Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Lirade en HU SnG mot en kille som var sit-outad från start. Han var dock närvarande vid själva bordet (så tillvida att han kunde ösa hat-ord mot mig). Eftersom han automatiskt foldade så raisade jag upp varenda hand, något som FI inte gillade. Efter att ha önskat att X antal sjukdomar skulle drabba mig och velat se mig brinna i helvetet så kom han tillbaks med en kraftigt reducerad stack. Han tyckte det var ojuste spel och bedyrade att han inte skulle gjort så om situationen var vice versa (vilket jag av flera anledningar tvivlar på). Nåväl, vad anser alla kära forumiter om ett sådant agerande? Tycker ni man ska beta upp som jag gjorde eller ska man låta varannan hand gå?

Postad
För att vinna pengar såklart.;-)

Men han blev så jävla arg att jag började fundera. Han var dessutom från Sverige.

klart man blir frustrerad när sånt händer. men det är nästan en del av online-pokern

Postad

Om han nu var vid bordet och på nåt sätt inte lyckas bli sit in så hade jag definitivt väntat o se om det löser sig om inte pengarna är väldigt väldigt viktiga för dig då hade jag väl raisat på.

Finns ju inget fel i att raisa, skulle säga att rätt svar är o göra som du själv känner.

Postad
Om han är vid bordet men det är något "tekniskt" fel så hade jag nog inte haft samveta att sno hans pengar.

Om någon är helt borta så får de väl skylla sig själva... :twisted:

Samvete....poker....? Does not add up...