Gå till innehåll

Skanke bygger hus, SE's familj e sjuk, Blattan & Miata slappar


miata91

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Körde ifatt lite på min bokföring igår... har slappat med den i sommar. Men nu skulle momsredovisningen in, så var tvungen att ta tag i den.

 

Sen dega jag in lite pengar på Full Tilt.... har blivit grymt trött på ongame de sista dagarna då det bara är strul där. Så det passar bra att man fått en liten bonus på FT som man kan spela på ett tag. Bonus är på 100 dollars så väl ganska fort att lösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades rädda tillbaka lite, men när KK inte fick stå mot AT itm i sita 11 så blev det ändå ett lillback på sng, - 11. Totalt blev det -22,50, vilket får vara ok med tanke på hur jag inledde det hela:rolleyes:

 

Och nu till nåt pinsamt, jag hörde Måns Zelmerlöw prata favvomusik på radion häromdagen och han spelade en låt med Jason Mraz. Jag är inget fan av någon av dem så det här får väl bli min skämslåt.... Jag kommer säkert snart tröttna på den iaf;-)

 

http://www.youtube.com/watch?v=-BPPl9TA0vk

 

Jag skulle verkligen önska att någon lärda mig länka så där snyggt till youtube....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på hockey idag i sommarvärmen.

Karlskrona-Oskarshamn 2-3

 

Spelade en $22 MTT.

Lyckades lägg QQ preflop i en hand, vs AK och A9 hade jag torskat.

Fick sen dubbla upp med A9>66.

Fick stjäla fram till första breaket.

 

J7d limpas, floppen Jx7h2h, hamnar ai mot chippen som har JTh och 5h på turn sänker mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ihop 7*11 och 2*22 med slutresultat -1.

Lyckades donka bort mig i sista 22 med en misslyckad stop'n'go. Ska för övrigt sluta med stop'n'go eftersom de alltid misslyckas.

Synar 2,5 bb från button i bb med avsikt att stop'n'goa. Har J9 och floppen kommer 8JQ, vilket ju är helt ok. Synd bara att button satt med Q8:-(

Men skulle skitit i stop'n'go öht.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

We right behind you Blattan.... Bara det att vi e för lata för att uppdatera här.

 

Körde "lite" seriös multitabling på Full Tilt igår... Körde 6st samtigt i cascade. Funka jävligt bra förutom lite läskigt när man ställde allin och inte fick se hur det gick innan senare.

 

Blev mega plus på 7buck... tjohooo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...