Snygglenn Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 haha fan vad jag lolar åt vår nya topic btw. En sjuk jävla ukrainsk stad där detta hände: https://www.flashback.info/showthread.php?t=797612 Rekommenderar ingen att se filmen men kan ju läsa igenom tråden. Sjukt att människor kan bete sig på ett sånt vidrigt sätt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Edit: du uppdaterar ju aldrig din, hur går det? Jag uppdaterar den efter varje session! Min poker ligger lite på is. Det beror dels på att jag väntat på rakebackdeals från en kille som jag inte fått, och dels på att min grindstation är jävligt sunkig för tillfället. Det ska det dock bli ändring på. Flyttar från mina 30kvm studentetta till en trea på 84kvm imorgon. Dessutom har jag fått ett nytt skrivbord via farsans jobb. De hade ett gäng "gamla" som de ville bli av med, så de gav dem till personalen. Till detta kommer att jag tänker tidigarelägga mina planer på en ny skärm, så det kommer bli en bättre och fräschare grindstation så att pokern blir lite roligare och jag kommer kunna fokusera mer på den. Rakebackdealsen är också på väg in, och det är ju inte kasst det heller. Fast ska inte klaga, har spelat 500 händer sen 4 maj och ligger ca SEK 1500 upp på dem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Vad är det för hopp du har i grafen runt 16k händer? Skottat lite eller hittat överset 1000BB deep? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Wannabes Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Wannabes Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Wannabes Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Vad är det för hopp du har i grafen runt 16k händer? Skottat lite eller hittat överset 1000BB deep? dumpade över 1500 från brorsans konto som jag haft liggandes där ett tag Har inte räknat med det i månadssummeringen alltså Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 dumpade över 1500 från brorsans konto som jag haft liggandes där ett tag Har inte räknat med det i månadssummeringen alltså Äsch. 2000BB-potten hade varit så sjukt mycket intressantare! Varför dumpar du på en site helt utan insättnings- uttags- och växlingskostnader? Det lilla du vinner på smidigheten lär ju inte överväga risken för att bli upptäckt och bannad och shit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Äsch. 2000BB-potten hade varit så sjukt mycket intressantare! Varför dumpar du på en site helt utan insättnings- uttags- och växlingskostnader? Det lilla du vinner på smidigheten lär ju inte överväga risken för att bli upptäckt och bannad och shit. För att jag pallade inte faxa in skiten. Dessutom sitter vi 40 mil ifrån varann så tror det är ganska safe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 För att jag pallade inte faxa in skiten. Dessutom sitter vi 40 mil ifrån varann så tror det är ganska safe Nu suger ju visserligen SvS bananpung när det kommer till kundvård och sånt, men kollar inte siter avvikande beteende och sånt också? Lär ju se småsuspekt ut att du spelar 100K händer 0,5/1 och sen en hand 10/20 där Fi foldar med 1 kr kvar i 3k-potten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Sant, bara det är lördagkväll så är det där helt normalt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 haha fan vad jag lolar åt vår nya topic btw. En sjuk jävla ukrainsk stad där detta hände: https://www.flashback.info/showthread.php?t=797612 Rekommenderar ingen att se filmen men kan ju läsa igenom tråden. Sjukt att människor kan bete sig på ett sånt vidrigt sätt Omfg. fy fan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Omfg. fy fan. Kollade du filmen? Hehe skyll inte på mig, jag sa att jag inte rekade Jag har inte sett hela, inte ens halva skulle jag tro, lite för grymt för min del. Edit: so so so sick Det här säger de medan de dödar honom. "Håll i honom, håll i honom, oj vad mycket blod." Alla skrattar "Va? Lever han fortfarande," säger killen som hugger offret. "Han rör fortfarande sina armar efter att jag slitit ut hans inälvor", skrockar kameramannen. "Han har inte en bra dag", säger killen som hugger honom efter att han stampat runt på magen. Mer skratt och prat samtidigt som ena killen hugger offret i ögat med en skruvmejsel. "Kom hit, kom igen döda honom nu." "Vadå?" "Döda honom nu då." "Jag har redan lagt bort hammaren. Han måste ju vara död nu." "Jag petade ut hans ögon men han lever ju fortfarande", säger kameramannen. "Hämta kniven", fortsätter kameramannen. "Mer, mer", skanderar kameramannen medan den andra killen hugger honom. De börjar gå mot bilen. "Tvätta din händer", säger kameramannen och ber ena mördaren att spreja reningsmedel på hammaren. "Jag stack in skruvmejseln i hans hjärna", säger kameramannen. Mer otydligt prat från killen som tvättar sina händer. "Jag högg han i näsan genom ögat", säger ena killen. "Jag förtsår inte hur han kunde leva? Jag kände ju hans hjärna", säger kameramannen. Innan filmen är slut säger den blonda mördaren: "Okej, låt oss ta en bild på det här." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Hittade nu. 115 timmar har jag spelat denna månaden Sjukt imponerande måste jag säga, kanske har jag underskattat magin i ditt spel? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Sjukt imponerande måste jag säga, kanske har jag underskattat magin i ditt spel? Jag vet inte vad du nickar på svs så jag vet inte Tycker du att jag är dålig och tycker jag gör något dåligt så är det bara att du öser på, lättare att hitta läckor hos andra än sig själv så tips är ju alltid fint edit: börjar du på kra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Livstilt på dagboksnamnet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Jag vet inte vad du nickar på svs så jag vet inte Tycker du att jag är dålig och tycker jag gör något dåligt så är det bara att du öser på, lättare att hitta läckor hos andra än sig själv så tips är ju alltid fint edit: börjar du på kra? Nej, jag tycker inte att du är dålig. Jag har däremot haft uppfattningen om att du är tight men vi har ju inte spelat så mycket mot varandra. Jag vet att du är en av dom bättre spelarna i vilket fall som helst. Har tyvärr inga luckor att informera dig om. Jag ser aldrig några luckor hos någon, 5 bord, msn och tv gör att fokusen inte är så hög. Var bara imponerad över din winrate, jag ligger bara på halva och även om jag vet att det finns rum för förbättringar och ökat winrate så tror jag aldrig att jag kommer i närheten av din. Det låter nästan som att du vet vem jag är nu:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Edit: so so so sick Jag vågar inte se den, bör jag se den? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jobbaratsvs Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 För att jag pallade inte faxa in skiten. Dessutom sitter vi 40 mil ifrån varann så tror det är ganska safe Inte speciellt safe när du skriver om det öppet i din dagbok! Ärendet är anmält och under granskning nu! Mvh Lennart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Inte speciellt safe när du skriver om det öppet i din dagbok! Ärendet är anmält och under granskning nu! Mvh Lennart Och du är? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Nej, jag tycker inte att du är dålig. Jag har däremot haft uppfattningen om att du är tight men vi har ju inte spelat så mycket mot varandra. Jag vet att du är en av dom bättre spelarna i vilket fall som helst. Har tyvärr inga luckor att informera dig om. Jag ser aldrig några luckor hos någon, 5 bord, msn och tv gör att fokusen inte är så hög. Var bara imponerad över din winrate, jag ligger bara på halva och även om jag vet att det finns rum för förbättringar och ökat winrate så tror jag aldrig att jag kommer i närheten av din. Det låter nästan som att du vet vem jag är nu:) Alltså vet inte hur länge du spelat men jag har som sagt inte spelat poker så länge så att komma upp i min winrate är nog inte så svårt egentligen. (Edit: Låter fel här nu, min totala winrate på svs är inte 40bb/100, tror den ligger runt 25. Senaste 1.5 månaderna tror jag den ligger på 35. Sitter inte på min dator så kan inte kolla nu.) Jag _tror_ att jag har näst bäst winrate på nivån. Jag vet att giantheart har bättre winrate än mig. Han är helt klart bäst på nivån men det sjukaste är väl att han verkar springa som en gud alltjämt. Tänkte på det redan första veckan på svs och har inte ändrat uppfattning än. Han ska dock inte få så mycket cred, han har lirat poker minst sen svs startade och är fortfarande kvar på 0,5/1 så hade varit tragiskt om han inte varit bäst på nivån Hade det här varit hans dagbok hade det stått typ: Sjuuukt kall idag. En gång hade jag AcQc och floppen kom 7cQd2c sen kom den äckliga turn som var As. Kändes så kallt att jag inte turnade färgen. Aja, en annan gång fick jag in det med KK v AA och fick inte dra ut. Känns som att jag är i en fet downswing atm" Jag vågar inte se den, bör jag se den? Njäe, läs kommentarerna istället. Tänkte på hur mycket jag sett och kom på att det inte alls var halva. Såg väldigt lite innan jag stängde av och då är jag ändå ganska härdad av sån där skit Inte speciellt safe när du skriver om det öppet i din dagbok! Ärendet är anmält och under granskning nu! Mvh Lennart oskön level vem du nu är. Eftersom det inte är pengatvätt så är jag nog inte i farozonen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 31 Maj , 2009 Rapport Share Postad 31 Maj , 2009 Inte speciellt safe när du skriver om det öppet i din dagbok! Ärendet är anmält och under granskning nu! Mvh Lennart Haha. Roligaste på länge. Du har mycket jobb framför dig om du ska anmäla alla på PF som fuskar på ett eller annat sätt på SvS. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 5 Juni , 2009 Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Slutövningen avklarad; snö, +32, björnar och älgar! Nu är jag back on track. ---- +60$ för dagen och inledde nya dagen efter midnatt med +20$ på NL20.. Jag kände att jag behövde en mjukstart, man är ju rätt sliten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2009 Skönt att komma tillbaka från en veckas paus och vinna 0/10006 flips........ Aja, en av tjejens kompisar tar studenten idag så nu bär det av på studentmottagning och imorn är det fotboll så blir väl dåligt med grind denna helgen också Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts