Gå till innehåll

Skanke bygger hus, SE's familj e sjuk, Blattan & Miata slappar


miata91

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Japp, de var klart bättre, tror jag 2:an var bäst. Fast jag skulle inte sträcka mig så långt så att jag skulle säga att första boken var dålig.

 

Har fått klart en bonus på Titan som jag tänkte klämma. $225 som ska motsvara 68% rb.

 

Krånglade massa med Titan för att jag fick för mig att PF:s erbjudande skulle vara bättre. Stängde kontot och grejade. Sen visade det sig att onlinesupporten inte alls visste vad det var för clearancerate på PF:s erbjudande. Så Titan får vänta tills jag fått svar om det.

 

Kör ett set nu på gamla ipokersiten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonk

 

 

Dear Sir,

 

By winning at least one special green colored Sit & Go during the 48 hours of Sit & Go Madness, you qualified for our Sit & Go Madness Raffle.

 

On Monday, the entries were pulled from a virtual hat, and your name was picked! Congratulations, you won:

 

A Full Tilt Poker Hat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ätit gnällspik idag? ;-)

 

Och jo expekt har tillhört b2b vad jag vill minnas.

 

Hehe, närå försökte bara trigga igång Skankeman att berätta lite rövarhistorier om hans nattliga eskapader, men måste ju sägas att det misslyckades ganska duktigt. ;-)

 

Ja jag kan inte minnas att de varit på b2b, minns att de började på prima, flyttade till tain som sen gick ihop med ipoker, och där öär man fortfarande. Men om du säger det så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag kan inte minnas att de varit på b2b, minns att de började på prima, flyttade till tain som sen gick ihop med ipoker, och där öär man fortfarande. Men om du säger det så.

 

Jag kan mycket väl ha fel, men minns att expekt var samma nätverk som unibet ett tag. Och visst var det b2b?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, närå försökte bara trigga igång Skankeman att berätta lite rövarhistorier om hans nattliga eskapader, men måste ju sägas att det misslyckades ganska duktigt. ;-)

 

Ja jag kan inte minnas att de varit på b2b, minns att de började på prima, flyttade till tain som sen gick ihop med ipoker, och där öär man fortfarande. Men om du säger det så.

 

Jag kan mycket väl ha fel, men minns att expekt var samma nätverk som unibet ett tag. Och visst var det b2b?

 

Måste nog hålla med Vraket här!

Turordningen på nätverken stämmer i mitt huvud.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, vi säger väl att det inte har tillhört B2B, men lite synd att släppa det för det var första gången det blev lite diskussion i Looser´s DB:-D

 

Lirade en livegryta med kompisarna som gick åt helvete.

 

Tänkte ta igen det med lite härlig internetpoker men det gick åt helvete. Bara -$16 på setet men sjuuuuuuuka utdragningar tamefan hela tiden:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Miata aka Orangutangen har precis lämnat duschen som han sprungit in i för att lämna Orangutangen där, efter ett gäng brutala utdragningar.

 

miata säger:

1.a 1

2.a 2

3.a 1

4.a 5

5.a 2

6.a 1

7.a 1

9.a 1

10.a 1

Mina senaste placeringar

 

SE säger:

lite för många bubblor tycker jag

 

Blattan säger:

då ska du fan inte gnälla

aha, ok

trodde det var dina 10 senast spelade

 

miata säger:

lol

om det ändå vore såväl

 

SE säger:

LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Miata aka Orangutangen har precis lämnat duschen som han sprungit in i för att lämna Orangutangen där, efter ett gäng brutala utdragningar.

 

miata säger:

1.a 1

2.a 2

3.a 1

4.a 5

5.a 2

6.a 1

7.a 1

9.a 1

10.a 1

Mina senaste placeringar

 

SE säger:

lite för många bubblor tycker jag

 

Blattan säger:

då ska du fan inte gnälla

aha, ok

trodde det var dina 10 senast spelade

 

miata säger:

lol

om det ändå vore såväl

 

SE säger:

LOL

 

Han får väl skriva så man fattar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick lätt spel innan... Blev helt tokig efter först bubblat med KJ<A6 i en och med KK<A7 i en floppar K men sigge klonkar in 8 hög stege på rivern. Sen direkt på går en sigge allin efter min raise i en MTT jag synar med AK, han har 97. Floppar A men sigges stege sitter på rivern....

 

Tog en dusch för att lugna ner mig, för att sedan regga ett set till. Vad händer tok jämnt på bubblan när jag hittar KK som jag höjer upp med, Sigge ställer jag synar. Han visar upp QQ, flopp AQx så har man 245 marker kvar... Kul... Sen åker jag på AQ<JT på bubblan i en annan men där var jag ganska stor chippie så lyckas hålla i och bli 2a. Blev även 2a i en annan så lite plus på setet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Sydost...

 

Go utdragning på slutet när sigge setta på floppen....

 

Själv har jag funderat på byta nick till bubblan, efter ytterligare hittat 2 bubbelplatser medans jag raila sydost. Men nya tag och nytt namn på dagboken, som inte e förknippat med loosers. Blattan sa att det kunde vara en självuppfyllande profetia, att kalla sig looser.

 

Nya namnriggen kicka ju in och gav ett Maltapaket till sydost direkt. Nu skall det bara smitta av sig på oss andra, så kan Antesvante å de andra gå och kamma sig. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar och bockar.

 

Lite flyt skadar ju inte!

 

Nu får miata fan hänga på ner.

Du kan få gnida dig mot mig... men EN gång räcker.

LOL, wp och grattis. Men eftersom ´din fru inte låter dig åka kom vi ju överens om att jag och Miata skulle åka. Fast Miata får kolla fjantbollen själv. Skulle det även bli någon pokerturre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...