Gå till innehåll

Lås db tack


Snygglenn

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

wp, Andreas! :-)

 

 

---------

 

Börjar dagen fint med en körlektion och ett gympass, det blev bröst, triceps och biceps. Nu sitter jag på altanen och tänkte börja med att kolla på en polares NL200-video i ca 20 minuter. Sen testa 1/2 vid värde.

 

 

*gym - check

*körkortsteori - check

*pokervideo - 0%

 

edit:

 

Såg 24 minuter av en video, "inspelaren" tog upp bra punkter i videon. Andreas, du ska också kolla på den.

 

*pokervideo - check

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1,2k @ 1/2

3,5h spel

 

Nu blire övningskörning, hoppas inte fiskarna hinner spela bort lönen innan jag kommer hem igen 8-)

 

Rulle vid starten igår: 2k

Nu: 4,2k

 

Hoppas att rullen ligger på 7k innan juli. Kliver upp till 2,5/5 vid 12,5k. Cashar möjligtvis in lite så det går snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har lite bråttom, så drar bara en snabb summary.

 

1,3k händer @ 1/2

1650:-

 

Så segt att en reg kommer in o fuckar sista timmen.. Grabben lyckas pricka fyrtal vs min kåk, bättre överpar mot överpar, ai med fd mot mitt överpar... KUL.. aja ska vara nöjd med plusset iallafall.. men segt att samma reg lyckas klonka sönder mig :evil:

 

Rulle: 6400

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag slagit världsrekord ikväll på antal BI under EV. Jag gissar på 10 under 1k händer. Helt jävla otroligt. Det måste vara ett skämt.

 

Dota -> grind

 

 

träffa plz

 

http://www.liquidpoker.net/h/710798

 

wp, efter handen skrev han "lär dig betta mer"

 

http://www.liquidpoker.net/h/710796

Soft

 

http://www.liquidpoker.net/h/710795

Mot 1/2 sämsta reg, men största luckboxen dock.

 

http://www.liquidpoker.net/h/710789

 

Tajt fold?

 

http://www.liquidpoker.net/h/710781

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuka händer du postat, väldigt otur :/, sista handen tror jag dock du gör en bra fold, han sitter mest troligt med set där. Men kan ju även bara ha överpar/topp hög kicker/färgdrag, så man får gå på känsla där men tror du gjorde rätt faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt tråkiga händer samme. Fattar inte ens hur han lyckas ta sig till river i andra handen :S

 

Jag stänger ned nu. Dagen slutar +3k och jag är så klart jättenöjd. Har spelat så lite senaste dagarna pga lack of motivation men idag var det verkligen kul att spela (nåja, första två timmarna iaf) så jag spelade bra och blev inte utdragen en enda gång vad jag kommer ihåg. Detta hjälpte månadsresultatet enormt och är ~+14k hittills. Får nästan lite sug på att satsa på att slå förra månaden som landade på 17k om jag inte minns fel. Tre dagar på mig, 1k om dagen borde väl kanske kunna gå :-P

 

Edit: Kuk, tjejens pappa och farmor kommer hit imorn och då ska vi väl ut och äta och så. Förstör ju planeringen totalt, tänkte ju köra heldagsgrind imorn också. Aja, har väl hela kvällen på mig iaf så hoppas på ett bra resultat imorn också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själva fan vad min dygnsrytm är allt annan än en rytm. Lyckades inte somna så klev upp och nu tvingar tjejen mig att städa inför vårat besök. Kommer sluta med att jag är för trött för att spela ikväll så förstörde för mig själv nu.

 

Var iväg till mcdonalds och skulle ta en meny till frukost och så visade det sig att dem bara serverade frukost. Varför vill någon gå till donken för att äta frukost? :S Aja, fick bli korv och mos på statoil istället :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, hbg är nuts på sommaren, typ slutet av juli är det fett bra ös.

Sticker till ayia napa nu, blir borta någon vecka sen får vi se hur det blir när jag kommer hem. Kan bli utskickad när som till vilken jävla båt somhelst i dessa ekonomiska tider. Men hoppas du hinner med en liten tripp hit. Ta med dig snyggvet och micke!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PEACE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själva fan vad min dygnsrytm är allt annan än en rytm. Lyckades inte somna så klev upp och nu tvingar tjejen mig att städa inför vårat besök. Kommer sluta med att jag är för trött för att spela ikväll så förstörde för mig själv nu.

 

Var iväg till mcdonalds och skulle ta en meny till frukost och så visade det sig att dem bara serverade frukost. Varför vill någon gå till donken för att äta frukost? :S Aja, fick bli korv och mos på statoil istället :-P

 

 

+1

Hänt mig efter korgen också på vardagar, vem fan vill ha en mcmuffin lixom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var iväg till mcdonalds och skulle ta en meny till frukost och så visade det sig att dem bara serverade frukost. Varför vill någon gå till donken för att äta frukost?

 

Du var på väg till McD för frukost, och du undrar varför folk vill äta frukost där?

 

Skämt åsido, jag har aldrig fattat vad som är så jävla svårt med att erbjuda alla maträtterna hela dan, även frukosten. Visst att de kanske måste specialgöra dem då, men de får de ju ändå göra om man vill ha en specialorder.

 

Kul om man går in i en affär och vill köpa ett par byxor och så får man höra "nej, de byxorna är bara till salu mellan 15 och 17 ojämn torsdag, såvida det inte är röd dag."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du var på väg till McD för frukost, och du undrar varför folk vill äta frukost där?

 

Skämt åsido, jag har aldrig fattat vad som är så jävla svårt med att erbjuda alla maträtterna hela dan, även frukosten. Visst att de kanske måste specialgöra dem då, men de får de ju ändå göra om man vill ha en specialorder.

 

Kul om man går in i en affär och vill köpa ett par byxor och så får man höra "nej, de byxorna är bara till salu mellan 15 och 17 ojämn torsdag, såvida det inte är röd dag."

 

Haha ja, jag var där för frukost men var så hungrig så ville ju ha en ordentlig meny! Håller med om att de får göra specialorder, kan väl inte vara så svårt att göra en extra hamburgare på mcdonalds? :P

 

Sovit sen 18.00 igår, hoppas jag kan få en normal dygnsrytm nu. Skönt att se solen mer än bara några timmar också :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du var på väg till McD för frukost, och du undrar varför folk vill äta frukost där?

 

Skämt åsido, jag har aldrig fattat vad som är så jävla svårt med att erbjuda alla maträtterna hela dan, även frukosten. Visst att de kanske måste specialgöra dem då, men de får de ju ändå göra om man vill ha en specialorder.

 

Kul om man går in i en affär och vill köpa ett par byxor och så får man höra "nej, de byxorna är bara till salu mellan 15 och 17 ojämn torsdag, såvida det inte är röd dag."

 

+1 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är bara löjligt nu. Har förlorat 90% av alla ai på stars senaste månaden

 

PokerStars Game #29918216113: Tournament #175253001, $3.00+$0.30 Hold'em No Limit - Level XIII (200/400) - 2009/06/29 16:27:01 ET

Table '175253001 613' 9-max Seat #5 is the button

Seat 1: Hra_hikka (61566 in chips)

Seat 2: Celticjoe1 (8620 in chips)

Seat 3: AA_Emma_AA (4755 in chips)

Seat 4: KukieMonstr (34758 in chips)

Seat 5: avstriez (5051 in chips)

Seat 6: ekwity (7725 in chips)

Seat 7: Romario-RGS (6995 in chips)

Seat 8: FARPCOL (15133 in chips)

Seat 9: Snyggyngve (17915 in chips)

Hra_hikka: posts the ante 50

Celticjoe1: posts the ante 50

AA_Emma_AA: posts the ante 50

KukieMonstr: posts the ante 50

avstriez: posts the ante 50

ekwity: posts the ante 50

Romario-RGS: posts the ante 50

FARPCOL: posts the ante 50

Snyggyngve: posts the ante 50

ekwity: posts small blind 200

Romario-RGS: posts big blind 400

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Snyggyngve Ace of DiamondsAce of Spades

FARPCOL: folds

Snyggyngve: raises 600 to 1000

Hra_hikka: folds

Celticjoe1: folds

AA_Emma_AA: folds

KukieMonstr: folds

avstriez: folds

ekwity: folds

Romario-RGS: calls 600

*** FLOP *** 7 of Clubs7 of Diamonds9 of Diamonds

Romario-RGS: checks

Snyggyngve: bets 1400

Romario-RGS: raises 4545 to 5945 and is all-in

Snyggyngve: calls 4545

*** TURN *** 7 of Clubs7 of Diamonds9 of Diamonds2 of Diamonds

*** RIVER *** 7 of Clubs7 of Diamonds9 of Diamonds2 of DiamondsKing of Hearts

*** SHOW DOWN ***

Romario-RGS: shows 5 of Diamonds8 of Diamonds (a flush, Nine high)

Snyggyngve: shows Ace of DiamondsAce of Spades (two pair, Aces and Sevens)

Romario-RGS collected 14540 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 14540 | Rake 0

