Rebonius Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Sitta > stå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Själv sitter jag aldrig ner och kissar. Vattnet känns så kallt mot snoppen då. Sluta använd badkaret i så fall! Använd toastolen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Ha ha världsklass. Måste skaffa en för att se folks min när dom kommer ut från muggen! Förre jag ska skaffa lyxvarianten så fort den börjar säljas i europa i mars: http://eu.toto.com/site/TOTO/Templates/Home.aspx?pageid=3&cc=GB lite varning för folk som ska leka med den när de inte sitter på stolen. utan röv som bromsar vattnet skvätter det rätt friskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Förstår inte varför det skulle va ohygienisk att stå upp och pissa.Skvätter? Va fan ligger ni inne med en sprinkler i brallan Hej! Du har behandlats av eurythmechs automagiska tipsfunktion! I det här fallet består det i att ett nyckelord ur ett inlägg du skrivit har fetmarkerats. Många trevliga hälsningar från eurythmech! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Enda anlendningen till att det skulle skvätta mycket skulle ju isåfall vara alla de som av nån anledning måste lägga strålen rätt i vattnet så det skvätter ordentligt. Sikta(för dom som klarar det) istället nån cm brevid vattenkanten så skvätter det ingenting, iaf inte mer än det gör om man spolar innan man fäller ner locket. Sitta ner är för dom som inte klarar av att styra sin lilla vän i det gigantiska hålet. Samma personer har nog vissa problem att hitta rätt när dom ska tillfredställa sin tjej också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Sitta ner är för dom som inte klarar av att styra sin lilla vän i det gigantiska hålet. Samma personer har nog vissa problem att hitta rätt när dom ska tillfredställa sin tjej också =) höhö. high five, conny! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Sitta ner är för dom som inte klarar av att styra sin lilla vän i det gigantiska hålet. Det är så de flesta män tänker i sitt eget stilla sinne. Män har normalt sett en tendens att överskatta sin förmåga vad gäller fler saker än bilkörning... Att se en offentlig herrtoalett som inte är nerpissad tillhör ovanligheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Varför fattar folk inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Var är omröstningen? OT: Gå till valfri offentlig herrtoalett och räkna hur många som inte tvättar händerna efter uträttat ärende. Tänk på det nästa gång du ska ta i hand/hälsa på någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Just det, det var naturligtvis så det var. - In the army they teach us to wash our hands after we've been to the bathroom - In the marine they teach us not to piss on our hands Tyckte det lät lite fel nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Fjollornas forum visar framstjärten. Själv står jag upp, både när jag pinkar och skiter. Vad folk tycker om det ger jag fulla fan i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 En furir på min pluton i lumpen stod upp o sket i pissrännan på en finlandskryssning en gång Manligt! Eller, eh.. bara straight up sick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jag står alltid när jag slår en sjua, mest pga av underhållningsvärdet att se två strålar. Heltoks länk var kul, men hur fan kan den muggen funka på en hemmorojdskadad pokernisse i 120-kilosklassen? Man undrar ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Från och med idag ska jag alltid sitta. 95% av allt som är "manligt" är ju "fjolligt" inte tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Manligt! Eller, eh.. bara straight up sick? Han var så jävla full så det var vidrigt. Han satte sig i bubbelpoolen naken bland massa kärringar med badbrallorna på huvet senare på kvällen. Riktig grisresa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jag kan inte sluta skratta. höhö. high five, conny! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jag kan inte sluta skratta. faktist väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Yrvaken = Sittande Övrig tid = Stående PS. Grindande = Sittande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 PS. Grindande = Sittande Du har väl en laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Suck, ännu ett försök att våldföra sig på naturen. Fascinerande att människor aldrig ger upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Inte bra för prostatan att sitta ner heller Vill Dr Smartskaft utveckla det här litet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Suck, ännu ett försök att våldföra sig på naturen.Fascinerande att människor aldrig ger upp... Det andra smartskaftet kan gärna utveckla det här. För att ha någonstans att börja: Nackdelar med att stå upp: Ohygieniskt Fördelar med att stå upp: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Det här börjar bli löjligt, på vilket sätt är det ohygieniskt att stå upp? Som någon nämnde tidigare så kan jag förstå att ni med sprinklersystem vill sitta ner - men det ger er ingen rätt att hacka på oss som har fina och jämna strålar då det enda möjliga tillfället att man missar är då man är berusad. Fördelar med att stå upp: Man slipper ta av sig byxorna och kalsongerna för att sedan sätta sig ner. Denna procedur involverar alltså en mängd olika energiförbrukande rörelser som inte resulterar i något nyttigt ändå. Nackdelar med att stå upp: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 ALLA som pissar stående stänker betydande mängder urin VARJE SEKUND av VARJE TOALETTBESÖK där de pissar stående. Det spelar liksom ingen roll om du inte ser eller hör pissdroppar som slår mot benet eller golvet - massor av mindre partiklar stänker hejvilt utanför toaletten ändå. Varför denna aversion mot vetande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Angränsande ämne och aerosoler osv : Urea (från grekiska uron urin), urinämne eller karbamid är en kvävehaltig kemisk förening, med den kemiska formeln CO(NH2)2. Urea används i livsmedelsindustrin som tillsats i glass och tuggummi (E-nummer E 927 b). När urea används av kosmetikaindustrin, till exempel i hudkrämer, kallar man den för karbamid. Urea används främst för avisning av landningsbanor på flygplatser, även tidigare för avisning för själva flygplan. mmm karbamid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts