Gå till innehåll

Min AA blev lagd trots full tidsbank?

Recommended Posts

Postad

Ser ner på AA och beslutar mig för att tänka över hur jag ska spela för att få maximalt betalt.

Men vad händer? Min hand blir lagd efter ungefär 6 sekunder trots att min tidsbank visar 120 sek?

VAFAN BEROR DETTA PÅ!??

• Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
pokerstars har anti-slowrolling policy. 8-)

Jag tror inte någon utom kanske en pokerstars representant kan svara på det :(

Absolut ingen slowroll, först in i potten, djupstackad Sunday Warmup.

Ville kanske fundera i 20 sek - knappast konstigt enligt mig :D

Aja får hoppas på nån form av kompensation

EDIT: Det tog inte 20 sek, det hann jag inte med, detta var tiden jag ville ha för att fundera ut ett skönt sätt att håva in marker :D

Postad

Hej,

Tidsbanken aktiveras bara om du har pengar investerade i potten. Vänligen agera innan din tid har gått ut.

Svårt att spekulera i vad som har hänt just för dig.

Skicka in hand numret och dina loggfiler till supporten så kan vi förklara och undersöka vad som hänt.

Mvh,

Karl

PokerStars Support

Postad
Absolut ingen slowroll, först in i potten, djupstackad Sunday Warmup.

Ville kanske fundera i 20 sek - knappast konstigt enligt mig :D

Aja får hoppas på nån form av kompensation

Ser inte hur stars nånsin skulle kompensera någon som bara fått en hand lagd för att han inte agerat i tid i en turnering.

Postad
Hej,

Tidsbanken aktiveras bara om du har pengar investerade i potten. Vänligen agera innan din tid har gått ut.

Svårt att spekulera i vad som har hänt just för dig.

Skicka in hand numret och dina logfiler till supporten så kan vi förklara och undersöka vad som hänt.

Mvh,

Karl

PokerStars Support

Givetvis är jag medveten om att tidsbanken endast tar vid om pengar är investerade.

Pengar var investerade och jag fick inte ens den normala tiden på mig att agera.

Tror det gick ungefär 5 sek innan min hand var lagd.

Tycker det är suspekt.

Postad
Givetvis är jag medveten om att tidsbanken endast tar vid om pengar är investerade.

Pengar var investerade och jag fick inte ens den normala tiden på mig att agera.

Tycker det är suspekt.

Läs: marker investerade.

Postad

Tycker det är suspekt.

Läs: marker investerade.

Läs: tråden

Men för i helvete, det är ju DU som har missuppfattat nåt.

Marker/Pengar

Postad

Han har inte investerat något i POTTEN. Hade han bara limpat (eller antat något tror jag) så hade han fått igång timebanken).

Om ni ine fattar varför det här är en bra regel, funder alite på vad som skulle hända med er köra tidsbank om ni anmält er till en turre men inte sitter som på nålar första handen, utan kanske står och steker ägg...

Postad
Men för i helvete, det är ju DU som har missuppfattat nåt.

Som jag uppfattat det så foldades handen efter 5 sekunder o nog brukar man ha mer tid på sig att bestämma om man vill höja lr folda än 5 sekunder? Speciellt i en så stor turnering som Warm-Up.

Postad

Hej,

Tidsbanken aktiveras bara om du har pengar investerade i potten.

Ursäkta missförståden här, jag menar alltså marker investerade i potten precis som påpekats ovan. Om du är först ut och preflop, har du tex inte investerat något i potten och din tidsbank aktiveras då inte automatiskt.

Mvh,

Karl

PokerStars Support

Postad

raisa standard nästa gång istället för stek-fold IMO (imo-oskulden tagen)

sen oroa dig inte, efter ett par hundra disc´s, walks på bb och missclicks gör det inte lika ont när AA inte ens får chansen att bli utdragna...

Postad

Eller när man blir tilldelad AA, träffar A på floppen och plötsligt är det 3 andra som går allin, synar, och man blir tilldelad en kåk på turn. Slår 2 spelare, skadeskjuter den 3e och sedan vaknar man upp från drömmen....

Somnat preflopp och nu är man Sitout, har hänt mig ett flertal ggr...