Gå till innehåll

Jättefiskarna på SvS


keftwe

Recommended Posts

Har kommit fram till att jag antagligen har - visserligen en rätt snål, men ändå - edge på SvS 25/50. Sen att jag skulle behöva täppa till ett gäng luckor och grejer för att inte behöva tableselecta osv tills jag dör av tristess är väl en grej, men poängen är att ju att jag antagligen skulle hitta edge trotts att även jag själv vet att jag inte är omänsklig.

 

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 179
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Upplägget var ju att det finns tillräkligt många "semiduktiga" för att det inte ska räcka med att spela rätt basic och inte folda TPTK och grejer. Aldrig.

Det skulle ju innebära att dessa "semiduktiga" verkligen kunde abusa folk, men de enda de kan abusa är ju folk som öppnar J6o och valuetown-bluffar bottenpar för 200bb.

 

Menar, jag kan/vill då inte släppa TPTK/AA och grejer mot särkilt många spelare iaf. Om inte brädan är skitkonstig.

 

På 5:- kan jag hålla med. Många som spelar 10:- och 20:- kan man hitta på 5:- ibland. Liksom mig spelar dock många mongoloid när blindsen krymper till 5:-. Fast inte Elder.. Han skulle inte svikta om vi så spelade om tuggummin. Han spöar väl 25/50 vilket väl är den högsta action-nivån på SvS, så jag tycker iaf att vi borde passera "semiduktig" där?

 

Hursomhelst, att folda AQ på på Qxxxx ska göra ont i hjärtat.

 

jag har lite högre krav på duktig.. Men 25/50 grinders är inte direkt några "duktiga" spelare dom flesta nu menar jag ingen speciell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om alla spelarna på 0.5/1 gjorde ett IQ-test så skulle troligen 90% av spelarna få diagnosen idiot/utvecklingsstörd och 9% av spelarna imbecill och 1% kanske till och med skulle komma upp i IQ 100.
Dagens sanning. Åtminstone inte särkilt långt ifrån verkligheten om vi pratar spelare som inte kommer därifrån trotts försök.

 

 

Snygglenn,

Är du en sån där FB-stalker som saknar flickvän, pengar och en hobby? Sorry, strategin funkar inte. Får börja med school-shootings och grejer om du vill att andra också ska lida.

 

jag har lite högre krav på duktig.. Men 25/50 grinders är inte direkt några "duktiga" spelare dom flesta nu menar jag ingen speciell.
Man sätter väl ofta ribban utifrån sig själv. Att jag spelar <25/50 innebär väl att jag har respekt för nivån. Men jag tycker liksom samtidigt.. Om man förstår de grundläggande koncept man bör förstå så skulle jag kunna använda uttrycket "semi-duktig". Är väl bara det att jag inte tror det finns en människa på 1:- som förstår mycket alls av någonting.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snygglenn,

Är du en sån där FB-stalker som saknar flickvän, pengar och en hobby? Sorry, strategin funkar inte. Får börja med school-shootings och grejer om du vill att andra också ska lida.

 

 

Äsch, du bryr dig väl inte, du har ju en edge mot flugan och grabbarna? Kommer ihåg förra veckan när du kallade pokerforum för forumet där dem som fick IG i engelska A hänger istället för 2p2. Vi är många som skrattar åt dina inlägg på fb =) Tycker du inte själv det är roligt att en 2,5/5 grinder ser sig som guds gåva till poker och säger att han har edge på 25/50, som är 10 nivåer över dig? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se det som en vänlig gest att jag ens besvarar det här.

Äsch, du bryr dig väl inte, du har ju en edge mot flugan och grabbarna? Kommer ihåg förra veckan när du kallade pokerforum för forumet där dem som fick IG i engelska A hänger istället för 2p2.
Nej, det var inte jag som skrev det. Till och med jag minns vem det var. Lär dig läsa din jävla åsna..

Vidare vet jag antagligen vem du är nu.

 

Vi är många som skrattar åt dina inlägg på fb =) Tycker du inte själv det är roligt att en 2,5/5 grinder ser sig som guds gåva till poker och säger att han har edge på 25/50, som är 10 nivåer över dig? :lol:
1) Ni är en liten minoritet (ca: 3st) som inte förstår särkilt mycket. Kan du ta mitt ord på. Sen vet jag iof att du inte lyssnar på det ändå, men wtf. Någon gång borde ni ju fråga er varför ni inte spöar micro ännu.

2) 5:- är spew. 10:- är standard. 15:-/20:- är skott. 25/50 är en nivå över mig.

3) Jag skrev att jag antagligen skulle behöva tableselecta som en dåre ditt miffo.

 

Vet hur ni är, och vilken korkad (och humorlös! Varför har ni inte ens humor? vad har ni?) replik jag kommer få som svar, så lär inte fortsätta detta om du inte skickar PM eller så.

 

Passar på att slänga ut en öppen fråga jag egentligen inte väntar mig något svar på. Hur sjutton kan du vara så avundsjuk på en människa som drar en rätt normal månadslön, så du misstolkar allt som skrivs? Att få mina poster till att jag vore självutnämnt bäst är efterblivet. IQ <80. Dyslexi från helvettet. Dunno, något av det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se det som en vänlig gest att jag ens besvarar det här.Nej, det var inte jag som skrev det. Till och med jag minns vem det var. Lär dig läsa din jävla åsna..

Vidare vet jag antagligen vem du är nu.

 

1) Ni är en liten minoritet (ca: 3st) som inte förstår särkilt mycket. Kan du ta mitt ord på. Sen vet jag iof att du inte lyssnar på det ändå, men wtf. Någon gång borde ni ju fråga er varför ni inte spöar micro ännu.