Board 7 of Clubs7 of Diamonds9 of Diamonds2 of DiamondsKing of Hearts

Seat 1: Hra_hikka folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: Celticjoe1 folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: AA_Emma_AA folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: KukieMonstr folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: avstriez (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: ekwity (small blind) folded before Flop

Seat 7: Romario-RGS (big blind) showed 5 of Diamonds8 of Diamonds and won (14540) with a flush, Nine high

Seat 8: FARPCOL folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: Snyggyngve showed Ace of DiamondsAce of Spades and lost with two pair, Aces and Sevens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha men snäääääälla

 

 

PokerStars Game #29918592400: Tournament #175253001, $3.00+$0.30 Hold'em No Limit - Level XIV (250/500) - 2009/06/29 16:36:55 ET

Table '175253001 613' 9-max Seat #8 is the button

Seat 1: Hra_hikka (61376 in chips)

Seat 2: Celticjoe1 (7870 in chips)

Seat 3: AA_Emma_AA (8500 in chips)

Seat 4: KukieMonstr (34568 in chips)

Seat 5: avstriez (7711 in chips)

Seat 6: ekwity (8475 in chips)

Seat 7: Romario-RGS (13000 in chips)

Seat 8: FARPCOL (10498 in chips)

Seat 9: Snyggyngve (10520 in chips)

Hra_hikka: posts the ante 60

Celticjoe1: posts the ante 60

AA_Emma_AA: posts the ante 60

KukieMonstr: posts the ante 60

avstriez: posts the ante 60

ekwity: posts the ante 60

Romario-RGS: posts the ante 60

FARPCOL: posts the ante 60

Snyggyngve: posts the ante 60

Snyggyngve: posts small blind 250

Hra_hikka: posts big blind 500

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Snyggyngve 8 of Spades8 of Diamonds

Celticjoe1: calls 500

AA_Emma_AA: folds

KukieMonstr has timed out

KukieMonstr: folds

KukieMonstr is sitting out

avstriez: raises 7151 to 7651 and is all-in

ekwity: folds

Romario-RGS: folds

FARPCOL: folds

Snyggyngve: raises 2809 to 10460 and is all-in

Hra_hikka: folds

Celticjoe1: calls 7310 and is all-in

Uncalled bet (2650) returned to Snyggyngve

*** FLOP *** Queen of Hearts10 of Clubs6 of Hearts

*** TURN *** Queen of Hearts10 of Clubs6 of Hearts9 of Spades

*** RIVER *** Queen of Hearts10 of Clubs6 of Hearts9 of Spades5 of Spades

*** SHOW DOWN ***

Snyggyngve: shows 8 of Spades8 of Diamonds (a pair of Eights)

Celticjoe1: shows 8 of Hearts7 of Hearts (a straight, Six to Ten)

Celticjoe1 collected 318 from side pot

avstriez: shows King of SpadesJack of Hearts (a straight, Nine to King)

avstriez collected 23993 from main pot

*** SUMMARY ***

Total pot 24311 Main pot 23993. Side pot 318. | Rake 0

Board Queen of Hearts10 of Clubs6 of Hearts9 of Spades5 of Spades

Seat 1: Hra_hikka (big blind) folded before Flop

Seat 2: Celticjoe1 showed 8 of Hearts7 of Hearts and won (318) with a straight, Six to Ten

Seat 3: AA_Emma_AA folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: KukieMonstr folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: avstriez showed King of SpadesJack of Hearts and won (23993) with a straight, Nine to King

Seat 6: ekwity folded before Flop (didn't bet)

Seat 7: Romario-RGS folded before Flop (didn't bet)

Seat 8: FARPCOL (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: Snyggyngve (small blind) showed 8 of Spades8 of Diamonds and lost with a pair of Eights

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imorse vare dags för teoriprovet till körkortet och jag klarade det! Uppkörning den 6e, där kommer jag faila däremot 8-). Sedan bar det av till gymmet, man måste ju ligga i för beach09.. För sent, doh! :shock: Jag passade även på att köpa ett nytt tangentbord (råkade slå sönder det gamla igår, jag dog på dota :rolleyes:), det blev ett sånt där platt. Riktigt schysst.

 

Just nu sitter jag och pillar lite i minimaxmax inför starten på ipoker. Ska testa lite hur fiskarna simmar i denna sjö. Hoppas på att få igång lite spel snart, jag är taggad.. faktiskt. Det får bli NL20 för att vänja mig vid klienten, NL50 ska jag upp till igen asap.

 

Hösten/vintern gnager lite i huvet, vad ska man göra???? Thailand??? Isåfall vart, när, hur osv.............. yeye, kan ju börja med att grinda så man har råd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...