Gå till innehåll

Lås db tack


Snygglenn

Recommended Posts

Alltså, är det bara jag som tycker att det ser ut som att SvS har satt en viss winrate på Snygglenn och den får han inte överstiga? Hans linje är i princip spikrak, fram tills dumpen, sen BE:ar han fram tills han kommer fram till han stöter på den tänka linjen igen och börjar plussa i samma takt. Har inte tänkt på det innan...

 

Där ser du att man inte ska chipdumpa och hålla på! :shock:

 

Nej jag menar ju det, den stämmer verkligen inte med hans bölande i dagboken. Ljuger så mycket att han tror sig själv. 8-)

 

mytoman.GIF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur ser en vanlig vecka ut för Snygglen?

 

Ojoj, finns så mycket att säga så jag vet inte var jag ska börja. 13.00: Vaknar, sitter halvdöd vid datorn till 15.00. 15.00: Börjar grinda. (15.15: förbannar mig själv för att jag spelar det här jävla skitspelet när solen skiner utanför) 18.00: Tjejen kommer hem från jobbet: 19.00: Grind tills solen går upp.

 

Idag är det endast baksmälla så det blir nog ingen grind

 

 

Han är en stor mytoman, man undrar ju var alla downswings är, ser inga på grafen?

 

http://pokerforum.nu/forum/1261434-post1072.html

 

Haha men det är ju breakeven-stretch på 10k händer, det är min downswing!

 

 

Alltså, är det bara jag som tycker att det ser ut som att SvS har satt en viss winrate på Snygglenn och den får han inte överstiga? Hans linje är i princip spikrak, fram tills dumpen, sen BE:ar han fram tills han kommer fram till han stöter på den tänka linjen igen och börjar plussa i samma takt. Har inte tänkt på det innan...

 

Där ser du att man inte ska chipdumpa och hålla på! :shock:

 

 

Inte samma winrate denna månaden dock :-( Öser på, har ökat den från -11bb/100 till 28bb/100 sista två dagarna iaf :-)

 

Edit: kuken, ser nu att jag började spela be precis efter hoppet på grafen, det var dålig karma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snygg~ läste att du hängde en del på Dc typ för ett tag sen i din db, haru några videos att rekomendera?

 

Hm, svårt. Kollar inte så mycket på deras filmer längre men allt med balugawhale är nuts. Real life microgrinder tror jag en serie heter med wiltontilt, den är rätt bra. Coachingtree är bra skit också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men buhu, synd om dig. (nästan ;-) ) Hur mycket wajn får vi se om du hamnar i en riktig downswing? :mrgreen:

 

Alltså dem blir ju inte så feta på 0,5/1. Ju hårdare man slår nivån desto mindre blir ju swingsen så klart så jag ser be som downswing. Droppade 3k på 0,5/1 förra eller förrförra månaden på en vecka, det var rätt hårt och jag funderade allvarligt på att lägga ned.

 

Jag är inte så insatt i hur varians fungerar men borde inte variansen slå hårdare när man spelar på en nivå som 0,5/1? 30 inköp back är rätt sick liksom :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså dem blir ju inte så feta på 0,5/1. Ju hårdare man slår nivån desto mindre blir ju swingsen så klart så jag ser be som downswing. Droppade 3k på 0,5/1 förra eller förrförra månaden på en vecka, det var rätt hårt och jag funderade allvarligt på att lägga ned.

 

Så jävla lol detta. Är back typ 2-3k på 4 dagar

 

Varenda jävla river!!!!!!!!!!!!

Satte in 1,2k imorse så jag hade 3k på kontot igen och nu har jag 2,6. Gular jag detta så lägger jag ned på riktigt

 

gg

 

 

Jag är inte så insatt i hur varians fungerar men borde inte variansen slå hårdare när man spelar på en nivå som 0,5/1? 30 inköp back är rätt sick liksom :-P

 

Borde inte variansen vara lägre på retardnivåer (ursäkta...) än på highstakes? Känns som att ju högre stakes det är desto fler blir de marginella besluten som är det som påverkar variansen mest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyty

 

Det är 11k på svs. Ligger på 40bb/100 denna månad och har spelat 27k händer.

 

Är + 416 euro på NL10 (37bb/100) och back 200 euro på NL25(-18bb/100). Sen är jag +~220 euro i rb. Skulle vara lite mer egentligen med ludvvig betalar inte ut rb till mig och svarar inte på pm om varför. Bara typ 50 euro eller något men tycker ändå det är riktigt jävla dålig stil.

Men jag har nästan enbart spelat på en annan klient denna månad så jag räknar med att få rb av min nya affe iaf :P

 

Sen har jag lirat lite HU på ipoker i början av månaden och är plus ~$100 där.

 

 

[ ] empati :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara 4k plus på SvS eller? :ola:

 

Nåt sånt..

 

Så här bra springer jag idag. Orka rnr rnr färgstege liksom?

