Gå till innehåll

Lås db tack


Snygglenn

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pics or it didn't happen. :-P

 

Hehe så roligt ska vi inte ha. Ser ut att kunna bli en ganska tråkig månad. Är iaf _äntligen_ plus på både svs och boss för månaden. Kommer förmodligen sätta rekord i händer spelade om jag fortsätter grinda som jag gjort senaste två dagarna iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill kan jag ju alltid slå mej ner hos dej ikväll då. Min rush lär ju gå rakt in i väggen när som helst ändå och din downswing lär ju vända oxå. Bättre att variansa till dej än någon stöddig fisk :-D.

 

Det äckliga är att verkligen alla är dryga också. Möjligt att det är pga att jag förnedrar dem i chatten men jag vet inte riktigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minirushade igår och satte ett rätt fint resultat. Idag har jag åkt på 2st 4outare efter degen åkte in men känner mig inte lika motriggad längre så kör vidare. Boss fortsätter att buttrapea mig med godståg och det verkar smått omöjligt att vinna en ai. Hade ca 10k händer på svs innan jag hittade rushen igår så jag hoppas på att det bara tar 10k på boss också innan det släpper!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minirushade igår och satte ett rätt fint resultat. Idag har jag åkt på 2st 4outare efter degen åkte in men känner mig inte lika motriggad längre så kör vidare. Boss fortsätter att buttrapea mig med godståg och det verkar smått omöjligt att vinna en ai. Hade ca 10k händer på svs innan jag hittade rushen igår så jag hoppas på att det bara tar 10k på boss också innan det släpper!

 

 

Alla som följer denna dagboken vet hur detta kommer sluta.

 

Whine, lite mer whine, sen i slutet av månaden kommer

 

"+10k på 0,5-1krs på svs, och 4-500dollarz på stars (eller var fan du nu lirar) Och en bb/100 på 40."

 

:roll: Gillar att läsa om dina utdragningar iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla som följer denna dagboken vet hur detta kommer sluta.

 

Whine, lite mer whine, sen i slutet av månaden kommer

 

"+10k på 0,5-1krs på svs, och 4-500dollarz på stars (eller var fan du nu lirar) Och en bb/100 på 40."

 

:roll: Gillar att läsa om dina utdragningar iaf :)

 

Haha jag är 100% säker på att jag är mer otursförföljd än andra 8-)

 

Verkar som att ingen tycka om mig, satte mig vid ett bord och innan jag ens hade postat blinden var willy_v och fiskbert borta :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sammanfattar dagen, -200$ och gissa vad? 4 bi under ev? :shock:

30$ i RB också iofs.. men det var väl 75% motrigg och 25% dåligt spel.

 

Men men w/e... de går fler dagar :)

 

 

** Hand # 2657597042 starting - 2009-06-11 22:09:24

** Yellow Ledbetter [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - Cash Game) Real Money

 

sammejao sitting in seat 1 with $50.00[Dealer]

887RICO sitting in seat 2 with $57.02

jatogg_fish sitting in seat 3 with $53.21

kizito10 sitting in seat 4 with $46.75

harveylee sitting in seat 5 with $44.98[sitting out]

TortOnTilt sitting in seat 6 with $91.70

887RICO posted the small blind - $0.25

jatogg_fish posted the big blind - $0.50

 

** Dealing cards to sammejao: 8 of Hearts, 8 of Diamonds

kizito10 folded

TortOnTilt raised to $2.00

sammejao called - $2.00

887RICO folded

jatogg_fish folded

 

** Dealing the flop: Queen of Hearts, 8 of Clubs, 2 of Spades

TortOnTilt bet - $3.00

sammejao called - $3.00

 

** Dealing the turn: 4 of Hearts

TortOnTilt bet - $6.50

sammejao called - $6.50

 

** Dealing the river: 2 of Diamonds

TortOnTilt bet - $12.00

sammejao went all-in - $38.50

TortOnTilt called - $38.50

sammejao shows: 8 of Hearts, 8 of Diamonds

TortOnTilt shows: 2 of Hearts, 2 of Clubs

TortOnTilt wins $97.75 from the main pot

 

Rake: $3.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jag är 100% säker på att jag är mer otursförföljd än andra 8-)

 

Jag är 100% säker på att en överväldigande majoritet av micro-grinders tror detta om sig själva. Jag upplever själv att jag har sjuk otur, alla mina pokerspelande vänner tror också att de har sjuk otur. Men om jag distanserar mig själv från mina känslor och försöker göra en ordentlig analys, så lär jag inte haft överväldigande otur rakt igenom alla de hundratusentals händer jag har spelat... att ens sträva några procent från sin förväntade vinst är nog svårt efter så mycket spel (om man lirar CG på en och samma nivå iaf).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är 100% säker på att en överväldigande majoritet av micro-grinders tror detta om sig själva. Jag upplever själv att jag har sjuk otur, alla mina pokerspelande vänner tror också att de har sjuk otur. Men om jag distanserar mig själv från mina känslor och försöker göra en ordentlig analys, så lär jag inte haft överväldigande otur rakt igenom alla de hundratusentals händer jag har spelat... att ens sträva några procent från sin förväntade vinst är nog svårt efter så mycket spel (om man lirar CG på en och samma nivå iaf).

 

Hehe nja, jag var inte riktigt allvarlig. Eller jag känner nog att jag har fler downswings än andra men det beror nog framförallt på att jag spelar mer än dem flesta och då blir det ju automatiskt fler downs. Atm är jag _äntligen_ i en up och springer på riktigt fint i aisituationerna! Är fortfarande rätt kall gällande kort och missar dem flesta floppar så jag blöder där men så länge jag ligger över ai ev så är jag nöjd :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är en stor mytoman, man undrar ju var alla downswings är, ser inga på grafen?

 

http://pokerforum.nu/forum/1261434-post1072.html

 

Alltså, är det bara jag som tycker att det ser ut som att SvS har satt en viss winrate på Snygglenn och den får han inte överstiga? Hans linje är i princip spikrak, fram tills dumpen, sen BE:ar han fram tills han kommer fram till han stöter på den tänka linjen igen och börjar plussa i samma takt. Har inte tänkt på det innan...

 

Där ser du att man inte ska chipdumpa och hålla på! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...