gäng brutala utdragningar. miata säger: 1.a 1 2.a 2 3.a 1 4.a 5 5.a 2 6.a 1 7.a 1 9.a 1 10.a 1 Mina senaste placeringar SE säger: lite för många bubblor tycker jag Blattan säger: då ska du fan inte gnälla aha, ok trodde det var dina 10 senast spelade miata säger: lol om det ändå vore såväl SE säger: LOL Han får väl skriva så man fattar Citera
Blattanfejan Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Senaste 2 veckorna har jag spelat ca 80 st och gått plus minus 0. Kasst med tanke på att bonus har expirat. Väntar på detaljer om PF:s bonus på Titan, annars blir det Titans vanliga signup. Kör ett set och hoppas på lite plus utan bonus i ryggen Citera
miata91 Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Fick lätt spel innan... Blev helt tokig efter först bubblat med KJ<A6 i en och med KK<A7 i en floppar K men sigge klonkar in 8 hög stege på rivern. Sen direkt på går en sigge allin efter min raise i en MTT jag synar med AK, han har 97. Floppar A men sigges stege sitter på rivern.... Tog en dusch för att lugna ner mig, för att sedan regga ett set till. Vad händer tok jämnt på bubblan när jag hittar KK som jag höjer upp med, Sigge ställer jag synar. Han visar upp QQ, flopp AQx så har man 245 marker kvar... Kul... Sen åker jag på AQ<JT på bubblan i en annan men där var jag ganska stor chippie så lyckas hålla i och bli 2a. Blev även 2a i en annan så lite plus på setet. Citera
Blattanfejan Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 Jag är.....stum...chockad:shock: :shock: 1 itm av 12:shock: Och vilka utdragningar sen... AK<97, AK<A7 A9<Q8 AK<66 Fitthemul på Idiotsigge Q8<KK, A9<KK, Fitthemul på timingen K6<A3 A9<AJ A3<TT Fittehemul helt enkelt:evil: Back nätta $102:roll: Citera
SouthEast Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Postad 30 Augusti , 2009 KLONK Maltapaket säkrat i forumturren!! Citera
Skanke Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 KLONK Maltapaket säkrat i forumturren!! Jabbadabbado!!!! Citera
TotalFarsa Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 KLONK Maltapaket säkrat i forumturren!! Gratz!!! Kul att någon lyckas med inspirerat spel Citera
MikeTime Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 KLONK Maltapaket säkrat i forumturren!! Grattis! Citera
miata91 Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Grattis Sydost... Go utdragning på slutet när sigge setta på floppen.... Själv har jag funderat på byta nick till bubblan, efter ytterligare hittat 2 bubbelplatser medans jag raila sydost. Men nya tag och nytt namn på dagboken, som inte e förknippat med loosers. Blattan sa att det kunde vara en självuppfyllande profetia, att kalla sig looser. Nya namnriggen kicka ju in och gav ett Maltapaket till sydost direkt. Nu skall det bara smitta av sig på oss andra, så kan Antesvante å de andra gå och kamma sig. Citera
SouthEast Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Tackar och bockar. Lite flyt skadar ju inte! Nu får miata fan hänga på ner. Du kan få gnida dig mot mig... men EN gång räcker. Citera
Blattanfejan Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Tackar och bockar. Lite flyt skadar ju inte! Nu får miata fan hänga på ner. Du kan få gnida dig mot mig... men EN gång räcker. LOL, wp och grattis. Men eftersom ´din fru inte låter dig åka kom vi ju överens om att jag och Miata skulle åka. Fast Miata får kolla fjantbollen själv. Skulle det även bli någon pokerturre? Citera
Recommended Posts