 

No-Limit Hold'em, $1.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Button ($228.59)

Hero (BB) ($117.93)

MP ($183.39)

SB ($194.39)

UTG ($26.86)

 

Preflop: Hero is BB with Aheart.gif, Adiamond.gif

MP calls $1, 2 folds, Hero bets $3.50, UTG calls $3, MP calls $3

 

Flop: ($12) 6heart.gif, 6spade.gif, 7spade.gif(3 players)

Hero bets $9, UTG raises $22.86 (All-In), 1 fold, Hero calls $13.86

 

Turn: ($57.72) 5spade.gif(2 players, 1 all-in)

 

River: ($57.72) 9spade.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $57.72

 

Results:

Hero had Aheart.gif, Adiamond.gif (two pair, Aces and sixes).

UTG had Aspade.gif, 8spade.gif (straight flush, nine high).

Outcome: Hero won $57.72

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mot monsterfisken så klart. Sög ju lagom mycket kuk

 

No-Limit Hold'em, $1.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (UTG) ($385.45)

Button ($465.61)

MP ($99.36)

SB ($225.77)

BB ($183.34)

 

Preflop: Hero is UTG with 6spade.gif, 7spade.gif

1 fold, BB bets $2, Hero calls $2, 1 fold, Button calls $1

 

Flop: ($6.50) 9spade.gif, 10spade.gif, 8club.gif(3 players)

Button checks, BB bets $3.25, Hero raises $16.25, 1 fold, BB calls $13

 

Turn: ($39) 4heart.gif(2 players)

BB bets $19.50, Hero raises $97.50, BB raises $145.59 (All-In), Hero calls $67.59

 

River: ($369.18) 10club.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $369.18

 

Results:

BB had Qclub.gif, Jclub.gif (straight, Queen high).

Hero had 6spade.gif, 7spade.gif (straight, ten high).

Outcome: BB won $359.96

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd man inte är en vinnande pokerspelare för då hade jag fan varit miljonär så jävla hårt som jag grindar den här månaden :P

 

Sitter och kollar på Goal 3 atm. Ettan var bra, tvåan var dålig. Denna är ett jävla hån mot fotboll. Borde förbjuda amerikaner att göra fotbollsfilmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Springer bättre idag

 

 

No-Limit Hold'em, $1.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB ($124.11)

Hero (UTG) ($190.70)

SB ($172.12)

Button ($19.31)

 

Preflop: Hero is UTG with 7spade.gif, 6spade.gif

1 fold, SB calls $1, 1 fold, Hero checks

 

Flop: ($2.50) 5spade.gif, 8spade.gif, Aspade.gif(2 players)

Hero bets $1.87, SB raises $4.99, Hero raises $30.13, SB raises $166.13 (All-In), Hero calls $139.12

 

Turn: ($344.74) 4spade.gif(2 players, 1 all-in)

 

River: ($344.74) Jdiamond.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $344.74

 

Results:

SB had 3spade.gif, Kspade.gif (flush, Ace high).

Hero had 7spade.gif, 6spade.gif (straight flush, eight high).

Outcome: SB won $344.74

 

 

No-Limit Hold'em, $1.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (Button) ($164.23)

SB ($56.39)

BB ($68.87)

UTG ($227.54)

 

Preflop: Hero is Button with 9club.gif, 8club.gif

UTG calls $1, Hero bets $4.50, 1 fold, BB calls $3.50, UTG calls $3.50

 

Flop: ($14) 10club.gif, Jclub.gif, 4spade.gif(3 players)

BB checks, UTG checks, Hero bets $10.50, 1 fold, UTG calls $10.50

 

Turn: ($35) 7club.gif(2 players)

UTG checks, Hero bets $26.82, UTG calls $26.82

 

River: ($88.64) 4diamond.gif(2 players)

UTG checks, Hero bets $76, 1 fold

 

Total pot: $88.64

 

Results:

Hero had 9club.gif, 8club.gif (straight flush, Jack high).

Outcome: Hero won $162.43

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om värdelösa filmer så tittar jag på fired up atm :-(

 

Gör dem bara skit nu för tiden? Tips på något värt att se? Laddade ned hangover igår men sämsta kvallen ever så blir till att gå på bio eller vänta tills den kommer ut i bättre.

 

Kom på att det är midsommar på fre btw. Inte konstigt att det blir dåligt resultat den här månaden, har festat båda fredagarna och varit äckligt bakis båda lördagarna så jag struntat i grind, nu blir det ännu en helg :S

Var på öland förra året, känner mig inte speciellt sugen på att åka tillbaka. Är det bara jag eller är det mest bönder och dylikt där på midsommar? Aja, mycket skit där iaf som man helst håller sig borta ifrån, vill def inte att min flickvän ska vara där iaf så då åker inte jag heller

 

edit: haha ok, det finns några scener i den här filmer som jag faktiskt lolar till, men överlag är den skräp :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...