2) 5:- är spew. 10:- är standard. 15:-/20:- är skott. 25/50 är en nivå över mig.

3) Jag skrev att jag antagligen skulle behöva tableselecta som en dåre ditt miffo.

 

Vet hur ni är, och vilken korkad (och humorlös! Varför har ni inte ens humor? vad har ni?) replik jag kommer få som svar, så lär inte fortsätta detta om du inte skickar PM eller så.

 

Passar på att slänga ut en öppen fråga jag egentligen inte väntar mig något svar på. Hur sjutton kan du vara så avundsjuk på en människa som drar en rätt normal månadslön, så du misstolkar allt som skrivs? Att få mina poster till att jag vore självutnämnt bäst är efterblivet. IQ <80. Dyslexi från helvettet. Dunno, något av det iaf.

 

Vi är en stor majoritet som skrattar åt dig. Kan du inte sitta här och leka pokerkung också? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll dig til FB där du kan få känna dig bra bland alla som lirar freerolls. Du skriver ju dessutom skit om pf på fb så vet inte vad du gör här
Skriver skit om FB på FB också. Skriver skit om PF på PF också. Vad är din poäng? Finns mycket skit att skriva om både FB och PF.

Känner mig förövrigt inte helt dålig bland... dig.. heller. Och jag är vidare inte bästa spelaren på FB. Letar m.a.o. fortfarande efter poängen.

 

HU 4 rollz?
Suger iof på HU men är ändå inte säker på att han har en roll.

 

 

..Så går det när diskussionsunderlaget är subjektivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han (Gummo) försökte bara vara rolig med en levling, han är en sån där som försöker förstöra forumet med levlingar i varenda tråd

 

Nej, jag undrar vad 20/15 betyder. Jag använder mig inte av den typ av verktyg där man får ut sån stats. Så frågan kvarstår, vad betyder 20/15. Kan någon förklara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här börjar bli roligt

På varandra bara, glöm inte säga till innan det blir av bara

 

Btw

tråden handlade om fiskar som mig, inte idioter som er med storhetsvansinne!

 

Jag har inget storhetsvansinne, vet att jag är dålig. Trillske däremot ser sig som guds gåva till pokern. Seriöst, ser du inte det själv? Alla dina inlägg innehåller skryt. Älskar din kommentar nu i veckan när en kille kommenterade ett av dina inlägg och du svarade ungefär "lol, se beyond micro nu". Men okey, det kommer alltså från en kille som grindat 2,5/5 i över ett halvår och flyttat upp till 5/10 denna månaden. Vet inte om du förstår det själv, men 2,5/5 är micro.

 

Vidare är det ganska roligt att du kallat alla på pf för tomtar, tomte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog lite av det roligaste från senaste veckan. Kan självklart fylla på med mer

 

Surt att du lyckades säga detta till en som spelar högre än dig :cry:

 

So.....? :|

5:- har gått åt helvette, både av colddeck och spew (nivån är för låg för BR) men jag har samtidigt dragit typ 20bb/100 på 10:-.

 

Hursom, du är alltså antagligen en av dessa fiskjävlar på 5:-, och så sitter du här och ska tala om vilka spelare som kan och inte kan spöa högre nivåer.

 

Wat..

 

 

Här lyckades du få in skrytet bra samtidigt som du ska whina. Tror iof inte du vill whina utan bara berätta att du är upp 25k i januari.

 

Fy HELVETTE vad jag hatar cashouts. Nog för att downswings och skit kan vara jobbiga, men de är inte jobbigare än cashouts.

 

Jag är upp 25k på 8 dagar i ferbruari, men har nada på visakortet och måste således fylla på detta. Så jag tar ut 2k. Och det gör så jävla ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Smärta. Djup smärta.

 

Här har man haft en coddeck en rätt lång period, och sedan tryckt i godmode så pass hårt att till och med perioden som helhet blev riktigt bra. Men inte fan kan man glädjas åt det. Istället vill man lägga sig på golvet och spy över 2k.

 

 

Här vet jag inte heller vad du ville få ut av? Lägga i tilt-tråden att du är upp 15k. Det ditt inlägg handlar om är ju egentligen bara att du var upp 15k och vill få större kuk bland freerollarna, igen.

 

tilt: jag spelar poker idag när polarna festar

observation: jag har fått för mig att det är ett tecken på mognad.... att spela poker på nätterna

 

tilt: började sessionen med ett par utdragningar

observatin: jag svor lite tyst för mig själv

 

antitilt: det löste sig

antitilt: är upp typ 15 tusen idag..

 

EDIT: Vinner snabbare än jag postar.

 

 

Klassikern! Ganska magstarkt att säga att heltok brainfartar, tycker du inte?

 

Uhm, är det någon som hånar någon så är det jag som hånar pokerforum. Ville inte höja AragsOff i SB och fick lite skit, men wtf, vem som helst kan ju brainfarta.

 

Pokerforum är det enda foumet jag hittat där folk analyserar, läser, försöker... Och ändå är totalt värdelösa. Med ett par undantag. Klassen är - faktiskt - inte bättre än FB, trotts att detta är ett hobbyforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klassikern! Ganska magstarkt att säga att heltok brainfartar, tycker du inte?
Du har ju sån jävla dyslexi så det är hysteriskt.. Jag skrev att jag brainfartade när jag inte ville öppna Arags i SB. Du är så fasansfullt korkad. :D

 

Vidare är jag rätt besviken. Tappade helt tilten när ni visar er vara 12 år gamla.

 

Undrar om det är en tillfällighet att den skara som vill se mig gula inte behärskar svenska språket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...